Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:58
[MK3] Fofik by BuMeL
Autor Wiadomość
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Cze 2011, 21:02   [MK3] Fofik by BuMeL

1. NICK: BuMeL
2. IMIĘ: Łukasz
3. MODEL: Fiesta MK3
4. WERSJA: 1,1i
5. ROCZNIK: 93
6. SILNIK: 1,1 HCS => 1,6 16v => 1,8 16v RDA aktualnie 132bhp@172nm
7. OPIS AUTA: Fiestka kupiona jako drugie auto, typowo miejskie, typowo dla rozpieszczonego tatusia, typowo typowe, MK3 jako jedyny słuszny model w lipcu 2010r. Co ja z nią przeszedł, zarżnięta przez poprzedniego właściciela, który dostał chyba od taty na osiemnastkę zanim jeszcze prawko zrobił. No i poczułem nową miłość.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE

a. wizualne: blacharka/lakier od deski, pakiet futro+poszerzenia XR2i, zaszpachlowana maska i tylna klapa, oryginalne tylne światła Ford Germany z ciemnym kierunkiem, oryginalne zielone szyby boczne i tylna, nowa przednia zielona z pasem przeciwsłonecznym, białe kierunki boczne, alu TSW Blade 15x7J ET35 na 195/50, uszatki XR2i, kierownica XR2i, lusterka z MK3,5 Fun, wygłuszenia bagażnika XR2i, tylne szybki uchylne, pokrywa silnika RST, customowe szare dywaniki ;d

b. mechaniczne: swap na 1,8 16v z pełną wiązką, ecu i edis z RS1800, rozpórka przednia dolna, pełna elektryka od MK3,5 Fun (lusterka, szyby, centralny, bagażnik), springi Eibach niebieskie chyba -35, rozpórka tylna kielichów (projekt własny), rozpórka przednia kielichów GSG, odcięta odma, wałki od 2.0, przepustnica od 2.0, kolektor dolotowy RQC, obudowa przepływki 2.0 dolot po całości 70mm w filtrem Pipercross. Nowe sprzęgło SACHS, olej LM TopTec 4100 5w40 na małym filtrze, akumulator w bagażniku, zaciski od RS2000 i tarczo-bębny tył. Pełny przelot fi-60 od PROEX, obandażowany kolektor wydechowy od RS2000. Chłodnica dedykowana RS1800 z wentylatorem 7", chłodnica oleju custom na podstawce AG. Przód poszerzony na sworzniach RST, tył na dystansach 25mm, poszerzone nadkola.

c. audio: Sony CDX-GT25 i Hertz 125mm z przodu.

d. inne: nie pamiętam

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE

a. wizualne: podróbki chlapaczy rajdowych co sezon (ładnie wizualnie poszerzają - są i czekają), wymiana zderzaków futrowych na mniej zniszczone. Poprawa blacharki.

b. mechaniczne: skrzynia z rs1800, maglownica od RST. Paczka czujników płynów z wskaźnikami, oil tank, regulator ciśnienia paliwa. Mocniejsze półosie i przeguby, wzmocnione amortyzatory na przód.

c. audio: jakiś bas aktywny albo na wzmaku

d. inne: chyba wsio


Na koniec fociszony.

Taką oto Lejdi kupiłem od miejskiego dzyndzla, który nie dość, że nie dbał o stan jako taki wizualny to zarżnął kompletnie małą biedną kosiareczkę, ale do końca swych dni jeszcze nie zawiodła.



Swapowanie w zimie pełną parą. Niestety kosiarka 1,1 po wymianie uszczelniaczy zaworów zaczęła pchać ciśnienie pod tłoki, w czasie ostatniej jazdy do garażu vmax wynosiła 80km/h na 5 biegu. W międzyczasie znalazłem też na szrocie pobliskim Fiestę MK3,5 Fun w pełnym futrze i elektryce więc nie omieszkałem damy rozebrać na pierwszej randce ;) i fundnąć nowy ciuch Fofikowi. Na jesieni wpadły też uszatki, dzielona tylna kanapa, kierownica i inne praktyczne bzdety.




Tak oto Fiesta zyskała nowe życie, jeździło się na nowym silniku jak bolidem, lekka fiesta pokazywała każdemu golfiarzowi gdzie jego miejsce, niestety nie nacieszyliśmy się długo. 26-03-2011, nieszczęśliwy splot wydarzeń doprowadził do upolowania Fofika na skrzyżowaniu i wyrządzenia mu niebotycznej krzywdy. Na szczęście nikomu nic się nie stało.



