Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cewka zaplonowa, hcs, mk3, swiece, zaplon

[MK3] Silnik nie pracuje na czwartym cylindrze i inne objawy
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Kwi 2011, 07:06   

patryk30 napisał/a:
dlaczego na 1 i 3 cylindrze iskre daje jak po*ebana a na 2 i 4 jest jakas słabsza?
Bo albo szlag trafił cewkę albo jej sterowanie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Kwi 2011, 07:45   

chyba prędzej samą cewkę...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
patryk30 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 99
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 32
Skąd: olsztyn
Wysłany: 21 Kwi 2011, 18:41   

No dobra okej. sprawa wygląda na padnięta cewke tak ? to dlaczego jak odpinam trzy kable od swiec pokolei zmienia sie praca silnika a jak odpinam czwarty to nic sie nie dzieje? silnik cały czas chodzi na 3 cylindrach. to przez ta cewke? drugi cylinder ze słaba iskra pracuje. czwarty juz nie . a na pierwszym i trzecim iskra jest ładna i te cylindry chodza.
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Kwi 2011, 19:36   

przykładowo na czwarty kabel może iść iskra w złym momencie przez to że jest jakieś przebicie na cewce w okolicach tego gniazda
_________________
 
 
 
patryk30 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 99
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 32
Skąd: olsztyn
Wysłany: 21 Kwi 2011, 19:44   

a wy w swoich fiestach na kazdym kablu macie tą samą mocną iskre? czy różni się na cylindrach? np na 2 jest mocna z na 2 słabsza?

poszukam gdzies na szrocie cewki i sprawdze. tylko tak zardzewiałe sroby sa ze nie idzie odkrecic..
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Kwi 2011, 20:01   

to tylko podłącz do niej wtyczkę i kable, nie przykręcaj
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Kawały i inne dowcipy...
Bez obrazków i filmików...
Zhang Hyde-Park 1040 5 Wrz 2018, 14:03
diska
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 3 Sie 2015, 00:14
driver90
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.