  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
		Zamknięty przez: jackrzec 8 Sie 2011,  16:12		 | 
	
			[MK3] Rosną obroty, prędkość bez zmian. | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Sie 2011,  21:56   [MK3] Rosną obroty, prędkość bez zmian.
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witajcie.
 
Mam taki mały problem, mianowicie:
 
Dziś podczas obfitych opadów deszczu wyprzedzając miałem sytuację, że przy 80km/h obroty zaczęły rosnąć szybciej niż normalnie, a prędkość nie rosła. Jakoś dałem radę, ale pod koniec coś dziwnego: jakby coś się załączyło i od razu z kopyta do 100km/h przyspieszył.
 
 
Co to może być.
 
 
Miałem już tak że jednego dnia nie mogłem 80km/h przekroczyć, a następnego bez problemu 110km/h i to przy mniejszych obrotach. | 
             
						
				_________________   
 
 
  | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 8 Sie 2011,  06:56, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Sie 2011,  22:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sugerowałoby to, że koła zaczęły buksować a jak złapały przyczepność, to z automatu auto wyrwało do przodu... ale czy w 1.1 to jest wykonalne...? :F
 
 
Prędzej bym powiedział, że sprzęgło ślizga - dajesz w podłogę, obroty rosną, prędkość nie. Jak sprzęgło "załapie", to auto zaczyna się nagle zbierać. W tym przypadku deszcz akurat nie ma nic do tego... | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 BerciQ  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Robert 
                  Wiek: 39  Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Sie 2011,  23:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Morphinus8, ładnie wygląda twój temat z prętkością - przyciąga wzrok 
 
 
 
 	  | Pufcio napisał/a: | 	 		  Sugerowałoby to, że koła zaczęły buksować a jak złapały przyczepność, to z automatu auto wyrwało do przodu... ale czy w 1.1 to jest wykonalne...? :F
 
 | 	  
 
jest to wykonalne, ale w zimie na lodzie nie przy wyprzedzaniu
 
 
 	  | Pufcio napisał/a: | 	 		  
 
Prędzej bym powiedział, że sprzęgło ślizga - dajesz w podłogę, obroty rosną, prędkość nie. Jak sprzęgło "załapie", to auto zaczyna się nagle zbierać. W tym przypadku deszcz akurat nie ma nic do tego... | 	  
 
 
też bym to odbstawiał, choć znowu przy wyprzedzaniu to ciężko. Łatwiej o poślizg sprzęgła przy ruszaniu. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TomeX500  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 37  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2011,  09:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | BerciQ napisał/a: | 	 		  | też bym to odbstawiał, choć znowu przy wyprzedzaniu to ciężko. Łatwiej o poślizg sprzęgła przy ruszaniu. | 	  
 
 
Jak mi się sprzęgło kończyło, to się ślizgało tylko przy depnięciu np przy 80 na czwartym biegu. Z ruszaniem nie było żadnego problemu. | 
             
						
				_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2011,  09:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie pytał bym gdyby to było przy mniejszych biegach i przy ruszaniu, a nie na 4 i 5-tym biegu. Wtedy to oczywiste, że sprzęgło.
 
Myślałem jeszcze, że może docisk nie do końca czasami dociska, bo ma jakiś opór, a jak już dociśnie to się zbiera. | 
             
						
				_________________   
 
 
  | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Morphinus8 8 Sie 2011,  15:40, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TomeX500  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 37  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2011,  10:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No nie wiem, jak dla mnie logiczne, że sprzęgło    Bo sam tak miałem, a to było parę miesięcy temu    To wyglądało tak jakby w momencie gdy auto osiągało największy moment obrotowy i najlepsze przełożenie, to wtedy sprzęgło się poddawało i puszczało. | 
             
						
				_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2011,  15:43   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jakiej firmy sprzęgiełko polecacie, bo mam dość kupowania najtańszych zamienników i kolejnych wymian po 20 000 km (tak jak miałem z łożyskami MaxGear) i ile jest roboty przy wymianie?
 
Poradzę sobie sam? | 
             
						
				_________________   
 
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2011,  16:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Temat powielony i rozwiązany: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=57832 Zamykam. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |