Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 22:10
[MK2] czasami kiepsko pali
Autor Wiadomość
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 22 Maj 2011, 15:13   [MK2] czasami kiepsko pali

mam problem , silnik zawsze na zimnym pali od strzała , na ciepłym przeważnie też , ale czasem zdarza się ze na ciepłym silniku po krótkim postoju jest problem z odpaleniem , trzeba z 10 sekund kręcić żeby załapał , wydaje mi sie ze zalewa świece , czy to możliwe ? i co może być przyczyną ?

dodam ze nie jeżdze na ssaniu zazwyczaj rozgrzewam silnik na postoju i jak jade to wyłączam ssanie , ale nie wiem czy to ma coś do tego , w starym wozie gdzie ssanie było na linke to nieraz jak je zostawiłem przez przypadek to właśnie tak palił <8>

Nie jest to jakieś uciążliwe ale troche denerwuje
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 22 Maj 2011, 15:22   

Zwróć uwagę , czy wtedy , gdy musisz dłużej kręcić nie pracuje wentylator chłodnicy .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 22 Maj 2011, 16:41   

mam tak samo, ale to na bardzo gorącym silniku jest
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Maj 2011, 21:55   

oski981, błąd obsługi, jak palisz ciepłe/gorące auto?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Maj 2011, 15:16   

Jak w Wannie było RSTurbo , to przed niektórymi odcinkami musiałem wyjmować bezpiecznik od wentylatora na czas startowania silnika , bo inaczej nie zaskakiwał .

Teraz jest lepiej , ale też czasami trzeba pochechłać .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2011, 15:25   

Żółw, Ty już masz tyle rzeźby, modów, przeróbek, itp w swojej fieście że nie pamiętasz jak było w oryginale,,, :-P w Mk2 wiatrak nie dmucha w dolot,,,

[ Dodano: Pon Maj 23, 2011 16:26 ]
,,,przynajmniej u mnie w 1,4
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 23 Maj 2011, 15:34   

JoeMix napisał/a:
oski981, błąd obsługi, jak palisz ciepłe/gorące auto?


Normalnie ;) ssania używam tylko po nocy na może minutkę.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2011, 15:53   

Jak pamiętam, ciepłą CHVke trzeba palić z wciśniętym gazem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:57   

JoeMix napisał/a:
Jak pamiętam, ciepłą CHVke trzeba palić z wciśniętym gazem,,,


Wiesz ostatnio to testowałem jak mi nie chciał zapłapać od pierwszego i drugi raz z gazem i łapał, ale coś mi sie wydaje ze tak nie powinno być :-P
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Maj 2011, 19:39   

powinno, nawet jest to wspomniane w tabeli usterek i problemow w sam naprawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.