Fakt, że biedna po zdarzeniu dotoczyła się kilkanaście kilometrów na parking zupełnie o własnych siłach był dla mnie impulsem, ponadto po bliskich oględzinach wyglądała na nieprzyzwoicie zdrową i mocną (wyszedł porządny, niemiecki, wielowarstwowy ocynk z lat 90'), zostawiała tylko dwa ślady. Wraz z kolegą mechanikiem (specem, guru od Fordów, przyjacielem FEFK - ten brzydal na zdj.) zatoczyliśmy mą Lubą do garażu i wszelkimi siłami zaczęliśmy ciężkie boje o jej życie i dalsze losy.





Po kilku tygodniach walk, wyrzeczeń, stresów i ciągłych kłótni o kolejne wydatki z moją małżowinką, która na szczęście w końcu dała się przekonać o słuszności sprawy, udało się doprowadzić sprawę do szczęśliwego finału. Dwa dni po wytoczeniu z garażu Fofik przebył dzielnie prawie 1200km (Kraków-Białystok i okolice w te i na zad), mogliśmy więc uznać, że remont zakończył się spodziewanym sukcesem. Wielu było niedowiarków, wielu Judaszów szeptało za uszami. Ale z Mańkiem byliśmy dzielni, nie daliśmy się i na dzień dzisiejszy moja piękna wygląda tak :




Wideo z pierwszego uruchomienia po swapie i rzeźby w garażu po stłuczce:

http://youtu.be/IUm83ZHqwlU
http://youtu.be/5mm0Z2G43hU


Fiesta jest już praktycznie członkiem rodziny. Zawsze wdzięcznym i miłym dla oka i umysłu. Tak długo jak starczy mi sił będzie dopieszczona i dofinansowana. To tyle w temacie. Witam na forum.
Ostatnio zmieniony przez BuMeL 16 Sie 2013, 08:22, w całości zmieniany 30 razy  
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 3 Cze 2011, 21:11   

No ładne przeobrażenie, gratuluję samozaparcia, wielu oddałoby ją na złom i kupiło co innego.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Cze 2011, 21:55   

zatkało mnie - normalnie zatkało.....

Dwa posty na forum a mam do Pana Łukasza wielki szacunek :ok: :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Cze 2011, 22:12   

Uważam to forum za kompendium potrzebnej mi wiedzy oraz dobry rynek dla zakupu części z drugiej ręki, czego nie ma allegro zwykle ma FKP. Poza tym na forum jest więcej speców i to im należy się większe prawo głosu, stąd tylko dwa posty. Wolę milczeć z godnością niż odezwać się i wyjść na głupca ;) . A fiesta ? 90% mojej wiedzy na jej temat to FKP, pozostałe 10% to własne doświadczenie, które z każdym dniem dzięki Wam rośnie.

Pochwały należą się geniuszowi, który pracował ze mną w pocie czoła nad moją białą damą - Mariuszowi.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Cze 2011, 22:22   

Ładna fiesta i spooro włożonej pracy :yes: Szukaj halogenów, zdaje się że ktoś tu sprzedawał niedawno :)

Ps. Zmień sobie silnik w profilu :ok:


EDIT:
Co do planów wsadzenia gratów z 2.0, to z tego co wiem wałki od 2.0 nie podejdą do 1.6, ale niech ktoś to jeszcze potwierdzi...
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Cze 2011, 22:25   

Będzie pieniążek to i halogeny się znajdą. Niestety jakaś niedojda wyrżnęła mocowania ori halogenów w zderzaku i wsadziła badziewie od vw. Zaślepki na szczęście są całe ale mocowanie będę musiał dorobić. Były sprzedawane, nawet wiem od kogo ;) ale trzymają mnie inne wydatki rodzinne.

Od RS2000 i Zetec nie ale EFI 2.0 z mundka były takie same, różniły się krzywkami tylko. Takie moje zdobyte informacje.
Ostatnio zmieniony przez BuMeL 3 Cze 2011, 22:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 3 Cze 2011, 22:26   

teraz 1.6 lub 1.8 tudzież 2.0 z mondziaka :P

Bezawaryjności życzę :)
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Cze 2011, 00:08   

wałki z 2.0 pasują bez problemu do 1.6. jest na ford klub polska temat, w którym koleś poskładał escorta 1.6 na gratach z mondeo 2.0( wałki, przepustnica, maf z 2.0 i miało to moc porównywalną do 1.8 105 km
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Cristodius 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 119
Skąd: Toruń
Wysłany: 4 Cze 2011, 15:18   

Bardzo ładnie odratowana, silniczek taż bajeczka :ok:
nic tylko życzyć przyjemnego eksploatowania i zacieszu na twarzy podczas wyprzedzania swoich ofiar :twisted:

Gratulacje!
_________________
Zielony demon ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Cze 2011, 11:26   

Jeszcze dla osób robiących swapy z hcs na zetec/dohc. Czytam o występujących problemach z mocowaniami, zwrotnicami, końcówkami etc.

