Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Fordon
6 Sty 2012, 20:55
[MK3] Podniesienie mocy w 1.1
Autor Wiadomość
kris1988k 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: Góra kalwaria
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:09   [MK3] Podniesienie mocy w 1.1

Siema właśnie kupiłem fieste mk3 z motorem niestety 1.1 czy istnieje jakiś sposób na podniesienie w niej choć troche mocy oczywiście nie licząć spaw-a na 1,6 albo 1,8? Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lip 2011, 23:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Morphinus8 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:10   

Z 50KM na 60KM szybki swap na 1,3 (Plug&Play).
_________________


 
 
kris1988k 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: Góra kalwaria
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:13   

właśnie nie chodzi mi o spaw. wolał bym trochę podłubać przy silniku ale zastanawiam się czy polerka dolotu kasacja kata wymiana wydechu na sportowy i założenie stożka dużo mu da.
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Lip 2011, 23:20   

1.1 nie jest silnikiem tuningowalnym.
Jedyne do można zrobić to zadbać o jego stan techniczny i ewentualnie kata wywalić (bo zapewne już i tak nie spełnia swojego zadania albo jest zapchany)
Resztę dłubania sobie odpuść bo nic nie zyskasz.
Chcesz więcej mocy - wsadż większy silnik.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lip 2011, 00:25   

wybacz ale 1.1 nie nadaje sie nawet do tego bo ma o wiele slabsza konstrukcje dolu silnika niz 1.3, oczywiscie da sie dlubac i kombinowac dowawac i ujmowac ale suma sumarum dojdziej do kwoty $$$ gdzie stwierdzisz mam 1.1 ok ma 65km czy nawet 70max. ale co z tego skoro na caly zakrec modow wydalem 2 tys jak nie lepiej... a za taka kwote mozna miec zeteca lub CVH w nienagannym stanie ktore to bedzie mialo tych koni ponad 100.
Prawda jest taka i znana nam od zawsze ze wiekszy moze wiecej, dajac na to przyklad pudzianowskiego VS malysza... ktory wiecej podniesie ?? wiadomo
Ktory wiecej przebiegnie no tu malysz wygral by bo jest lekki i ma lepsza koncycje :yes:
Chcesz przyrost mocy dobry i tani wsadz 1.3... chcesz jeszcze wiecej szukaj w projektach i naszych autach tam jest cala encyklopedia co mozna, a da sie wiele :)
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lip 2011, 06:57   

kris1988k napisał/a:
wolał bym trochę podłubać przy silniku ale zastanawiam się czy polerka dolotu kasacja kata wymiana wydechu na sportowy i założenie stożka dużo mu da.
Podłubać możesz, ale nic Ci to nie da może poza przyjemnym dźwiękiem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mihor 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 65
Skąd: włocławek
Wysłany: 14 Lip 2011, 09:23   

Zacznij tankować paliwo lotnicze - odlot gwarantowany.
_________________
Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec.
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 14 Lip 2011, 10:16   

Jak już chcesz rzeźbić w 1,1 to załóż mu pełny wtrysk. Tego jeszcze nikt nie robił, więc jest okazja się pokazać ;)
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 14 Lip 2011, 21:38   

Cytat:
Jak już chcesz rzeźbić w 1,1 to załóż mu pełny wtrysk. Tego jeszcze nikt nie robił, więc jest okazja się pokazać ;)

no a jest to w sumie łatwe
ale czy tanie i opłacalne? :|

też przechodziłem przez ten okres... chciałem cuda robić z 1.1 a skończyło sie na 2.0 16V
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 15 Lip 2011, 09:03   

Czasem człowiek musi zrobić coś dla własnej idei i na własnej skórze musi sprawdzić, że nie było to ani tanie, ani opłacalne. Ale satysfakcja z wykonana czegoś co jest uznane przez ogół za niemożliwe-bezcenna. :yes:
Swoją drogą musi być fajna sprawa mieć najmocniejsze 1,1 w klubie :)
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 15 Lip 2011, 18:32   

żeby mieć najmocniejsze 1.1 w klubie... wystarczy mieć najbardziej zadbane 1.1 w klubie
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 15 Lip 2011, 21:25   

trzeci napisał/a:
1.1 nie jest silnikiem tuningowalnym.

