Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zamknięty przez: van
21 Gru 2016, 21:16
mk1 "Czas kuć metal i krzesać iskry"
Autor Wiadomość
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Maj 2011, 21:35   

Rkalitka napisał/a:
auto i koncepcja z dieslem jest moją fanaberią na temat fiesty mk1 :joint:
I tak 3maj Roman... :brawo:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Maj 2011, 21:41   

Rkalitka napisał/a:
Ale ja nigdy nie będę kierowca wyścigowym, rajdowym a nawet jeżdżącym regularnie w jakiś kjsach........nie spinam się a auto i koncepcja z dieslem jest moją fanaberią na temat fiesty mk1 :joint:
aha no to ja więcej pytań nie mam :ok:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 2 Maj 2011, 21:49   

Chwila, Qzyn miał wstawiac silnik z motocykla (1100, Suzuki chyba) i temat upadł całkiem??
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 2 Maj 2011, 22:08   

Tak Jakub miał to robić i buda częściowo została przygotowana już pod to niestety plany się zmieniły ale o tym to już może on sam kiedyś opowie.

Tak wyglądało moje podwórko dwa tygodnie temu w sobotę :)



Mam dwie fotki mocowania silnika.



_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 2 Maj 2011, 22:11   

ale masarnia :D
te mocowania na pasztet kleiłeś :hahaha:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Maj 2011, 08:00   

Rkalitka napisał/a:
nie spinam się
:ok: i tak trzymać :yes:
 
 
mefis_radom 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:10   

Ojapier.... myślałem, że mój wydech kulawo pospawałem :-) Życzę powodzenia w kolejnym projekcie z grzechotnikiem na pokładzie :yes:
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:14   

Spokojnie - to są moje pierwsze spawy :) później już szło coraz lepiej. A te mocowanie poduszki było jeszcze raz porządnie obspawane później :yes:

Teraz się wykazać co z mocowaniem pompy hamulcowej i wyrzuceniem vacum pompy??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
mefis_radom 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:24   

Rkalitka napisał/a:
Spokojnie - to są moje pierwsze spawy :) później już szło coraz lepiej. A te mocowanie poduszki było jeszcze raz porządnie obspawane później :yes:

Teraz się wykazać co z mocowaniem pompy hamulcowej i wyrzuceniem vacum pompy??
Fordowskiej Vaccum pompy nie rozbierałem, ale w audi na przykład jest możliwość wyjęcia wałka, więc sądze, że tu też i masz po problemie.

Wystarczy tylko to jedno mocowanie wyspawać co by spasować diesla?
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:35   

Ja chcę wyrzucić całkowicie Vacum pompę bo potrzebna była by tylko do serva, a gdy go nie będzie to i vacum zbędne. Do tego zrobiło by się więcej miejsca na wiatrak chłodnicy, którego nie mam jak zamontować.

mefis_radom napisał/a:
Wystarczy tylko to jedno mocowanie wyspawać co by spasować diesla


W ciągu 6 dni został wpasowany całkowicie inny silnik niż przed tym, uzbrojone wnętrze instalacja elektryczna, układ napędowy, zmiany w zawieszeniu, wymiany eksploatacyjne w silniku i wiele innych mniejszych przeróbek, bez których auto nie ruszyłoby z miejsca dlatego czasu na fotki ubabranymi po łokcie w smarze łapami nie było zbyt wiele.

Zresztą pewnie sukcesywnie będą wrzucane jakieś aktualne fotki prac które już są zakończone jak i te, które jeszcze przede mną. <8>
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:40   

Roman, jak dla mnie to oba rozruszniki są ok. On się zachowuje tak jak by nie maił prądu.

Powodzenia i do następnego :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
mefis_radom 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:44   

Hmm no to w takim razie pomysł z blachą nie jest zły, ale trzeba by do tego dać jakąś uszczelkę ładną, albo silikonem :yes:
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:48   

Piter napisał/a:
On się zachowuje tak jak by nie maił prądu


Kuźwa przeca wcześniej miał prąd a Twój aku z paska też był dobry no nie??
Tam po zdemontowaniu tego rozrusznika jak żeśmy wiatrak pasowali coś się z kablami musiało pierdzielnąć chyba i coś nie styka do końca ale to jest do ogarnięcia.

mefis_radom napisał/a:
Hmm no to w takim razie pomysł z blachą nie jest zły, ale trzeba by do tego dać jakąś uszczelkę ładną, albo silikonem


No tak właśnie myślałem żeby dać zaślepkę z uszczelką tylko się zastanawiam czy vacum pompa w tym silniku nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego magicznego zastosowania..... ;-|
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
mefis_radom 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:51   

Oprócz EGR-u, który napewno u Ciebie już nie gości i hamulców nie ma innego zastosowania.
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:55   

Roman, o tym właśnie mówię. Aku był ok. Gdzieś na kablach jest spadek.
Wszystko przez ten srutututu% wiatrak :rotfl:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Maj 2011, 10:56   

No to chyba tak zrobię i będzie zaślepka vacum pompy. jeszcze sie zastanawiam nad wzmocnieniem ściany grodziowej i wydumaniem cięgna do pompy hamulcowej. no i pewnie trzeba będzie dac reduktory na tył
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Maj 2011, 20:39   

Pasy umyj w wodzie z mydłem ( ciepłej )

Aku daj za fotelem pilota ( niżej masa )

Chłodnicy oleju szukaj

Cieszę się , że to jeździ :)

ps: Mam silnik i skrzynię do Paszteta
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Maj 2011, 20:43   

Reduktor na tył w zależności od siły pompy daj ( jak rzeźbisz gofrowską , to może być potrzebny , ale raczej nie będzie )

Ja mam ścianę grodziową wzmocnioną tylko ori drugą blachą i daje radę .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Maj 2011, 20:50   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Pasy umyj w wodzie z mydłem ( ciepłej )


ok ale znając zycie to się wytrą w czasie jazdy o podkoszulek :rotfl:

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Aku daj za fotelem pilota ( niżej masa )


I w sumie krótszy kabel szybszy dostęp do akusa niż w bagażniku
Żółwik Tuptuś napisał/a:
Reduktor na tył w zależności od siły pompy daj ( jak rzeźbisz gofrowską , to może być potrzebny , ale raczej nie będzie )


Czytałem gdzieś, że lepsza jest z tłokiem 19 mm, bo dłuższy skok i lepsze czucie.
Tutaj z golfa ma 22mm ale zobaczymy i będę dawał rurki szeregowo a nie na krzyż jak zazwyczaj

ze ścianą grodziową to jeszcze zobaczę na miejscu
Żółwik Tuptuś napisał/a:
ps: Mam silnik i skrzynię do Paszteta


czy chodzi o 1.3....??
Jeśli tak to chyba będę musiał pożyczyć służbówkę w okolicę poznnania/zgierza <8>
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Brook 
Klubowicz





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44
Dołączyła: 18 Lis 2006
Posty: 799
Skąd: Chełm
Wysłany: 3 Maj 2011, 20:50   

Trzymam kciuki i życzę powodzenia w realizacji całego projektu :)

Zgadzam się z Piterem, niejeden dostanie po tyłku od tej MK1 <8>
_________________
www.geodetachelm.pl
www.geodezja-chelm.pl
Kiedy umierasz, nie wiesz o tym. Tylko innym jest ciężko. Tak samo jest jak jesteś debilem.
FKP RACE&RALLY TEAM
www.automobilklub.chelm.pl
www.ptg-org.pl
www.ewmapa.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 22:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 01:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Brak nowych postów Przyklejony: Baza noclegowa na czas zlotu
Informacje i rezerwacje miejsc
trzeci V Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Ułęż 2009 / 29-31.05.09 99 29 Maj 2009, 10:17
a1topgear
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.