| [MK3] Adaptacja amortyzatorów z MK3.5 do MK3 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Blackknight88   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Karol
 Wiek: 36
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 263
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  13:08   [MK3] Adaptacja amortyzatorów z MK3.5 do MK3 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Od jakiegoś czasu poszukuję amorków przednich od xr2i, no i okazało się, że jeden z forumowiczów ma na stanie takowe amorki lecz od mk3.5 rocznik 95.
 
 Chciałem zapytać czy jest jakiś sposób by dało radę zaadaptować te amory do mojej mk3 (cywil) ? Oczywiście skoro przetłoczenia nie ma to i zwrotnice inne, ale czy coś jeszcze ? Piasty ? Czy zwrotnice od mk3 i mk3.5 różnią się jedynie tym, że mają inną średnicę otworu na amora ?
 
 
 Pozdrawiam i dzięki wszystkim za pomocne odpowiedzi.
 |  
				| _________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
 .:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
 .:Programowanie sterowników PLC:.
 .:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
 .:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 15 Lip 2011,  21:08, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  13:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja rozfrezowalem otwory w piascie MK III i zalozylem zawieszenie od 3,5... |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Blackknight88   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Karol
 Wiek: 36
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 263
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  14:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bez frezowania podejdzie do mk3 piasta z mk3.5 ? Oczywiście zwrotnica z mk3.5. |  
				| _________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
 .:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
 .:Programowanie sterowników PLC:.
 .:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
 .:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  23:33 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Blackknight88 napisał/a: |  	  | Bez frezowania podejdzie do mk3 piasta z mk3.5 ? Oczywiście zwrotnica z mk3.5. | 
 ja dzisiaj zakladalem bila b6 pod mk3.5 do mk3 wiec musisz miec piaste,przgub i moze roznic sie sworzniem wachacza-najlepiej miec caly wachacz z mk3.5..,ja wymienilem cale polosie z przgubami z mk3.5 bo nie chcialo mi sie bawic z przegubami
  , to chyba tyle   
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Blackknight88   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Karol
 Wiek: 36
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 263
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Mar 2010,  16:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | Łoj to za dużo roboty. Dzięki za informacje. Jednak będę dalej się rozglądał za amorkami od XR'a do mk3. |  
				| _________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
 .:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
 .:Programowanie sterowników PLC:.
 .:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
 .:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietrekk   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotrek
 Wiek: 33
 Dołączył: 03 Sie 2010
 Posty: 1240
 Skąd: Cieszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lip 2011,  21:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | Co do samej adaptacji, ostatnio przez to przechodziłem i wg mnie ma to sens, przechodziłem przez to, nie wiem czy miałem jakieś lipne wahacze ale te co kupiłem z MK3.5 z Delphiego wydają się solidniejsze niż z MK3, zwrotnica ma jedno łożysko dwudrożne, które jako tako notabene przy wymianie jest łatwiej zrobić i chyba nawet taniej, no i samo to ze więcej jako tako sportowych czy lepszych amorów do tej wersji znajdzie bez problemu. Przeguby oczywiście też zmienione. |  
				| _________________ BMW e36 touring 325tds 1997
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lip 2011,  05:11 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Pietrekk napisał/a: |  	  | ...zwrotnica ma jedno łożysko dwudrożne... | 
 
 A co to w ogole za łożysko ? średnio i wysoko tonowe ?
     |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pietrekk   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotrek
 Wiek: 33
 Dołączył: 03 Sie 2010
 Posty: 1240
 Skąd: Cieszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lip 2011,  11:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dwurzędowe, lepiej? |  
				| _________________ BMW e36 touring 325tds 1997
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | konxx91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 28 Sie 2010
 Posty: 57
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2011,  14:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja tam u siebie na przykład rozgiąłem delikatnie zwrotnice od mk3 i amorek z mk3,5 wszedł jak by tam siedział od początku. Zacisnąłem śrubą, tylko kupiłem trochę dłuższą, dałem ją od drugiej strony i złapałem nakrętką. Może i rzeźba, ale jeżdżę jak jeżdżę i nic się nie dzieje. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.