| Przesunięty przez: vegetagt 4 Sie 2018,  14:04
 | Nissan Almera GTI "Chrupek" | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  11:52   Nissan Almera GTI "Chrupek" | 
 |  
               | 
 |  
               | 1. NICK:  PumaRST 2. IMIĘ: xXx
 3. MODEL: Nissan Almera GTI  „CHRUPEK”
 4. WERSJA: Street@Track FunCar
 5. ROCZNIK: 1999r.
 6. SILNIK: 2,0 16v 143KM 178Nm
 7. OPIS AUTA:
 100% seria z drobnymi zmianami, przebieg 170tkm, stan ogólny dobry+, niestety Nissan to taki japoński Ford i mimo że auto bez większych przygód to sporo ognisk korozji w nadkolach, progach i kilku innych dziwnych miejscach. Przeznaczenie auta czysto normalne oraz okazyjne wizyty na Torze. Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę – ale to już czas pokaże. Moje zainteresowania tym modelem zaczęły się jakiś czas temu gdy posiadałem czarną Almerę GTI, którą niektórzy z was widzieli na zlocie w Poznaniu – dwa pierwsze zdjęcia. Niestety tamto auto musiałem sprzedać ale jest jej następczyni.
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne: ciemne szyby
 b. mechaniczne:  wycięty katalizator, filtr stożkowy, sprężyny Eibach ProKit –40mm, Toyo Proxes T1-R 205/50/15, Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg ) – ostatnie foto, jeszcze nie na aucie. Silnik zalany Valvoline Racing VR1 10w60, skrzynia zalana Motul Gear 300 75w90.
 c. audio:  coś tam gra, ale to jest bez znaczenia J
 
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 a. wizualne: usunięcie ognisk korozji i konserwacja podwozia oraz profili wewnętrznych J
 b. mechaniczne: 170KM i skrzynia z Almery/Pulsara VZ-R N1 (krótka ze szperą)
 
 10. FOTKI AUTA
 
 Pierwsza AlmeraGTI :
 
      
 
 Obecna AlmeraGTI:
 
 
        
 Oraz Foto/obrazek felg jakie będą na lato, a oryginalna Felga z GTI będzie na zimę:
 
 
   
 
 BTW:   Wiem że niektórzy mogą się czuć rozczarowani faktem że nie jest to Ford a w szczególności Fiesta, ale niestety Ford nie dał mi żadnej alternatywy w tej cenie zakupu, oraz możliwości tuningu są zupełnie inne. W szczególności że nie interesuje mnie już 1/4 mili czyli uturbianie silników nie wchodzi w grę. Tym bardziej że nastawy zawieszenia są nie porównywalnie lepsze niż w jakimkolwiek FWD forda - no porównywalny jest Fokus ST170 ale sam zakup jest dwukrotnie wyższy.
 
 W każdym razie mam nadzieje że przychylnie spojrzycie na  moją nową zabaweczkę.
 
 Pozdrawiam
 PumaRST
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez PumaRST 9 Gru 2017,  11:30, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  12:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mnie się podoba taki Nissanik - z zewnątrz może nie pozorny ale motorek bardzo pozytywny i jest możliwość jako takiego rozwoju jednostki bez turbiny   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  12:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | świetne auto!   gratulacje użytkowania japońca
   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  12:50 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | W każdym razie mam nadzieje że przychylnie spojrzycie na moją nową zabaweczkę. | 
 
 No pewnie, Almera to też fajne autko
   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  13:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | przasny  spoko Puma zaparkujemy kolo siebie jak cos na zlocie  )) 
 znajomy w lodzi ma takiego zrobionego na 169Km i przod z Pulsara i bardzo fajnie zapierdziela.
 pozdro
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  14:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Super, swego czasu przypalałem się też na taką Almerę GTI. Szkoda że nissan odpuścił i następny model (zresztą kupa robiona w Anglii) nie miał już wersji GTI. 
 
