| Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  20:19
 | [MK2] gaśnie podczas jazdy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sie 2012,  19:01   [MK2] gaśnie podczas jazdy |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, taki problem właśnie pojawił mi sie ostatnio. Najpierw troche przerywal co jakis czas, później już gasł podzczas jazdy i nie chcial nawet z biegu zapalić. po chwili na postoju odpala i jedzie dalej ale już nie za daleko. Kopułke i palec wyczyścilem, przewody sprawdziłem i jest ok, wydaje mi sie ze to cewka ale prosze o pomoc   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sie 2012,  19:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sie 2012,  21:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał . | 
 
 
 właśnie jak jest zimny to jest ok a jak troche nabierze temperatury to juz lipa
 
 jak chodzi o ten sterownik na aparacie zapłonowym z boku pod kopółką to chyba mam
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sie 2012,  16:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak go sprawdzić czy to na pewno to 
 sprawdzałem jeszcze rezystancje uzwojenia pierwotnego cewki i miernik pokazał 2 Ohmy  a w książce pisze 1,13 do 1,33
 a uzwojenie wtórne jest w normie
 
 teraz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2012,  11:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | no właśnie odpala normalnie i jedzie, a może być pompa paliwa?? bo wydaje mi sie ze ją słychać jak chodzi i nie wiem czy to tak ma być. Już mnie to denerwuje powoli 
 
 
 Tak mam taki moduł
 
 
 Dzisiaj wymieniłem przewody wys napięcia bo i tak były do wymiany i próbowałem na wolnych obrotach zagrzac go i zobaczyć ale nic. Jade zaraz na jazde próbną i zobaczymy o co kaman
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2012,  10:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wypalona dziura na palcu:) a nie było nic widać. Koszt palca 20 + kopułka 40   
 
 
 jednak nie rozwiązany, kilka razy przerywał i po kilkunastu km znowu tylko troche mocniej i juz dalej to zgasł ale nie było problemu z zapaleniem, z biegu bez problemu zapalil. Już nie mam siły do tego. Nie chce wymieniać modułu jak nie jestem na 100 pewny ze to on
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2012,  18:45 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | jeśli iskra ginie całkowicie to na 99% moduł. 
 | 
 
 
 Nie chciałem żeby to był moduł i sprawdzałem wszystko po kolei, był wypalony palec i na końcu i tak okazało sie że to moduł zapłonowy Dzięki diodalodz
  . Auto jeździ prawie jak nowe   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2012,  21:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja się tego dowiedziałem 100 km od domu. Od chłopa kupiłem moduł od poloneza (bo tylko takie "elektroniczne auto miał w częściach) i zrobiłem na szybko hybrydę unitra bosch  Najśmieszniejsze jest to że przejeździłem tak ponad 40 tyś km   Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2012,  08:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego.
 | 
 
 Nie zrobiłem tak, ale skocze dzisiaj do komputerowego i kupie taką pastę. Dzięki
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2012,  12:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dałem pasty między moduł a aparat i jak jest zimny to przerywa troche na wyzszych obrotach, a jak sie już zagrzeje to nie ma takich problemów.  i tak za każdym razem jak zimny jest |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gurney89   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4/73KM
 Imię: Rafał
 Wiek: 35
 Dołączył: 07 Kwi 2010
 Posty: 141
 Skąd: Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2012,  10:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | E ja tez tak mam, jak z 5 biegu dojeżdżam do świateł naraz zdycha i odpalam go jeszcze z biegu, albo na zakrętach gdy wrzucam 2 bieg tak samo się dzieje  Ale to sporadycznie... A pompa paliwowa Ci się odzywa bo masz za sucho w baku... zalej go więcej tak by pompa była zanurzona   |  
				| _________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ !
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2012,  13:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam pompe na bloku i nie zdarza mi sie mieć za sucho w baku:) problemem był moduł zapłonowy i chyba nadal jest bo na zimnym silniku nie osiąga swoich mocy, wysokich obrotów. jak sie już zagrzeje to problem znika i jeździ sie normalnie |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |