Zamknięty przez: Fordon 6 Sty 2012, 20:55 |
[MK3] Podniesienie mocy w 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
kris1988k
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 2 Skąd: Góra kalwaria
|
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:09 [MK3] Podniesienie mocy w 1.1
|
|
|
Siema właśnie kupiłem fieste mk3 z motorem niestety 1.1 czy istnieje jakiś sposób na podniesienie w niej choć troche mocy oczywiście nie licząć spaw-a na 1,6 albo 1,8? Proszę o pomoc |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lip 2011, 23:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Morphinus8
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Konrad
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:10
|
|
|
Z 50KM na 60KM szybki swap na 1,3 (Plug&Play). |
_________________
|
|
|
|
|
kris1988k
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 2 Skąd: Góra kalwaria
|
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:13
|
|
|
właśnie nie chodzi mi o spaw. wolał bym trochę podłubać przy silniku ale zastanawiam się czy polerka dolotu kasacja kata wymiana wydechu na sportowy i założenie stożka dużo mu da. |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:20
|
|
|
1.1 nie jest silnikiem tuningowalnym.
Jedyne do można zrobić to zadbać o jego stan techniczny i ewentualnie kata wywalić (bo zapewne już i tak nie spełnia swojego zadania albo jest zapchany)
Resztę dłubania sobie odpuść bo nic nie zyskasz.
Chcesz więcej mocy - wsadż większy silnik.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Lip 2011, 00:25
|
|
|
wybacz ale 1.1 nie nadaje sie nawet do tego bo ma o wiele slabsza konstrukcje dolu silnika niz 1.3, oczywiscie da sie dlubac i kombinowac dowawac i ujmowac ale suma sumarum dojdziej do kwoty $$$ gdzie stwierdzisz mam 1.1 ok ma 65km czy nawet 70max. ale co z tego skoro na caly zakrec modow wydalem 2 tys jak nie lepiej... a za taka kwote mozna miec zeteca lub CVH w nienagannym stanie ktore to bedzie mialo tych koni ponad 100.
Prawda jest taka i znana nam od zawsze ze wiekszy moze wiecej, dajac na to przyklad pudzianowskiego VS malysza... ktory wiecej podniesie ?? wiadomo
Ktory wiecej przebiegnie no tu malysz wygral by bo jest lekki i ma lepsza koncycje
Chcesz przyrost mocy dobry i tani wsadz 1.3... chcesz jeszcze wiecej szukaj w projektach i naszych autach tam jest cala encyklopedia co mozna, a da sie wiele |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Lip 2011, 06:57
|
|
|
kris1988k napisał/a: | wolał bym trochę podłubać przy silniku ale zastanawiam się czy polerka dolotu kasacja kata wymiana wydechu na sportowy i założenie stożka dużo mu da. | Podłubać możesz, ale nic Ci to nie da może poza przyjemnym dźwiękiem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 14 Lip 2011, 09:23
|
|
|
Zacznij tankować paliwo lotnicze - odlot gwarantowany. |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 14 Lip 2011, 10:16
|
|
|
Jak już chcesz rzeźbić w 1,1 to załóż mu pełny wtrysk. Tego jeszcze nikt nie robił, więc jest okazja się pokazać |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 14 Lip 2011, 21:38
|
|
|
Cytat: | Jak już chcesz rzeźbić w 1,1 to załóż mu pełny wtrysk. Tego jeszcze nikt nie robił, więc jest okazja się pokazać |
no a jest to w sumie łatwe
ale czy tanie i opłacalne?
też przechodziłem przez ten okres... chciałem cuda robić z 1.1 a skończyło sie na 2.0 16V |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 15 Lip 2011, 09:03
|
|
|
Czasem człowiek musi zrobić coś dla własnej idei i na własnej skórze musi sprawdzić, że nie było to ani tanie, ani opłacalne. Ale satysfakcja z wykonana czegoś co jest uznane przez ogół za niemożliwe-bezcenna.
Swoją drogą musi być fajna sprawa mieć najmocniejsze 1,1 w klubie |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 15 Lip 2011, 18:32
|
|
|
żeby mieć najmocniejsze 1.1 w klubie... wystarczy mieć najbardziej zadbane 1.1 w klubie |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 15 Lip 2011, 21:25
|
|
|
trzeci napisał/a: | 1.1 nie jest silnikiem tuningowalnym. |
Każdy silnik da się stuningować i to mocno. Wszystko zależy od pieniędzy jakie się chce przeznaczyć na ten cel.
Obróbka głowicy, wałek rozrządu, wyważenie i odchudzenie układu korbowo tłokowego
lekkie koło zamachowe etc. na początek.
Pełny wtrysk - w czym jest problem? Przepustnice z wejściem na wtryskiwacze+odpowiedni kolektor ssący+komputer standalone i odpowiednie zestrojenie.
Druga opcja gaźniki + zapłon Megajolt.
Razem odpowiednio powiązane + 50-100% mocy znamionowej.
Problem leży gdzie indziej, mało kto w PL potrafi obrobić odpowiednio silniki OHV, a klientów którzy je tuningują jest niewielu. Do tego dochodzi brak części w dobrych cenach.
Ja już zrobiłem kilka silników OHV, które potrafią wygrywać w bezpośredniej konfrontacji ( oczywiście nie na 1/4mili ) |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 15 Lip 2011, 21:32
|
|
|
Zależy kto do czego buduje auto, ja tam wolę zakręty niż jazdę po prostej, a nie wiem czy jest szansa uzyskać z hcsa coś co od dołu by szło w miarę i zapewniało moment obrotowy w większej ilości obrotów. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 16 Lip 2011, 11:28
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Obróbka głowicy, wałek rozrządu, wyważenie i odchudzenie układu korbowo tłokowego
lekkie koło zamachowe etc. na początek.
Pełny wtrysk - w czym jest problem? Przepustnice z wejściem na wtryskiwacze+odpowiedni kolektor ssący+komputer standalone i odpowiednie zestrojenie.
Druga opcja gaźniki + zapłon Megajolt.
Razem odpowiednio powiązane + 50-100% mocy znamionowej. |
to ja mu zaoferuje wykonanie takiego tuningu za 4000 PLN
moge też mu zaoferować wykonanie swapa na 1.6-2.0 w kwotach od 1000-2000zł
co będzie lepsze? |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 16 Lip 2011, 20:07
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | to ja mu zaoferuje wykonanie takiego tuningu za 4000 PLN
moge też mu zaoferować wykonanie swapa na 1.6-2.0 w kwotach od 1000-2000zł
co będzie lepsze? |
Nic.
W obu przypadkach nie ta kasa na solidną i konkretną przeróbkę. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 16 Lip 2011, 21:54
|
|
|
Stunt_Man, kontretne mody jak obrobka glowicy + odelzanie ukladu kobowo tlokowego + wywazanie to juz koszta plus minus 5-7 k pln a gdzie reszta modow... dlubanie ssaka to nie zabawa w dokladanie wiekszych przepusnic jak w zetecu...
Fakt ze w swojej klasie takie 1.3 bedzie zamiatac, a zetec w swojej moze pomazyc bo zwykle b18c4 ci srutututu po zakretach bo ITR sie lepiej prowadzi niz taka fiesta... |
_________________
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 16 Lip 2011, 22:38
|
|
|
xr2fun napisał/a: | W obu przypadkach nie ta kasa na solidną i konkretną przeróbkę. |
bo to tylko przykład
autor sam chce tanio bo swap nie wchodzi w gre... |
|
|
|
|
Grubby
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: paweł
Wiek: 35 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 1 Skąd: kraków
|
Wysłany: 21 Lip 2011, 22:44
|
|
|
mam 1.3 z tego mozna wyciagnać cos więcej mocy bez swapa? a jeżeli nie to na jaki motor najlepiej wstawić? czy jakiś większy od fiesty czy np. mondeo? escort? i ile mniej więcej taka zabawa kosztuje? |
_________________ grubby |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Lip 2011, 07:48
|
|
|
Grubby napisał/a: | mam 1.3 z tego mozna wyciagnać cos więcej mocy bez swapa? a jeżeli nie to na jaki motor najlepiej wstawić? czy jakiś większy od fiesty czy np. mondeo? escort? i ile mniej więcej taka zabawa kosztuje? |
Jak się dowiesz to stwierdzisz, że nie warto , bo lepiej sprzedać fieste i kupić młodsze auto |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 22 Lip 2011, 09:40
|
|
|
Grubby napisał/a: | mam 1.3 z tego mozna wyciagnać cos więcej mocy bez swapa? a jeżeli nie to na jaki motor najlepiej wstawić? czy jakiś większy od fiesty czy np. mondeo? escort? i ile mniej więcej taka zabawa kosztuje? |
Poczytaj dokladnie i ze zrozumieniem kilka wątków i będziesz wiedział. |
|
|
|
|
|