Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
21 Cze 2011, 20:30
[MK3] Tępy pedał gazu
Autor Wiadomość
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Cze 2011, 21:38   [MK3] Tępy pedał gazu

Witam, mam we fiestce drugą generacje gazu na bingo. Po raz drugi pojawił mi sie pewien problem a mianowicie "tępy pedał gazu" - dzieje się tak na gazie na benzynie wszystko jest ok. Po raz pierwszy gazownik stwierdził że to wina wymiany filtra że dostawał za dużo powietrza... i mieszanka była uboga dziś? objawy te same... wciskam gaz a ona NIC..... a pod maską nic nie było ruszane.
Czy to możliwe że W JAKIŚ NIEWYJAŚNIONY sposób coś się w aucie/kompie gazu/bigu resetuje? nie wiem jakby zeruje się mieszanka czy cos takiego? od ostatniej regulacji pod kompem u gazownika minęły może 2 tygodnie już mi ręce opadają BO CIĄGLE COŚ:(
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Cze 2011, 11:52   

opisz to dokladniej
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:38   

Witaj z racji że nie było mnie na miejscu nie bywałam na forum.
Problem wyglądał następująco na zimnym silniku po przełączeniu na gaz auto w ogóle nie reagowało na wciskanie pedału gazu... muł muł muł....
na rozgrzanym silniku było ok.. po powrocie do bydgoszczy poszłam do gazownika... w końcu zrobił co miał- auto podobno zalewało się gazem szkoda tylko że musiałam czekac na diagnoze aż 2 miesiące i zostawić mu auto na noc żeby sam się mógł przekonać ze nie wymyślam sobie problemów a serio tak jest wsiadł rano do auta i sam się przekonał:)
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:46   

no hej i nie czulas ze wiecej bral gazu? po 1 tankowaniu sie to zrobilo?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:54   

Pawełos666: Koleżanka przed montażem gazu założyła świece i kable Motorcraf-a i stąd pewnie ma kłpopty... :ups:
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 13:09   

obawiam sie jednak ze nie to bylo przyczyna gy , uwazam ze moze gazownik przed montazem gazu nie wsadzil cudownego filtra Knechta ktory zachwalales na forum, a zwykly filtrona ktory jest gorszy od Knechta tak jak pisales stad na pewno zbyt bogata mieszanka w LPG i ten drastyczny spadek mocy rzedu 1/7 konia
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Wrz 2011, 14:21   

spalanie było dobre na trasie jak jechałam nad morze to spaliła mi 14l 200km czyli średnio 7 na 100km
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Wrz 2011, 14:28   

Masz rozbieżność profilu z autem (tak mnie się wydaje) jak masz zamontowany mixer?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 14:36   

diablusia napisał/a:
spalanie było dobre na trasie jak jechałam nad morze to spaliła mi 14l 200km czyli średnio 7 na 100km


7 to tak srednio, wystarczy ze troche za bogata mieszanka i lyka kolo litra wiecej, mi w tym tygodniu spalil rowno 18 litrow na 200km z tym ze na 1.4 i nie na trasie. ponizej tego nie zejde.
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 25 Wrz 2011, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Wrz 2011, 14:38   

Pawełos666 napisał/a:
diablusia napisał/a:
spalanie było dobre na trasie jak jechałam nad morze to spaliła mi 14l 200km czyli średnio 7 na 100km


7 to tak srednio, mi w tym tygodniu spalil rowno 18 litrow na 200km z tym ze na 1.4 i nie na trasie. ponizej tego nie zejde.


