Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: alternator, ladowanie, mk3, regulator napiecia

[MK3] skoki napięcia - regulator napięcia w alternatorze?
Autor Wiadomość
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 29 Sie 2011, 15:26   [MK3] skoki napięcia - regulator napięcia w alternatorze?

czołem.

jadąc w nocy zauważyłem, że przy obrotach 1000-2500rpm elektryka w aucie miga mi w losowy sposób. reflektory i podświetlenie na przemian lekko przygasają, a potem się rozjaśniają, a przy okazji czuć zmiany obciążenia silnika. przy obrotach rzędu 2500-3500 wszystko się uspokaja, praktycznie w 100%. o co tu biega? regulator świruje nietoperza w trampkach?

chodzi o HCSa 1.1.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
Ostatnio zmieniony przez bidżej 30 Sie 2011, 10:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Sie 2011, 15:33   

bidżej napisał/a:
chodzi o HCSa 1.1
;/ Skoro chodzi i HCS'a to regulator na 90%, a na 99% kończą się szczoteczki,,,, pozostałe 10% to złe podłączenie altera do akusa - brak styku dobrego.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Sie 2011, 21:56   

albo koniec szczotek albo koniec komutatora(ewentualnie krzywy) jeśli jest nominalne ładowanie .
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Sie 2011, 09:58   

ok dzięki.

a jeszcze dla pewności pytanie: czy alternatory bosch/lucas/magneti marelli są zamienne p&p?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Sie 2011, 10:10   

Są zamienne jeśli pasują w mocowania i lekko przerobisz przyłącze,,, bo nie wszystkie mają wtyczkę taką samą,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Sie 2011, 13:32   

hm jak masz coś robić to wsadź boscha , MM czy lucas to szajs i wymaga napraw do 30 tyś km.
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Sie 2011, 13:41   

właśnie mam sprawnego Boscha ze starej kosiarki. I tylko kwestia czy da radę go podmienić, podłączyć i wio, czy będzie pitolenie z kabelkami i wtyczkami. Mocowania są chyba te same :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Sie 2011, 13:54   

Ze starej kosiarki do nowej podkosiarki chcesz kłaść, no to mocowanie będzie pasować,,, ale przyłącze to tylko 2 (3) kabelki,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Sie 2011, 17:58   

diodalodz napisał/a:
hm jak masz coś robić to wsadź boscha , MM czy lucas to szajs i wymaga napraw do 30 tyś km.

<oki> przy boschach altkach sie nic nie robi w fordach, malo kiedy cos nawala, topran kup szczoteczki sa wyjeb***e jak za ta cene, testowalem sporo, sprawdz czy stary alternator wogole luzno sie kreci... moze go przytarlo
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Sie 2011, 18:52   

już założony bosch zamiast magneti-marelli i spokój. co ciekawe, wtyczka pasuje jak ulał. jeden problem jest taki, że posiałem tylny dekiel od boscha. ale jak to mówią "lepszy bosch bez dekla, niż magneti bez szczotek" :V:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30 Sie 2011, 20:00   

To ja sie podepne pod temat. Zauwazyłem ze faluja mi obroty na biegu jałowym gdy mam włacozne światła. Co kilka sekund wzrasta obcizenie silnika. Wiem ze aku juz ledwo zyje czy to moze byc to ;/
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Sie 2011, 21:52   

Może być to,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
piotrek080292 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:35   

witam, mam chyba problem z elektryka.
jak wlacze swiata to prawe kierunkowskazy lekko swieca caly czas. zauwazylem tez ze jak wlacze kierunkowskaz to wskazowka od obrotomierza skacze w gore i w dol. wlaczajac dmuchawe obroty z 1500 podnosza sie na 2000, to samo jest ze swiatlami mijania-drogowe.
wiecie moze czym to moze byc spowodowane?
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:46   

gdzieś brak masy...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
piotrek080292 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:48   

tez to poderzewalem, wszystkie dostepne i widoczne masy poczyscilem ale dalej to samo...
w sumie sam nie wiem gdzie umieszczone sa wszystkie masy. te ktore rzucily mi sie w oczy przeczyscilem.
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:51   

porozbieraj i wyczyść kostki od wszystkich możliwych lamp.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
piotrek080292 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:53   

wiesz moze gdzie sa jakies glown kable masowe ktore moznaby bylo wyczyscic?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.