Przesunięty przez: szynszyl 17 Maj 2014, 08:56 |
[MK4] Odcinka już przy 4.5 rpm |
Autor |
Wiadomość |
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:27
|
|
|
tak
nie doszukuj w tym jakiejs usterki
odpal i na postoju sprawdz kiedy ma odcinke w czasie jazdy będzie miał wczesnie własnie po to zeby kopyta nie wystawił |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:33
|
|
|
David napisał/a: | Mam 1.3 Endure, może coś z tego HCS tam jest poza filtrem | Znaczy wszystko, bo to HCS tyle ze inaczej zasilany |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
David
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 47 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 06:31
|
|
|
Nikuś Czy coś nie tak zrozumiałem? Wytłumacz
Nikuś, Ty masz 1.3i. Ten sam silnik co ja (endura e)? Więc jak u Ciebie z tym?
Co może być nie tak skoro tak wcześnie odcina zapłon? |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 09:52
|
|
|
David napisał/a: | Nikuś Czy coś nie tak zrozumiałem? Wytłumacz
Nikuś, Ty masz 1.3i. Ten sam silnik co ja (endura e)? Więc jak u Ciebie z tym?
|
Przeczytaj moje wcześniejsze posty to dowiesz się że endura wchodzi na odcinkę na 2 bez problemu. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 24 Maj 2011, 20:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
David
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 47 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 16:17
|
|
|
Nikuś, dobra to, że wchodzi na odcinkę to już wiemy. Ale teraz napiszcie czemu mi się to nie udaje? W czym może być problem ? |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:19
|
|
|
Bardzo Ci to przeszkadza?? Nie wystarczy jazda do 3000rpm?? |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:31
|
|
|
David napisał/a: | Nikuś, dobra to, że wchodzi na odcinkę to już wiemy. Ale teraz napiszcie czemu mi się to nie udaje? W czym może być problem ? | To ze silnik luzem (na postoju) ma siłę by rozpędzić się do odcinki, nie oznacza że to samo zrobi ciągnąc za sobą auto,,, bo zwyczajnie może nie mieć siły, dlaczego? trudno zgadnąć, może słaba kompresja, zła mieszanka, zatkany dolot, zatkany wylot,,, itp |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 18:28
|
|
|
David napisał/a: | Nikuś, dobra to, że wchodzi na odcinkę to już wiemy. Ale teraz napiszcie czemu mi się to nie udaje? W czym może być problem ?
|
Niestety Joe ma rację, może być kilka przyczyn... |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 24 Maj 2011, 20:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 10:50
|
|
|
Co nie zmienia faktu ze kręcenie OHVki do końca mija się z celem, bo na wysokich obrotach to ten silnik ino wyje i żre paliwo,,, (chyba że zaszły jakieś wielkie zmiany w Endura czy jak ona się tam nazywa) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 17:54
|
|
|
Cytat z książki: "Nie wolno natomiast przekraczać następujących prędkości obrotowych:"
1.1/i - 5875rpm
1.4 - 6475rpm
1.6 - 6375rpm
1.6i - 6450rpm (przy 6675rpm jest odcinka)
"Nie należy przekarczać przez dłuższy czas następujących prędkości obrotowych:"
1.1/i - 5650rpm
1.4 - 6200rpm
1.6 - 6250rpm
1.6i - 6200rpm
"Podane prędkości obrotowe mogą być przez krótki czas przekraczane (np: podczas wyprzedzania)." |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
Ostatnio zmieniony przez bidżej 24 Maj 2011, 20:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:13
|
|
|
brewa7 napisał/a: | TY progi na cylindrach... W lewych drzwiach Ci się może próg wyrobić. Jak ci się może wyrobić jakiś próg na cylindrze jak głowica jest z żeliwa, a łeb tłoka z utwardzanego aluminium. | Jak nie masz o tym pojęcia, to lepiej nic nie pisz, bo teraz dowaliłeś po całości... Próg powstaje nie w głowicy, tylko w cylindrze. To co że tłoki są aluminiowe skoro pierścienie są twardsze od gładzi cylindrów. Tłok nie wystaje ponad cylinder, a pierścień nie jest na samej krawędzi tłoka tylko parę mm poniżej i w miejscu do którego sięga pierścien powstaje próg. Cylinder się ściera w zasięgu pierścieni, a poniżej i powyżej się nie ściera - jest różnica średnic przez to potocznie nazywana progiem.
Masz rysunek, bo może niezajarzysz...
|
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
Ostatnio zmieniony przez jackrzec 24 Maj 2011, 19:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:10
|
|
|
Freeman napisał/a: | Bidżej i szynszyl Was zabiją za tą dyskusję |
prorok czy jak?
koniec spamowania, za kontynuację warny. temat zaraz zostanie przeczyszczony. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
David
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 47 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 22:25
|
|
|
Dobra ludzie co mam robić, żeby fiesta kręciła więcej ? |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 23:15
|
|
|
Może komp coś sie tam zwiesza i potrzebuje resetu...robileś reset?? Żadnych błędów nie wykazuje?? A jak nie to może trza sprawdzić wtrysk no i wylot. Może tam jest problem. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 10:10
|
|
|
David napisał/a: | Dobra ludzie co mam robić, żeby fiesta kręciła więcej ? | Na postoju kręci Ci do końca? Czy nie, bo w końcu się pogubiłem, jak bez obciążenia kręci jak trzeba to zacznij od sprawdzenia kompresji,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
David
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 47 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26 Maj 2011, 21:58
|
|
|
Na luzie kręci normalnie tak jak powinna. Kompresji nie sprawdzałem jeszcze ale to może coś z przewodami ? |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 27 Maj 2011, 16:56
|
|
|
Myśle że to nie przewody... Bo miałbyś chyba przerwy w całym zakresie obrotów, a nie przy 4500, bo rozumiem że do 4500 silnik idzie normalnie jak jedziesz. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 27 Maj 2011, 20:35
|
|
|
nie. on musi krecic do maksymalnej mocy ktora uzyskuje sie w fiestach na poziomie 5600-5750 czy 5850 nie pamietam juz zaleznie od silnika, ja na tym silniku co mam w profilu bez zadnych odcinek jak krece wysoko to przy 5,6-5,7 mam max efekty mam eletroniczny obrotek skalibrowany z laserowym, krecac takie obroty na 2 dociagam 90km/h w przypadku gazu tak samo na benzynie ma byc. dolot jest ok? filtr? nic nie kombinowane? swiece nie stare? wartosc cieplna dobra? nie za gorace? nie przegrzewaja sie? czyste sa? jak filtr paliwa? to jak na postoju sie wkeca? a jak jedzie nie? a zobacz czy zagrzany na postoju sie wkreca |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
David
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 47 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 16 Cze 2011, 23:35
|
|
|
Przyczyna problemu: Przepływomierz powietrza. Problem rozwiązany. |
|
|
|
|
po78
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Claridge
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 1 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 28 Maj 2013, 13:41
|
|
|
Witam mam 1.3Endure założyłem filtr sportowy i odłączyłem przepływomierz i obroty wchodzą na maX na drugim biegu prędkość maksymalnie prawie 90 ... z normalnym filtrem maks obroty do 4,5 ............ |
|
|
|
|
|