Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Jakim olejem zalać CVH zasilany (głównie) LPG
Autor Wiadomość
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Maj 2011, 07:57   

Pawełos666,
Pawełos666 napisał/a:
ps. nie tlumacz sprawdz moj zawod w profilu
Jaki nerwowy, emerytury nie dożyjesz... a poza tym w profilu jedno, co może być zawodem, to "Znachor"...jakby co. Zalewałem do tej wiosny Motorcraftem 1oW40 i jakoś do doprawienia sałatki pod korkiem wlewu oleju nic nie miałem.
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Maj 2011, 10:05   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Zalej go tym czym do tej pory zalewałeś .

skoro Ty tak mówisz..., to tak zrobię

[ Dodano: Sob Maj 07, 2011 10:08 ]
bojarek napisał/a:
Zalewałem do tej wiosny Motorcraftem 1oW40 i jakoś do doprawienia sałatki pod korkiem wlewu oleju nic nie miałem.

10 a 15 robi roznice, daje jej ostro w..., mimo to przy moich jazdach majonez mija jak temp sa na ponad +10oC dopiero w kwietniu znikl. bojarek HCS to nie CVH ilosc i warunki dla oleju sa calkiem inne, wymienie jeszcze korek wlewu, zawsze lalem max albo 2-3mm ponad max dla ochrony silnika, ale widze ze to bezsens, bo silnik potrzebuje czasu zeby sie rozgrzac, dopiero w tym roku na wiosne zrobilem przerobke termostatu - zaslepione 2 kanaly, zeby sie szybciej nagrzewala, wiec nie wiem co bedzie z olejem w nastepna zime, moze juz czegos takiego nie bedzie, w robocie przygladalem sie glownie w silniki ktore byly zalewane castrolem i mobilem i sporadycznie jakies inne marki np renault elfem niestety duzo nowsze wiec brak mi porownania, rzadko widzialem rozbierane silniki od fordow escortow CVH, zalewane mobilem, bo tego sie juz nie robi w serwisach :| , ale wygladaly ok, wiec i ja to lalem
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Maj 2011, 13:37   

Pawełos666 napisał/a:
zima robi sie papka i wydaje mi sie ze nie smaruje odpowiednio
Majonez robi się z par oleju, czyli z tego co latem zasysa silnik i przepala, zimą w wilgotnym powietrzu się to osadza gdzie się osadza, na dole w misce oraz w kanałach masz normalnie olej,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Maj 2011, 13:52   

Pawełos666: Analizując dogłębnie nurtujące Cię frustracje nt olejów i tworzącego się "majnezu", nie mogę się oprzeć wrażeniu, że podobnie wypowiada się pewien niewysoki pan pozbawiony swego lustrzanego odbicia...On też z czymś się miota, przekonany o jedynej swojej słuszności sprawy, której wydaje mu się, że przewodzi.
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Maj 2011, 14:13   

A ja powiem tak ze slyszalem ze Mobil Mobilowi nie rowny i podrabiaja to jak chca, majonez mam tez jak wleje olej zimą i po 2 miesiacach na wiosne juz jest biala papka pod deklem, mialem tez przypadek ze wkrecilem swiece ngk ktore mi zardzewialy przed zima wkrecilem i nie dogrzalem silnika konkretnie a zima auto nie dostalo ostro tylko male dystanse byly, po miesiacu na korpusach byla rdza i okazalo sie ze sa w 100% oryginalne, z niedogrzania silnika... wlasnie para i jazda na lpg, nie wlewalem nigdy do niej innego oleju ale mysle ze inny moze sie inaczej zachowac, na pewno tez mialem niedogrzany silnik tak wnioskuje po swiecach, teraz do zimy tego nie sprawdze
nowe swiece wygladaly tak, jak to zobaczylem niedowierzalem, ngk vline 11, myslalem ze uszczelka i stad ten majonez, tu przebieg kolo 1500km zimą


na cieplejszych wczesniej bylo lepiej (te od zimy do lata) okolo 5000km:
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 7 Maj 2011, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Maj 2011, 14:46   

Pawełos666: "Zardzewiałość" świec nie ma związku z olejem takim czy innym tylko raczej z neszczelnością układu chłodzenia. Zauważ, że uczestnicy wątku czegoś takiego nie omawiają, starają się raczej wskazać Ci markę oleju, który Ich zadawala i spełnia oczekiwania; JoeMix wskazał Ci przyczyny tworzenia się majonezu, a Ty z uporem godnym lepszej sprawy drepczesz wśród olejów, stresując się coraz bardziej. Chyba nie zamierzasz startować w jesiennych wyborach parlamentarnych...?
Świece z dolnej fotki są zakopcone na czarno, czyli ich ciepłota nie jest właściwie dobrana.
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Maj 2011, 14:56   

uklad chlodzenia jest szczelny, pisze o swiecach bo po nich poznalem ze silnik nie jest dogrzany i zbiera mi sie para w silniku po wylaczeniu zima i niedostatecznym rozgrzaniu cieploty sa idealnie dobrane ngk bcpr6e-11, te z dolnej foty sa nawet deczko cieplejsze niz powinny bosch fr78x, jak widac te z dolnej foty uzyskuja wyzsze temp, zakopcenie na ich koprusie to efekt chwilowej jazdy na benie na zbyt bogatej mieszance, jak widac na stozku izolatora i elektrodach sa idealne mozna powiedziec i jedne i drugie, po prostu efekt niedogrzania silnika na 1 focie widoczny, zeby rozwiac watpliwosci swiec z 2 foty dodatkowa fotka ze sie oczyszczaja (a zakopcenie od beny):


ps aktualnie jezdze na denso irydowych trough - wzmocnionych o stopień cieplejszych seryjnie sa 20


dzieki wszystkim za sugestie odnosnie oleju, pojezdze do zimy na mobilu i zobacze czy bedzie ta kupa dalej sie pojawiala w deklu
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów [MK3] 1.6 XR2i CVH - dobór instalacji LPG
pmbmn LPG 1 1 Cze 2014, 10:49
diodalodz
Brak nowych postów [MK4] Jakim momentem dokręcać łożysko z tyłu
Marcin Mechanika 20 9 Gru 2006, 14:43
anjko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.