  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę | 
 
 Tego ci życzę z całego serca
   
 
  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | skrzynia z Almery/Pulsara VZ-R N1 (krótka ze szperą) | 
 
 kaj eś takiego rarytasa wytargał
  ? |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  19:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ta zaślepka , to ma być do tego co jest po prawo od dolotu aluminiowego , trochę na dole , tak jakby w głębi ? ( tylko cybant widać ) ?   
 ps: Mam gdzies karton po Żubrach - jak chcesz to Ci wyślę , żebyś sobie ajrboxa na abażur zrobił .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | J@rek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Jarosław
 Wiek: 42
 Dołączył: 04 Wrz 2007
 Posty: 743
 Skąd: WawaTeam/Wawer
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  19:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Fajniusia  A czemu poza zderzakiem z przodu ma seryjne look ( tak mi się wydaje nie znam się)   |  
				| _________________ 
   
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  19:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bo miejscami ruda wpierdziela, aż słychać chrupanie... 	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | a dlaczego Chrupek? | 
   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2010,  20:09 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Skfarek napisał/a: |  	  | 
 
  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | skrzynia z Almery/Pulsara VZ-R N1 (krótka ze szperą) | 
 
 kaj eś takiego rarytasa wytargał
  ? | 
 
 kolega ma taką na sprzedaż ale na razie mnie na nią nie stać.
 
 
 Żółw
  , |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2010,  12:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | PumaRST, kurcze nie doczytałem że to w planach, myślałem że już masz na aucie   
 Trochę z innej beczki a Pulsary VZ-R N1 to wychodziły tylko z kierą po niewłaściwej stronie i na Japonię czy była wersja LHD?
 |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2010,  12:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | pewnie jak z reszta limitowana czescia japonczykow, zostawiali smakolyki dla siebie |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2010,  18:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | Skfarek  niestety tylko rynek Japoński, wiesz to słynne "JDM"   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2010,  20:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | wchodze widze jakieś bajki  kiedy turbo?   a foke sprzedałeś?
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PawelKRA   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 42
 Dołączył: 18 Lut 2010
 Posty: 83
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2010,  23:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | Almera fajna, ale bardziej przemawia do mnie Sunny GTI. Bialy, takim jakim jezdzil Halski w Ekstradycji |  
				| _________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
 Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2010,  08:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli cieple kapcie poszly w odstawke na zimniejsze dni  ,auto fajne i znając Ciebie bedzie jeszcze fajniejsze  ,kiedys wszyscy sie pchali na cwiartke a teraz nagle tor sie zrobil wyzwaniem   
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2010,  18:03 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Laskosz napisał/a: |  	  | wchodze widze jakieś bajki  kiedy turbo?   a foke sprzedałeś?
 | 
 
 Turbo => nigdy, a foke sprzedałem zresztą nie wiem o którą pytasz bo miałem 2
   
 Darek, z tym torem to chyba  kwestia dojrzałości jako kierowca. W pewnym momęcie  tak naprawde zaczyna sie liczyć tylko Kasa przy 1/4 mili a tor czy inne wyścigi jednak rządzą się swoimi prawami choc niestety patrzac co sie dzieje na Torach to tam jednak kasa też weszła i to duża.
 
 PawelKRA Sunny to tylko GTI-R ze względu na swoją unikalność, a tak to mi sie bardziej Almera i to po lifcie bardziej podoba
 
 J@rek  bo w zasadzie GTI niczym sie nie różni od zwykłej
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2010,  08:11 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | choc niestety patrzac co sie dzieje na Torach to tam jednak kasa też weszła i to duża. | 
 
 niestety masz rację, nawet na KJSach i sprintach widać wyścig zbrojeń, kiedyś to kupę seryjnych aut przyjeżdżało, teraz ciężko takie uświadczyć, większość oklatkowana, z kubełkami i profi przygotowanie
   
 PumaRST, co do modów twojego engina, a nie spotkałeś się z kompilacjami dołu 2.0 a góry np. z VZRa? Czy da się to wogóle pożenić i czy coś sensownego by z tego wyszło? Tylko pytanie czy ta góra jest do dostania w "sensownej" kasie
   |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2010,  08:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | Skfarek  hmmmm twoje pytanie jest bardziej skomplikowane niz bv  sie mogło wydawać, ale tak da sie wsadzic głowe od VZ-r do mojego sr20deh. ale Almera vzr to 1,6 i ma coś koło 170KM ale była też Primera VZR ktora była 2,0 i miała około 200KM. cena zakupu 1,6 jak i 2,0 jest taka sama i wynosi około 3500zł wiec jesli już kombinować z motorownią (swapem) to tylko 2,0. a Puzle z kupnem samej głowicy mija sie z celem bo brakuje jescze tłoków i czegos tam wiec nie ma to sensu. |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |