Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zabezpieczenie gwintów, układ hamulcowy tylnej osi
Autor Wiadomość
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 6 Maj 2011, 14:12   Zabezpieczenie gwintów, układ hamulcowy tylnej osi

Bawię się w restaurację bębnów. Nowe cylinderki, szczęki, itp itd, cała belka rozłożona na części pierwsze.

Moje pytanie:
Jak zabezpieczyć gwinty, żeby ich odkręcenie za parę lata nie było związane z puszczaniem wiązki, od której sąsiedzi zejdą na serce, a miejscowy ksiądz nazwie mnie synem szatana? Chodzi tu o połączenie przewodów miękkich i twardych, przewodów z cylinderkiem i odpowietrzacze, zresztą sami wiecie co tam jest.
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Maj 2011, 14:22   

smar grafitowy... albo ceramiczny... nie ma ch*ja we wsi, żeby się zapiekło...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 6 Maj 2011, 14:31   

zwykły smar też wystarczy :)
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 6 Maj 2011, 15:18   

Gwinty do śrub do kół i innych większych rzeczy, to zawsze smarem miedzianym, a takie typu przewody to nie wiem właściwie.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 6 Maj 2011, 16:22   

Smar grafitowy kontra smar miedziany.
Smar grafitowy jest dobry, bo zostają cząsteczki grafitu, i potem odkręcić łatwo. Smar miedziany jest dobry na temperatury, ale z kolei czy w bębnie są aż takie temperatury? Skłaniam się więc ku grafitowemu na tył.

A jak na przód? Tutaj są wysokie temperatury, czyli na mój rozum te same co wyżej.

Miły napisał/a:
albo ceramiczny

Jak działa ceramiczny?
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Maj 2011, 17:11   

podobnie jak miedzany... właśnie ceramiczny polecają do układów hamulcowych... Odporny na wysokie temperatury, duży nacisk itp...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 6 Maj 2011, 21:42   

Ja bym dał miedziany...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Maj 2011, 11:46   

wszystko bedzie lepsze niz nic, jaki masz taki stosujesz i bedzie git
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 7 Maj 2011, 16:52   

na nakrętki kół dawałem też smar z dodatkiem molibdenu. taki wręcz półpłynny. nazwy nie pamiętam, bo miałem w darze w butelce
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 7 Maj 2011, 16:53   

Parzych napisał/a:
Ja bym dał miedziany...
idź ty Jacuś felgi pomasować...
a Ty wiesz z czego są nakrętki i odpowietrzniki?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Maj 2011, 19:47   

ja na każdą śrubkę daję miedziany i jest ok.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 7 Maj 2011, 20:24   

Zdecydowałem się na smar ceramiczny, zapłacę kilka złotych więcej, a będę miał pewność że wszystko będzie porządnie zabezpieczone.

[ Dodano: Sob Maj 07, 2011 20:27 ]
szynszyl napisał/a:
Parzych napisał/a:
Ja bym dał miedziany...
idź ty Jacuś felgi pomasować...
a Ty wiesz z czego są nakrętki i odpowietrzniki?


Co masz na myśli Wojtek?
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 7 Maj 2011, 20:51   

Nikuś napisał/a:
Co masz na myśli Wojtek?
odpowietrzniki przypominają jakiś stop aluminiowy, a z Al, Cu reaguje :)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 7 Maj 2011, 21:01   

Kupcie sobie w sprayu grafit i po kłopocie. Z niczym nie reaguje i jest odporny na temperaturę :2xf:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Maj 2011, 21:18   

Cytat:
odpowietrzniki przypominają jakiś stop aluminiowy
mnie to wygląda na zwykłą stal... aluminium za miękkie raczej na takie rzeczy? :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 8 Maj 2011, 10:09   

bidżej napisał/a:
zwykłą stal..
zwykłą stal ulega korozji... a czy ty widziałeś zardzewiały odpowietrznik, bo ja odkąd mam samochód (1998) to nie...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 8 Maj 2011, 10:14   

owszem, mam gdzieś nawet jeden taki :-P poza tym są takie wynalazki jak nierdzewka albo ocynk... jakby nie było, nie spieram się, po prostu nie wiem :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 8 Maj 2011, 10:43   

a ukreciłeś nierdzewkę? bo trochę ciężko, a odpowietrznik żaden problem. ale ja się też nie znam :)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 8 Maj 2011, 11:13   

skoro da się to spawać migiem to chyba zwykła stal co nie?
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 8 Maj 2011, 11:19   

TU piszę, że się da.. a ja spawaczem nie jestem, Ty Miły chyba też nie?
A TU że istnieje także inna korozja niż progi Twojego Opla :edi: :serduszka:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów negatyw przedniej i tylnej osi.
kąty znoszenia.
voo_STP Tuning mechaniczny 46 13 Wrz 2011, 17:49
matysss123
Brak nowych postów Za duża siła hamowania na tylnej osi
KUI3A Tuning mechaniczny 13 1 Lis 2008, 22:40
qrdesz87
Brak nowych postów Hamulce, słaba siła hamowania na tylnej osi
Szymon Mechanika ogólna 10 23 Paź 2023, 08:32
FIESTA Moondust
Brak nowych postów Niejednostajny szum w obu bębnach tylnej osi.
michalmis Mechanika ogólna 3 7 Paź 2022, 23:51
JoeMix
Brak nowych postów Montaż dystansów na tylnej osi Fiesta MK5
wretched Mechanika ogólna 9 22 Wrz 2015, 13:07
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.