| 
		[MK3] Połączenie cewki zapłonowej. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  15:58   [MK3] Połączenie cewki zapłonowej.
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam xr-ke i mam taki problem. Na kostce do cewki zapłonowej mam 2 zielone z paskami i jeden czarny. Do jednego z zielonych kabli jest przylutowany brązowy. I odstaje jeszcze czerwony. Po co tyle kabli skoro są tylko 3 piny na cewce, Powie ktoś do czego służą każdy z poszczególnych kabli? pomocy!. | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 18 Gru 2010,  16:34, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 matrix-1990  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Imię: Maciek 
                  Wiek: 35  Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  16:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jeden z kabli na cewkę jak się nie mylę idzie sygnał o obrotach, nie masz przypadkiem instalacji lpg? | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  17:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zielony z czerwonym paskiem pin 1 w cewce
 
czarny pin 2 cewki ( zasilanie po stacyjce)
 
Zielony z żółtym paskiem pin 3 cewki .
 
Od zielono czerwonego odchodzi jeszcze jeden przewód zielony który biegnie do obrotomierza w XR ce . Reszta przewodów to fantazja poprzednich właścicieli. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  19:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | reszta to instalacja LPG o którą właśnie się rozchodzi. | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  20:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | brązowy zbiera informację jakie są obroty a czerwony bierze zasilanie dla centralki i elektrozaworów . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2010,  11:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | czyli czarny ma być z czerwonym, a zielony z brązowym tak? | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2010,  12:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zasilanie entralki daj na srodkowy pin cewki
 
informaje o obrotah pod pin 1 bądz 3 ew owin brązowy przewod wkoło przewodu zapłonowego | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2010,  12:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zobaczymy czy to egzamin zda. 
 
 
[ Dodano: Nie Gru 19, 2010 19:38 ]
 
zlutowałem, czarny do czerwonego, brązowy do zielonego na 1 pin i.... Działa!       
 
Więc temat można zamknąć. Dzięki chłopaki!    | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zdzieszko  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Zdzieszko 
                  Wiek: 36  Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Maj 2011,  13:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W mojej fieście nie mogę znaleźć modułu zapłonowego, a wg wszelkich opisów to z niego jest sterowana cewka (miejsce, w którym powinien być jest puste). Samochodzik stoi, bo nie mam pomysłów, co mu dolega, a nie stać mnie na wymianę po kolei wszystkiego. | 
             
						
				_________________ Zdzieszko | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Maj 2011,  19:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sterownik zapłonu był albo osobo na ścianie grodziowej, albo w jednej obudowie z komputerem,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zdzieszko  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Zdzieszko 
                  Wiek: 36  Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Maj 2011,  20:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki za sprowadzenie na ziemię! 
 
Wynika z tego, że w wątku o komputerach brakuje tak istotnej informacji. W oznaczeniach komputera pewnie jest zawarta "literka" oznaczająca taką wersję. Szkoda, że i w książce brak nawet wzmianki. Tym większe podziękowania.
 
Może ktoś ma schemat podłączeń do takiego sterownika (komputera)? | 
             
						
				_________________ Zdzieszko | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |