Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
17 Maj 2014, 08:56
[MK4] Odcinka już przy 4.5 rpm
Autor Wiadomość
David 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 47
Skąd: Bytom
Wysłany: 20 Maj 2011, 16:38   [MK4] Odcinka już przy 4.5 rpm

Witam. Obawiam się, że coś nie tak z fiestką. Przy 4,5 tys obr/min zachowuje się jakby nie dostawał już mieszanki i nie chce przyspieszać albo dzieje się to wolno. Te 4,5tys to nie za mało ? W czym może być problem ?
Ostatnio zmieniony przez bidżej 16 Cze 2011, 23:36, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Maj 2011, 16:48   

wiecej ten silnik sie nie zakręci
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 20 Maj 2011, 17:15   

luk-90 napisał/a:
wiecej ten silnik sie nie zakręci


No to masz coś nie tak z silnikiem.

David napisał/a:
Te 4,5tys to nie za mało ?

Mało, odcinka jest przy 5750, więc coś jest nie tak. Ale z drugiej strony nie spodziewaj się tego na 4 czy 5 biegu, przy dłuższej prostej uda Ci się to na 3. Na 2 odcinka jest w okolicach 80km/h.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Maj 2011, 17:28   

David napisał/a:
Przy 4,5 tys obr/min zachowuje się jakby nie dostawał już mieszanki i nie chce przyspieszać albo dzieje się to wolno
Depnij do podłogi na postoju to się przekonasz przy ilu masz podcinkę, o ile Ci tłoki bokiem nie wyjdą,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
David 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 47
Skąd: Bytom
Wysłany: 20 Maj 2011, 17:55   

Cytat:
Mało, odcinka jest przy 5750,


Właśnie tak czytałem, że przy 5700 więc się zdziwiłem trochę.

Cytat:
Depnij do podłogi na postoju to się przekonasz przy ilu masz podcinkę, o ile Ci tłoki bokiem nie wyjdą


Czemu miało by się tak stać ? :fox:

Jeszcze takie pytanie. Nie wiecie czym może być to spowodowane ?
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Maj 2011, 18:18   

moze mk4 się rzeczywiście, mialem w rączkach fieste mk3 1.1 92r, obrotek stawał okolo 4-4,5rpm. Moje mk3 1.3 ma tak samo, choć tylko raz bądź dwa to zrobiłem tylko w celu weryfikacji odcinki, bo szkoda autka
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20 Maj 2011, 18:42   

co to za benzynki:d mój diesel miał 4,5k obrotów na 5 jak jechałem 170:D
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Maj 2011, 22:48   

Silniki OHV z których wywodzą się HCSy i potem dalej to były silniki niskoobrotowe, mające bardzo nisko maksymalny moment i nie lubiące wysokich obrotów,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 21 Maj 2011, 23:14   

David, nie spodziewaj się po starenkim 1.3 HaCeSiku osiągow na poziomie xr
odcinke złapie na 1 max 2 biegu moc maksymalną osiąga własnie w okolicach 4krpm
potem moc juz drastycznie maleje
jesli chcesz sprawdzić ile faktycznie jest obrotow kiedy jest odcinka to odpal na postoju i depnij w podłogę gaz
zapewniam ze dojdzie co najmniej do 7000 rpm
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 22 Maj 2011, 00:41   

kuba87 napisał/a:
zapewniam ze dojdzie co najmniej do 7000 rpm


Nie wiem jak jest w innych mk4, ale u mnie przy odcince 5750, obrotek nigdy nie przekroczył 6000, nawet na postoju.

Mk4 ma wchodzić na odcinkę na 2 bez najmniejszego jąknięcia! Na 3 trzeba dłuższego kawałka drogi, ale też da się to zrobić. 4 to tylko na autobahnie.
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 22 Maj 2011, 01:08   

kuba87 napisał/a:
zapewniam ze dojdzie co najmniej do 7000 rpm

Ty stary... Ale ten samochód ma skalę tylko do 7000rpm.
W instrukcji jest ze nie wolno przekaraczać 5850rpm :)
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:33   

w 1.1 jak sprawdzałem obrotek to wychodził poza skalę i dopiero była odcinka tj. juz po przekroczeniu 7krpm i po przekroczeniu 5650rpm
ale rakiety i tak z niego niego nie zrobi
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:49   

kuba87 napisał/a:
w 1.1 jak sprawdzałem obrotek to wychodził poza skalę
Na forum jesteś od 2008 i jeszcze nie wyczytałeś jak dokładne są wskaźniki we fieście?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:52   

to akurat wiem jak sa dokładne tylko mi akurat nie przeszkadzało nigdy ze nie idzie do odcinki na 2, 3 biegu
i doszukiwałem w tym usterki
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
David 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 47
Skąd: Bytom
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:12   

Ale nie wydaje wam się dziwne, że u mnie już przy 4,5rpm następuje odcięcie ?

Jaki to jest silnik HCS bo nie mam pojęcia ? :fox:
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:13   

David silnik 1.3 nie jest silnikiem do szpanu na blokach :-) to dobra konstrukcja ale raczej wolna, kręcenie do odcinki nic nie daje po za większym hałasem :)
_________________

 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:16   

David,
taki :
http://img195.imageshack.us/i/dsc00007d.jpg/
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
David 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 47
Skąd: Bytom
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:19   

Mam 1.3 Endure, może coś z tego HCS tam jest poza filtrem powietrza bo mam już ten "nowszy" :hihihi:

TSRules, nie chodzi o szpanowanie. Chcę mieć auto sprawne i tylko o to mi tutaj chodzi.
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:22   

endura 1.3 to własnie HCS na wielopunktowym wtrysku
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
David 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 47
Skąd: Bytom
Wysłany: 22 Maj 2011, 11:24   

kuba87, czyli mam rozumieć, że te 4,5rpm to normalka i wszystko jest okej ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK6] Terkotanie silnika i mała moc przy 2000 rpm.
PDA Mechanika silnika 1 26 Maj 2013, 09:52
mkapi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.