Każdy silnik da się stuningować i to mocno. Wszystko zależy od pieniędzy jakie się chce przeznaczyć na ten cel.
Obróbka głowicy, wałek rozrządu, wyważenie i odchudzenie układu korbowo tłokowego
lekkie koło zamachowe etc. na początek.
Pełny wtrysk - w czym jest problem? Przepustnice z wejściem na wtryskiwacze+odpowiedni kolektor ssący+komputer standalone i odpowiednie zestrojenie.
Druga opcja gaźniki + zapłon Megajolt.
Razem odpowiednio powiązane + 50-100% mocy znamionowej.

Problem leży gdzie indziej, mało kto w PL potrafi obrobić odpowiednio silniki OHV, a klientów którzy je tuningują jest niewielu. Do tego dochodzi brak części w dobrych cenach.
Ja już zrobiłem kilka silników OHV, które potrafią wygrywać w bezpośredniej konfrontacji ( oczywiście nie na 1/4mili :-P )
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 15 Lip 2011, 21:32   

Zależy kto do czego buduje auto, ja tam wolę zakręty niż jazdę po prostej, a nie wiem czy jest szansa uzyskać z hcsa coś co od dołu by szło w miarę i zapewniało moment obrotowy w większej ilości obrotów.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 16 Lip 2011, 11:28   

xr2fun napisał/a:
Obróbka głowicy, wałek rozrządu, wyważenie i odchudzenie układu korbowo tłokowego
lekkie koło zamachowe etc. na początek.
Pełny wtrysk - w czym jest problem? Przepustnice z wejściem na wtryskiwacze+odpowiedni kolektor ssący+komputer standalone i odpowiednie zestrojenie.
Druga opcja gaźniki + zapłon Megajolt.
Razem odpowiednio powiązane + 50-100% mocy znamionowej.

to ja mu zaoferuje wykonanie takiego tuningu za 4000 PLN
moge też mu zaoferować wykonanie swapa na 1.6-2.0 w kwotach od 1000-2000zł
co będzie lepsze?
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 16 Lip 2011, 20:07   

Stunt_Man napisał/a:
to ja mu zaoferuje wykonanie takiego tuningu za 4000 PLN
moge też mu zaoferować wykonanie swapa na 1.6-2.0 w kwotach od 1000-2000zł
co będzie lepsze?

Nic.
W obu przypadkach nie ta kasa na solidną i konkretną przeróbkę. :devil:
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Lip 2011, 21:54   

Stunt_Man, kontretne mody jak obrobka glowicy + odelzanie ukladu kobowo tlokowego + wywazanie to juz koszta plus minus 5-7 k pln a gdzie reszta modow... dlubanie ssaka to nie zabawa w dokladanie wiekszych przepusnic jak w zetecu...
Fakt ze w swojej klasie takie 1.3 bedzie zamiatac, a zetec w swojej moze pomazyc bo zwykle b18c4 ci srutututu po zakretach bo ITR sie lepiej prowadzi niz taka fiesta...
_________________

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 16 Lip 2011, 22:38   

xr2fun napisał/a:
W obu przypadkach nie ta kasa na solidną i konkretną przeróbkę.

bo to tylko przykład
autor sam chce tanio bo swap nie wchodzi w gre...
 
 
Grubby 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: paweł
Wiek: 35
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1
Skąd: kraków
Wysłany: 21 Lip 2011, 22:44   

mam 1.3 z tego mozna wyciagnać cos więcej mocy bez swapa? a jeżeli nie to na jaki motor najlepiej wstawić? czy jakiś większy od fiesty czy np. mondeo? escort? i ile mniej więcej taka zabawa kosztuje?
_________________
grubby
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Lip 2011, 07:48   

Grubby napisał/a:
mam 1.3 z tego mozna wyciagnać cos więcej mocy bez swapa? a jeżeli nie to na jaki motor najlepiej wstawić? czy jakiś większy od fiesty czy np. mondeo? escort? i ile mniej więcej taka zabawa kosztuje?


Jak się dowiesz to stwierdzisz, że nie warto :rotfl: :yes: , bo lepiej sprzedać fieste i kupić młodsze auto :-P
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 22 Lip 2011, 09:40   

Grubby napisał/a:
mam 1.3 z tego mozna wyciagnać cos więcej mocy bez swapa? a jeżeli nie to na jaki motor najlepiej wstawić? czy jakiś większy od fiesty czy np. mondeo? escort? i ile mniej więcej taka zabawa kosztuje?

Poczytaj dokladnie i ze zrozumieniem kilka wątków i będziesz wiedział. :devil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.