No tylko że mi wcześniej po założeniu gazu paliła 11 :) więc i tak jestem zadowolona.... ;)
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 14:40   

no ale wiesz na pewno nie na trasie :) na trasie to 1.4 spali moze mniej, jak odpalasz i robisz dystanse w wiekszosci 5-10km to spalanie 9litra mam
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 25 Wrz 2011, 14:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Wrz 2011, 14:40   

no właśnie na trasie bydgoszcz toruń gdzie cały czas jade 90-100

JoeMix napisał/a:
Masz rozbieżność profilu z autem (tak mnie się wydaje) jak masz zamontowany mixer?
to do mnie:P?

a co do mieszanki... to w sumie nie wiem jak teraz jest na trasie bo dopiero od 3 będę do szkoły jeździć to coś będę mogła powiedzieć o spalaniu po naprawie tego tępego pedału.
Tak czy siak zakładając gaz do mojej fiestki byłam świadoma że może mieć większe spalanie niż inne młodsze auta;) ale i tak jest to opłacalne przynajmniej jak dla mnie
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 14:45   

chyba dobrze masz masz przeciez monowtrysk i 50 koni, 2 dychy na 100km to nie jest zle, ile poleci taka 1.1 z lpg? ten tepy pedal mogl sie wziasc z tego ze latem potrzebujesz bogatszej mieszanki, a zima ubozszej, w tych starych instalacjach ciezko jest ustawic nawet jak jestes fachowcem
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Wrz 2011, 15:02   

Pawełos666 napisał/a:
chyba dobrze masz masz przeciez monowtrysk i 50 koni, 2 dychy na 100km to nie jest zle, ile poleci taka 1.1 z lpg? ten tepy pedal mogl sie wziasc z tego ze latem potrzebujesz bogatszej mieszanki, a zima ubozszej, w tych starych instalacjach ciezko jest ustawic nawet jak jestes fachowcem


bez problemu 130:) poleci ;P oczywiście mówię tu o w miarę dogodnych warunkach przyspieszeniowych...
a co do kasy na 100km to dla mnie to i tak jest lepiej bo np. pks ode mnie do torunia do szkoły to 7.8 w jedną stronę + miejski w bydgoszczy 1.3 w jedną stronę co daje komunikacją miejską 18,20 a do przystanku mam kawałek no i od pks do uczelni też plus jeszcze CZAS który dla mnie jest cenny średni czas jazdy do szkoły miejską komunikacją to lekko 1,5 godziny autem... 25-30 min latem, zimą trochę dłużej :)
niby mogłabym miesięczne wykupić ale i tak poszłam na studia do Torunia wiedząc że będe autem jeździć:)

To moje pierwsze auto dostałam je od mamy - ona nim wcześniej jeździła - prawko mam od 3 lat więc jak przytrę czy coś nie będzie aż tak szkoda a dla moich potrzeb jest wystarczająca no i tyłek wozi;p
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 15:38   

no to w miare ladnie jak na serie, daloby sie cos podkrecic :joint:

takie male
mono 1.1 udalo mi sie podkrecac do 55koni seryjnie 50-tka, 1.3 mono z fabryczne 60 do okolo 67 bez ingerowania w silnik :)

ale dolicz do wszystkiego koszt wladowania tam gazu, troche wynioslo, ile lacznie sam montaz?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 25 Wrz 2011, 15:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Wrz 2011, 15:40   

Nie porównujcie 1,1, do 1,4 bo to konstrukcyjnie zupełnie inne jednostki, 1,4 na podwójnym gaźniku mniej pali niż 1,1 na 1V czy na mono,,, a do tego więcej kopa ma,,, za to 1,1 na VV potrafi zejść do 4 litrów po trasie, a i po mieście jest niewiele więcej (poniżej 5)

Z profilem to do Coebie diablusia, 1,1 pięćdziesięcio konne to było w mk1, jam masz mono to 1,1i - niby dużej różnicy nie ma, ale zawsze :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 15:50   

zauwazylem wlasnie ze cos malo bierze tego lpg mimo okropnego pilowania 9
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Wrz 2011, 16:09   

hmm nie wiem o co chodzi z tym mixerem mów jak do blondynki:P
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 25 Wrz 2011, 16:15   

zobacz w google, co to mikser lpg
wyglada to tak
(zmien w profilu 1.1i 50KM)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Wrz 2011, 17:13   

a gdzie to się znajduje? to spr i napisze jaki mam:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.