Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 12:56
[MK1] podłączenie wiązki silnika CVH
Autor Wiadomość
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 9 Kwi 2011, 10:42   [MK1] podłączenie wiązki silnika CVH

witam, staram sie podłączyć silnik na wtrysku
pojazdem do którego wkładam silnik jest fiesta mk1
jeśli ktoś jest w stanie to prosze o rozpiske kostki 12pin z wiązki silnika - który kabel gdzie podłączyć? bo mk1 nigdy nie widziało wtrysku ;)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Kwi 2011, 12:09   

http://www.fiestaklubpols...p=299867#299867

tutaj jest opis zetecowych(z escorta bodajże) połączeń
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 9 Kwi 2011, 12:12   

Tyle że nie wiem czy się będzie zgadzać, bo nam potrzeba teoretycznie od HCS 1.1i z MK3, bo taką wiązkę wkładamy do CVH 1.4i, czemu? Bo tak się nam podoba a pasuje wszystko.
Jedynie co to problem z pompą paliwa mamy, żeby chodziła jak ma chodzić.
I ten problem jest ze są dwa brązowe, nie z kolorem, po prostu brązowe. Wiem że przy wkładaniu do mnie do MK3 1.6 CVH to je połączyliśmy razem i chodzi wszystko, tu właśnie to nie chodzi.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Kwi 2011, 12:50   

Tych 2 brazowych sie nie laczy razem bo jeden to masa a drugi sterowanie przekaznikiem pompy paliwa.
_________________
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 9 Kwi 2011, 12:53   

No ok, tylko który to który to który? Bo z tego co mi się przypomina to w i jak pod jeden podpiął i drugi to nic nie dało, chyba ze się mylę. A u mnie mimo iż połączone działa wszystko ok.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Kwi 2011, 13:39   

Miernik w dłoń i sprawdzasz który to który.Pompa działa na obu, tylko na źle podłączonym działa ciągle na włączonym zapłonie. podpięta prawidłowo włącza się tylko na 3 sekundy po włączeniu zapłonu.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Kwi 2011, 18:45   

Stunt_Man napisał/a:
jeśli ktoś jest w stanie to prosze o rozpiske kostki 12pin z wiązki silnika - który kabel gdzie podłączyć? bo mk1 nigdy nie widziało wtrysku ;)
Mk1 nie ma wiązki silnika, jedynie w jednym miejscu ma kabel na którym jest 12V na zapłonie i tyle.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 9 Kwi 2011, 23:13   

To o tym wiemy że niema. Kostka i cała wiązka jest z mk3, cel włożenie jej do mk1 i połączenie żeby działało wszystko.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 10 Kwi 2011, 00:35   

Prawidłowo wyjęta wiązka z mk3 CVH ( mam doświadczenia tylko z RSTurbo ) wymaga podciągnięcia do niej z mk1 trzech kabli .

+
+ po stacyjce
masa

jeżeli macie inaczej , to spierodolona jest wiązka , którą wyjęliście z mk3
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 10 Kwi 2011, 06:33   

Żółwik masz racje ;) chodziło mi tylko o to który pin potrzebuje plusa a który plusa po zapłonie itd :)
wiązka jest dobra bo z mojej fiesty :-)

[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 13:55 ]
elektryka zrobiona ;) dzięki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.