U mnie była zmiana silnika i skrzyni z essa mk6 kombi, pod silnik trzeba było łapę wspawać ale skrzynia stoi na poduszkach od fiesty, jest trochę podniesiona względem łapy silnika ale trzyma się dobrze i wszystko pracuje jak powinno.

Sworznie wahaczy mam mocowane na 3 śruby, w przypadku dwuśrubowych podobno są jaja z wymiarami i trzeba całe wahacze zmieniać. Macpersony ze zwrotnicami od essa pasują praktycznie p&p, trzeba tylko tulejki na końcówki drążków i końcówki sworzni albo wymienić na odpowiednie (nie szukałem jeszcze). Półośki zostały fiestowe bo są identyczne jak w esie tylko krótsze. Przeguby wewnętrzne od Essa, zewnętrzne ze względu na inną ilość zębów w piaście w escorcie podchodzą od Ka, wiadomo, że ess ma lepsze hamulce, większe tarcze i większe możliwości modyfikacji (wentylowane, nacinane, lepsze zaciski i tłoczki etc.) więc warto od razu się tym zająć.

Wiązkę najlepiej oberżnąć z niepotrzebnych przewodów i wstawić od essiego, mniej problemów z modyfikacjami a wszystkie mocowania, przejścia w karoserii etc. są identyczne. Usunięte wiązki można zostawić na przyszłość. a dochodzą nam takie ciekawostki jak podświetlenie pod nogi, kierunki boczne, immobiliser. Wkładka stacyjki tez jest identyczna i warto zmienić dla immo.

W obrotku można zmienić samą elektronikę z essa w którym silnik siedział z pozostawieniem fiestowej tarczki, elektronika jest identyczna, tak u mnie rozwiązaliśmy. Przydać się może kalibracja czujników temperatury płynu i paliwa jeśli zostaje pompka z Fiesty.

Mieliśmy problem z mocowaniem alternatora ori z dohc efi bo okazał się zbyt duży, rozwiązanie : alternator z ZETEC-a na dorobionej łapie. Jak wspominałem trzeba prawą podłużnicę deczko przyrzeźbić bo rolka obciera ale to tylko przy cofaniu przez krawężnik albo przy ostrzejszych skrętach w lewo gdy silnik się wychyla.

Niby wszystkie Fiesty mają w komorze silnika to samo ale z autopsji widzę, że różnią się detalami w zależności od wsadzonego fabrycznie silnika. Mogą być różne wsporniki pasów przednich i różna budowa podłużnic i trzeba na to zwrócić uwagę.

Noo i teraz przewody chłodnicze - u mnie mieszanka różnych kombinacji z Fiesty i Escorta, chłodnica deko przesunięta wraz z wentylatorem ale wszystko w miarę spasowane.

Więcej schodków na razie nie spotkałem ale jak sobie przypomnę albo trafię na coś to postaram się podzielić rozwiązaniem. Z napływem weny zrobię zdjęcia kilku pomysłów spod maski.
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Cze 2011, 18:18   

Pytanie do specjalistów. Szukam od jakiegoś czasu alternatywy dla zawieszenia tylnego do Fofika, ponieważ w chwili obecnej jest nie dość, że mały wybór to jeszcze ceny horrendalne. W Escorcie MK5 [nie kombi] tylne amortyzatory zarówno górne jak i dolne mocowania mają na tulejach, przymierzał już ktoś coś do Fiesty MK3 ? Nawet gwintowane do Essa są połowę tańsze niż dedyki Fiestowskie. Przód wiem, że ze zwrotnicami od MK6/7 założę bez problemu.

 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Lip 2011, 12:30   

U mnie kilka drobiazgów. Przyfrunęły owiewki szybek wreszcie i dojechały poszerzenia XR-owskie od Mafiosa, które poczekają sobie razem ze spojlerem na malowanie przed montażem.



Z istotniejszych rzeczy wymiana mazutu na Ford Formula 5w30. To, co może być placebo to cichsza praca silnika, moja żonka jakoś tego nie zauważa, natomiast zdecydowanie silnikowi jest lżej co czuć przede wszystkim na niskich biegach (1-2) przy powolutkim toczeniu się na osiedlu między blokami. Silnik nie szarpie przy dodawaniu/puszczaniu gazu reagując dużo delikatniej. Są też minusy :) stara dobra smoła, która tłoczyła się w układzie smarowania nieco lepiej tłumiła drgania niż nowy lekki olej, teraz mocniej czuć wibracje pod nogą no i na budzie. Ale olej polecam, zobaczymy za kilkaset km jak silnik będzie pracował po oczyszczeniu.

Olej wymieniałem oczywiście pod blokiem i jak to w miejscu publicznym bywa nie obeszło się bez drobnego wypadku. Żeby zdemontować filtr oleju od góry muszę dwiema rękami objąć kolektor dolotowy, jedną ręką przytrzymywać filtr a drugą kręcić kluczem (dla przedłużenia ręki). Oczywiście filtr musiał mi upaść bo taka ze mnie pierdoła. Te 200ml się wychlapało na parking i zanim dobiegłem po szmatę i spowrotem to ciepły olej zdążył rozpłynąć się w piękną metrową plamę :hahaha:
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Lis 2011, 22:56   

Fofka w najbliższym czasie jedzie na warsztat :

- montaż spoilera i poszerzeń z chlapaczami
- może uda się założyć w końcu halogeny
- porządek w komorze silnika (porządek z podłużnicą prawą w komorze, łapa silnika, jakaś kabelkologia)
- wałki od 2.0 130hp
- wydech (kolektor RS2000 + pełen przelot wspomniany od PROEX)
- akumulator w bagażnik
- zabezpieczenie podłogi i zawieszenia na zimę
- ogólny przegląd mechaniczny

Czyli dozbierało się to, co odkładałem na później. Życzcie powodzenia.

Po 4000km mogę się wypowiedzieć na temat oleju Ford Formula 5w30 - silnik pracuje dobrze, nie spocił się, pod pokrywą widać, że jest duuuużo czyściej i przede wszystkim silnik lepiej się zagrzewa do pracy przy obecnych temperaturach.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
Ostatnio zmieniony przez BuMeL 11 Lis 2011, 23:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Lis 2011, 22:59   

BuMeL, masz jakiś pomiar ( hamownia, czy tez przyspieszenie od x do x ) by potem porównać, ile da zmiana wałka przy głowicy 1.6 ?
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Lis 2011, 23:05   

Nie mam i nie wiem czy zdążę zrobić :/

Same wałki praktycznie nic, odetkanie również jeśli nie będzie dobrego dolotu, poza tym wszystko trzeba będzie na końcu jeszcze zestroić i pewnie przemapować ECU. Kolektor z przepustnicą na razie nie wpadnie bo nie mam kasy, wystarczająco zeżre mi to co na liście. Mam Takadę niedaleko i hamownię drogową w dostępności ale wszystko kwestia czasu, ostatnio pracuję po kilkanaście godzin ze względu na własną działalność i takie rzeczy stoją na samym końcu listy ważności.

Sprzedaję Escorta MK7 Kombi, może z tego uda się coś zorganizować.


W ogóle Maniek zastanawia się nad całą głowicą od 2.0 ze względu na zawory, kanały i inne wynalazki ale nie wiem czy uda się coś zdziałać w chwili obecnej. Do zimy niedaleko, trzeba furę zabezpieczyć a cała reszta będzie przy okazji.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Lis 2011, 23:09   

wlasnie u siebie tez będe robił od 2.0 głowice, wałki, wtryski, dolot. Tylko ciekaw jestem, ile same wałki mniejwięcej dadzą :) Sama zmiana przepustnicy na większą jest ponoć już odczuwalna, szczegolnie w wyższych partiach obrotów.
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lis 2011, 00:03   

Poza tym jak już wezmę się konkretnie za silnik i elektrykę to od razu głowica pójdzie do portingu, będzie doprężona, zamach odelżony, warto się pobawić z ustawieniem wałków etc, teraz to póki co dziecinada.

Damn, znalazłem właśnie tani gwint od TAT na Allegro :9:
http://allegro.pl/zawiesz...1904344690.html
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lis 2011, 00:28   

zmiana samych wałków bez ryja trochę mija sie z celem
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lis 2011, 00:38   

To dopiero przygotówka, gardło będzie konkretne ale nie na tych warsztatach. Pomalutku :)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lis 2011, 11:46   

ten biały na zderzakach jest jasniejszy niz kolor auta :P rzuca sie az na zdjeciu :-P
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.