Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, mk3, regulacja lpg, spalanie, zuzycie paliwa

Otwarty przez: trzeci
30 Maj 2011, 22:47
[MK3] Duże spalanie LPG
Autor Wiadomość
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 2 Cze 2011, 16:46   

a jakie masz tarcze? trzeba dobrac twardosc do tarcz

brembo
ate
lucas
bosch
oryginalne - motorcraft
delphi
ferodo
meyle
magneti marelli
breck
byle nie jakies no name


odradzam "maff" - rozpadly mi sie na zakrecie ;-| ;-| odpadlo polowe klocka, ogolnie kruszylo sie, wloskie g****, porysowalem tarcze

obecnie jezdze na tarczach brembo litych + klocki fomar friction - polskie i zajebiscie tanie z 50zl w sklepie, takie mialem pod reka, jest bardzo ok, na przegladzie tez ladnie wyszlo, ale polecam nie oszczedzac na bezpieczenstwie i kupic drozsze niz 50zl, za 80zl mozesz miec ate tak jak masz system hamulcowy, czy motorcrafta, lepsza opcja niz wymieniac wczesniej tansze

[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 17:55 ]
http://allegro.pl/ate-klo...1597540519.html 88zł

[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 18:06 ]
lub brembo ----> http://allegro.pl/klocki-...1625988586.html za 80zl
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 4 Cze 2011, 22:18   

ja miałem kiedyś w escorcie za 22zł :D
http://allegro.pl/klocki-...73.html#gallery

Hamowały dobrze :P
pisków nie było, nie zużywały się za szybko.
Na przeglądzie nie było problemów.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Cze 2011, 23:13   

"Klocek", bez elementu ciernego, sam metal też hamuje... Kwestia "jak"...
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 5 Cze 2011, 06:47   

drzeniow napisał/a:
nie zużywały się za szybko.


kamil wolski napisał/a:
bez elementu ciernego, sam metal też hamuje...


:rotfl:

A producent prawie jak ATE ;)


Pawełos666 napisał/a:
trzeba dobrac twardosc do tarcz

A czy twardość klocka i tarczy jest gdzieś publicznie podana ( tj na opakowaniu ) ? Czy trzeba tego szukać bo katalogach producentów?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Cze 2011, 09:51   

chdzi o to zeby do lipnej tarczy ktora sie sciera nie ma sensu zakladac twardego klocka, tylko wymienic tarcze i klocki jako komplet jednej firmy, albo zalozyc twarde tarcze (lepszej firmy) i sredniej jakosci klocki, nie odwrotnie... bo zedrze tarcze, takze wszystko zalezy od tarcz jakie ma, dajac np klocki ferodo do kiepskich tarcz zurzyja sie szybko. jesli tarcza jest wysluzona mozna raz zalozyc twarde klocki, podrowna tarcze, a potem wymienic na miekkie. mozna tez przetoczyć czy przeszlifować tarcze lub chociaż same krawędzie, do tego zaszlifowac fazkę na górnej i dolnej krawędzi roboczej klocka, zeby rant tarczy nie pilowal nowych i sie zle nie ukladaly, jak sa tarcze nie wiadomego pochodzenia to lepiej, wymienic rant sprawdza sie moneta do tego wchodzi minimalna grubosc tarczy, jesli tarcze sa porzadnej firmy ale juz troche przejechaly to mozesz uzyc sredniotwardego klocka, a jak bardzo chcesz je oszczedzac i jesli sa dobrej firmy masz do nich zaufanie, maja jeszcze odpowiednia grubosc i sa gladkie, to mozna miekkie klocki zastosowac w celu ochrony. jesli tarcza jest zjechana i nie wiadomo jakiej firmy lub wiadomo ze kiepskiej to wywalac nie zastanawiac sie, i kupic brembo albo ate, czy inne tym podobne. ale warto sie zastanowic 2x i przeczytac to (ostatni post) ---> http://www.fiestaklubpols...e00865d29ec808e

[ Dodano: Nie Cze 05, 2011 10:17 ]
kamil wolski napisał/a:
"Klocek", bez elementu ciernego, sam metal też hamuje... Kwestia "jak"...

tarcza do wymiany
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
burdzyk2 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 5 Cze 2011, 15:29   

U mnie seicento siostry jeździ od '99 na oryginalnych tarczach, nigdy nie wymieniane były, a klocki co rok może dwa Ferodo idą... Trzeba zaznaczyć że jako już prawie 12 letni samochód ma mniej niż 110 tyś przebiegu...
 
 
 
cxz3 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Darus
Wiek: 36
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 10
Skąd: wa-wa
Wysłany: 2 Gru 2011, 12:12   

Ile możliwości regulacji masz na parowniku ? jak tylko 2 pokrętła to na tym największym zakręć do końca i potem na przewodzie od parownika do mixera masz taka plastikową śrubę reguluj wkręcając ja do środka i niech druga osoba patrzy dodając gazu kiedy silnik traci moc . Jak znacząco zacznie tracić to zakończ regulację . Ja tak miałem w 1.1 palił mi 16-17 gazu po takiej regulacji mieszanki i przepływu zeszedłem na 8-9 l.
Teraz mam 1.3 fiestke i jak ktoś by miał mikser do niej to z chęcią kupię
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 2 Gru 2011, 13:13   

wszystko ok kolego tylko na parowniku nie zakreca sie do ubogiej na max, tylko ustawia na srodku granic palnosci gazu... robi sie to na sluch ustawiajac srubke pomiedzy min a max i obroty maja byc wtedy najwyzsze z mozliwych potem sie to sprawdza na goracym i zimnym silniku... a na koniec ustawia sie dawke gazu. zeby ustawic parownik trzeba podac tlen do silnika (czyli gaznik musi byc poprawnie ustawiony, lewe powietrza) inaczej ustawianie parownika bedzie trudne i malo wyczuwalne, nie znajdziesz min i max...potem ustawic tak jak napisales na oko duza srube po obrotach silnika i odkrecic o 1 obrot ale od tego ustawienia mozna jeszcze przykrecac i bawic sie powietrzem na gazniku, dolocie itd, sprawdzajac ile pali na 100
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.