Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Nieopłacone auto z niemiec
Autor Wiadomość
mmaciek8989 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 5 Paź 2011, 14:37   Nieopłacone auto z niemiec

Witam wszystkich serdecznie :) Jako że temacie spraw związanych z ubezpieczaniem i rejestracją aut jestem kompletnie zielony chciałbym dowiedzieć się co macie do powiedzenia w pewnej kwestii :) Posiadam od paru lat fiestę 1.3 i niedawno trafiła mi się okazja do zakupu sprowadzonej nieopłaconej Futury z Niemiec. Nie chciałbym jej rejestrować tylko znajomy zrobiłby mi swapa..przełożył co się da, a buda pojechałaby na złom. I tutaj pojawiają się moje wątpliwości. Auto jest nie opłacone ale czy zeby stało u mnie na podwórku muszę za nie płacić akcyzę? Przeczytałem gdzieś w necie ze za przekroczenie terminu zapłaty akcyzy liczą sobie jakieś horendalne stawki za kązdy dzień (podobno 100zł :głowąwmur: ) czy muszę zapłacić opłatę recyklingową? A gdybym np. za 2 miesiące zdecydował że jednak chcę zarejestrować to auto (karoseria w moim aucie nie jest w najlepszym stanie a ta z Niemiec jest praktycznie bez korozji a swap ze zdrowej budy do zaczynającej wykazywać "oznaki zmęczenia" nie byłby najlepszym pomysłem) to czy będę miał z tym jakieś problemy? Proszę o wszelkie uwagi i sugestie. :czatownik:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Paź 2011, 17:15