Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zmniejszenie dawki paliwa 1.1
Autor Wiadomość
Kamilsgru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 24 Kwi 2011, 21:48   [MK3] Zmniejszenie dawki paliwa 1.1

Witam,
ostatnio wymieniłem we fieście świece na nowe ( stare były już bardzo zmęczone - opalone) i cały czas mi je zalewa - po wyjęciu świecy jest cała w czarnym osadzie (czyściłem je już co najmniej 2 razy, bo fiesta nie chciała odpalić), czasem po odpalaniu (na ssaniu) się dusi, czarny osad jest też na końcu rury wydechowej.

Czy jest jakiś prosty "domowy" sposób na zmniejszenie dawki w tym smoku ? :) . czy lepiej zostawić to mechanikowi ? I czy to jest na pewno wina zbyt dużej dawki paliwa :P
z góry dzięki za pomoc
pozdro
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 24 Kwi 2011, 22:17   

regulacje gaźnika lepiej niech wykona fachowiec.
Ile auto pali paliwa?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 24 Kwi 2011, 22:21   

drzeniow napisał/a:
regulacje gaźnika lepiej niech wykona fachowiec.
Ile auto pali paliwa?

Widziałeś to?
Kod:
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM


Po co gadasz o regulacji przez fachowca skoro takiego nie znajdzie... Chyba że wyda z 1000 zł i zmieni dawki paliwa w kompie.

Do autora - prędzej Ci zżera olej i stąd to okopcenie.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Kwi 2011, 22:26   

jackrzec napisał/a:
drzeniow napisał/a:
regulacje gaźnika lepiej niech wykona fachowiec.
Ile auto pali paliwa?

Widziałeś to?
Kod:
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM


Po co gadasz o regulacji przez fachowca skoro takiego nie znajdzie... Chyba że wyda z 1000 zł i zmieni dawki paliwa w kompie.

Albo coś nie czaję albo wszystko OK bo on ma gaźnik :9: z opisu wynika.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 24 Kwi 2011, 22:27   

jackrzec,
Kod:
Silnik: 1.1/50KM

czy to nie jest gaźnikowiec?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Kamilsgru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 24 Kwi 2011, 22:29   

Fiesta jest na gaźniku
w trasie ostatnio spaliła około 6 litrów (spokojna jazda) co mnie bardzo zdziwilo
przy dość dynamicznej jeździe w mieście pali od 8 do 10 (10l to bardzo dynamiczna jazda :) )

oleju nie pali ( poziom nie spada jakoś znacznie)
nawet jeżeli by palił olej to skąd ciągle zalane świece ?

zresztą okopcenie końcówki wydechu najmniej mnie martwi :)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 25 Kwi 2011, 15:58   

drzeniow napisał/a:
jackrzec,
Kod:
Silnik: 1.1/50KM

czy to nie jest gaźnikowiec?

Z opisu nic nie wynika. 1.1 sugeruje gaźnik, a 50KM sugeruje wtrysk (na gaźniku było by 55). Rocznik za to sugeruje w 100% wtrysk, a jakoś nie wierzę żeby w kosiarce ktoś zmieniał z wtrysku na gaźnik.

Do autora wątku - zrób zdjęcie komory silnika nawet komórką i tu pokaż, bo nie wiadomo co mysleć.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Kamilsgru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 25 Kwi 2011, 16:10   

http://img130.imageshack.us/f/snb16321.jpg/
zdjęcie komory silnika :)

w dowodzie mam wbite 37 kw = około 50 kuca
rok z rozkodowania VIN to jest bodajże 10.1994
pozdro :)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Kwi 2011, 16:15   

lambda Ci padła albo czujnik temperatury
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Kwi 2011, 16:16   

jackrzec napisał/a:
a 50KM sugeruje wtrysk (na gaźniku było by 55)
50KM gaźnik 1,1 był bodajże w mk2,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Kamilsgru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 25 Kwi 2011, 16:26   

Dane z dowodu
1119,00 cm^3 ; 37,00 KW
data 1 rej 20.12.1994
nic o swapie mi nie wiadomo :D

[ Dodano: Pon Kwi 25, 2011 16:28 ]
kuba87 napisał/a:
lambda Ci padła albo czujnik temperatury

hmm czujnik temp to chyba nie, bo niezależnie od temp go zalewa, czy ciepły czy zimny, ssanie się wyłącza po chwili (automatyczne)
w ogóle gaźniki miały sondy lambda ??

jest jakaś opcja, żeby ten silnik wyregulować ?
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 25 Kwi 2011, 16:52   

Kamilsgru, wg fotki masz jednopunktowy wtrysk, a nie gaźnik. To oznacza że do psucia jest sporo rzeczy: sonda lambda, czujnik temp silnika (ten do kompa wkręcany z tyłu pod kolektorem dolotowym), czujnik tem. zasysnaego powietrza czy MAP sensor. Sprawdź najpierw wężyk do map sensora czy nie jest pęknięty i czy połączenia są szczelne.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Kamilsgru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 25 Kwi 2011, 17:06   

to teraz głupie pytanie laika :)
gdzie znajdę ten wężyk ? :D

czy spalanie 8-9l w mieście jak na wtrysk nie jest trochę za duże ? :P
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Kwi 2011, 17:18   

raczej normalne jest jak w trasie schodzi do ok 6 litrow na setke to jest ok
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Kamilsgru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 25 Kwi 2011, 17:24   

Hmm to teraz już w ogóle nie mam pomysłu od czego te świece się zalewają :D

później posprawdzam ten wężyk, i wszystko co będę mógł sprawdzić sam, tylko napiszcie gdzie to jest, bo nie mam pojęcia :-P

dzięki za pomoc :)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Kwi 2011, 17:24   

a jak chcesz drastycznie zmiejszyc spalanie to posłuchaj tej rady:
"co zrobić temu autko zeby mniej paliło?"
"zalecenie warsztatowe: NIE JEŻDZIĆ" :D
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Kamilsgru 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 25 Kwi 2011, 17:26   

kuba87,
drastyczna metoda, ale jaka skuteczna :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.