| 
		[MK3] Wskaźnik poziomu paliwa - Pełny po odpaleniu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2011,  20:25   [MK3] Wskaźnik poziomu paliwa - Pełny po odpaleniu
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witajcie.
 
 
Mam mały problemik, tzn.:
 
 
Od kilku tygodni mój wskaźnik paliwa po załączeniu zapłonu wędruje na sam szczyt niezależnie od tego, ile mam paliwa, a opada po przejechaniu 10-50 kilometrów.
 
 
Wcześniej wszystko działało, choć nietypowo, bo po wyłączeniu zapłonu pokazywał zero. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 27 Kwi 2011,  09:30, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Kwi 2011,  09:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Biorąc pod uwagę obecne ceny paliwa - fajnie masz    moja jakoś nie chce pionowo stać   
 
 
Poważniej: Zwarcie/przerwę masz w obwodzie wskaźnika. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Kwi 2011,  18:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Poważniej: Zwarcie/przerwę masz w obwodzie wskaźnika. | 	  Zwarcie tak (do masy). Przerwę nie. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Kwi 2011,  20:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki,
 
to już coś, ale gdzie może to być i dlaczego wszystko wraca do normy czasami po załączeniu zapłonu i odczekaniu kilku minut (gdy nie jadę i nie ma żadnych wstrząsów), a czasami po godzinie jazdy? | 
             
						
				_________________   
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Kwi 2011,  07:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Morphinus8 napisał/a: | 	 		  | dlaczego wszystko wraca do normy czasami po załączeniu zapłonu i odczekaniu kilku minut (gdy nie jadę i nie ma żadnych wstrząsów), a czasami po godzinie jazdy? | 	  Bo być może jest tak, że kabel jest przetarty i zwiera do budy. Podczas wstrząsów przy jeździe przestaje zwierać i jest OK. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Kwi 2011,  18:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jackrzec napisał/a: | 	 		   	  | Morphinus8 napisał/a: | 	 		  | wszystko wraca do normy czasami po załączeniu zapłonu i odczekaniu kilku minut (gdy nie jadę i nie ma żadnych wstrząsów) | 	  Bo być może jest tak, że kabel jest przetarty i zwiera do budy. Podczas wstrząsów przy jeździe przestaje zwierać i jest OK. | 	  
 
 
Powtarzam !
 
Nie raz było tak, że załączyłem zapłon. Wskazówka wędrowała na FULL, wysiadałem, żeby przetrzeć szyby i lusterka po deszczu, a gdy wsiadałem było już poprawnie na wskaźniku.
 
 
Dodam, iż w momencie kiedy się "odwiesi" to aż do czasu wyłączenia zapłonu jest ok, nie blokuje się. | 
             
						
				_________________   
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Kwi 2011,  22:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | odłącz wtyczke ze zbiornika i zobacz co na to wskaźnik | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Kwi 2011,  22:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Już tego próbowałem.
 
Gdy wskazuje pełny zbiornik to nic się nie dzieje po odłączeniu, a gdy się odwiesi to opada do zera jak odłączę. | 
             
						
				_________________   
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Kwi 2011,  22:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | czyli zwarcie gdzieś | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Kwi 2011,  06:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Stunt_Man napisał/a: | 	 		  | czyli zwarcie gdzieś | 	  
 
obstawiam ze jest piźnięty sam licznik, bo impuls z kabla idzie w porządku. | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Morphinus8  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 44  Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Kwi 2011,  17:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wymienię całe kable od wskaźnika do zbiornika i dam znać jak pomoże. 
 
 
[ Dodano: Nie Maj 01, 2011 21:30 ]
 
nie musiałem nawet wymieniać, po odcięciu brązowo-czarnego przy wtyczce 5cm od zbiornika poziom na wyzerowanym wskaźniku nie zmieniał się, a po połączeniu ich na nowo wzrosło na maksa.
 
 
obstawiam awarię pływaka w baku, ale bez kanału to nic chyba nie zrobię | 
             
						
				_________________   
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  13:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja mam inny "problem" jeśli mogę to tak nazwać. Nie wiem jak u Was, ale u mnie moja FoFi na ślepo pokazuje mi ile mam paliwa. tzn wyjmę klucz a itak mi pokazuje ile jest, nie tak jak w innych samochodach np: P206 po wyjęciu klucza wkazówka spada do zera. Co prawda nie wskaźnik nie robi mi żadnych przekrętów typu zaniżanie ilości czy zawieszanie się. Ale czy u Was też tak jest? | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 matrix-1990  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Imię: Maciek 
                  Wiek: 35  Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  13:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a ruszyłeś dupsko chociaż żeby poczytać o tym? Bo to było wałkowane tysiąc razy że tak jest w każdej fieście | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  13:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | matrix-1990 napisał/a: | 	 		  | a ruszyłeś dupsko chociaż żeby poczytać o tym? Bo to było wałkowane tysiąc razy że tak jest w każdej fieście | 	  
 
w escortach też ;> | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  13:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               prawie kazdy ford ma tak ze wskazówka "zostaje" po wyłączeniu zapłonu
 
poza tym wskażnik paliwa we fiescie ma dokładnośc +- 10 litrów    
 
 
[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 14:18 ]
 
drzeniow,  esioka w koncu odpaliłeś? | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  13:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kuba87 napisał/a: | 	 		  |  drzeniow, esioka w koncu odpaliłeś? | 	  
 
tak ale mam problem,
 
to opis 
 
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56162 | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  14:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kuba87 napisał/a: | 	 		  | prawie kazdy ford ma tak ze wskazówka "zostaje" po wyłączeniu zapłonu  | 	  w mk4 z elektronicznymi zegarami i w mk5 tak nie ma - wskaźnik opada do zera po wyłączeniu zapłonu... Chyba we wszystkich z elektronicznymi zegarami opada. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  15:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jackrzec,  a to przepraszam człowiek się całe zycie uczy    | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2011,  20:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie wkur....cie sie na mnie,     ale moją FoFi mam dopiero od 18 kwietnia,     a wcześniej mi trochę latało jak działa ford.     Staram się czytać te Wasze posty, ale no nie jestem w stanie dotrzeć do wszystkiego. Staram się też czytać książkę serwisową, ale w niej szystko jest tam tak enigmatycznie dla mnie napisane i no nie wszystko jest napisane co chciałbym o niej wiedzieć. | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |