| 
		Dól blacktop + głowica z silvertop | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 rex  		  
		 
          
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lip 2011,  09:33   Dól blacktop + głowica z silvertop
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, 
 
Mam taki dylemat. Posiadam silnik od foki 2.0 jednak tam glowica deko trup. Generalnie taniej bylo kupic drugi silnik niz robic leb porzadnie. I teraz zostal mi ten silnik i wpadlem na pomysl zeby polozyc na nim moja glowice z 1.8 16v silvertop. I teraz czy ktos robil cos takiego?
 
Czy do bloku blacktopa mozna zalozyc pompe wody itp z bloku silvertop czy to wogole nie pasuje?? Prosilbym o jakies rady    | 
             
						
				_________________ Escort RST | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrek1289  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Piotrek 
                  Wiek: 34  Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lip 2011,  09:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Coś słyszałem, że takie przeróbki czyli dół od blacktop a góra z silvertop tworza leprzy zestaw niż cały blacktop czy silvrtop. Ale sto procent powiedzieć nie mogę bo obiło mi się to tylko o uszy. | 
             
						
				_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
 
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
 
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
 
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
 
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
 
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
 
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
 
MOJE ŚLICZNOTKI! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rex  		  
		 
          
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lip 2011,  10:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tzn raczej na odwrot. Bo glowa z blacktopa jest na mechanice i chetniej sie kreci. Tu mi bardziej chodzi o tanie zwiekszenie pojemnosci. | 
             
						
				_________________ Escort RST | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Qzyn  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lip 2011,  10:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dokladnie. My poskladalismy taki silnik - dol silver, gora black. Co do uwag - nie pasuje wtedy zaden rozrzad, my musielismy zrobic samorobke i nowe mocowanie napinacza - wiec dosyc rzezba. Dodatkowo zakladajac glowice z blacktopa 2,0 na dol silvertopa 2,0 pojawilo sie bardzo duze sprezanie o czym nie wiedzielismy wczesniej. Glowica zostala (nasz blad) splanowana o 0,4mm i wtedy nawet na grubej uszczelce sprezanie na cylindrach wynosilo ok 15,5 bara. W druga strone moze byc odwrotnie ale wtedy mozesz zakladac cienka uszczelke, planowac glowice itd. Ale taka metoda prob i bledow jest tez kosztowna.
 
Pozatym jak napisal rex - glowica blacka jest na mechanicznych popychaczach i jest lepsza. Dostepnych tez jest wiecej gadzetow do niej. | 
             
						
				_________________ "Mission impossible" rozpoczęta    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rex  		  
		 
          
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lip 2011,  11:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja wiem ze sie da tylko chodzi mi o te napinacze itp. Bardziej mnie czy podejdzie rozzrzad z pompa z silvertopa do blacktopa. To by rozwizalo cala sprawe. Ja mam dol 2.0 blacktop i glowice 1.8 silvertop | 
             
						
				_________________ Escort RST | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Nikuś  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 36  Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lip 2011,  12:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Coś na forum o tym było, ale mało, dawno temu i nieprawda. Można poprosić o szczegóły, co gdzie jak i co to daje? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.