Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 22:37
[MK2] Szybko się grzeje
Autor Wiadomość
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 2 Kwi 2011, 13:16   [MK2] Szybko się grzeje

Fiesta bardzo szybko sie grzeje, a po kilkunastu albo kilkudziesięciu przejechanych kilometrach wąż od chłodnicy jest taki twardy ze nie da sie go nacisnąć i jak by miał strzelić. Sprawdzałem wężyk co idzie od termostatu do zbiorniczka i jest przepływ. Nie wiem co może być przyczyną, pomóżcie prosze:) :bezradny:
_________________

 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 2 Kwi 2011, 15:20   

Czy temperatura na wskaźniku jest wysoka ? Czy masz odpowiednią ilość wody w chłodnicy ? Jeśli Twoje obawy są skierowane tylko w stronę tego węża a reszta jest ok to myślę, że nie ma się co przejmować.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Kwi 2011, 18:27   

Szpila, odkręć korek na zbiorniczku i się bujnij z otwartym układem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Kwi 2011, 18:29   

uszczelka pod gławicą
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 2 Kwi 2011, 20:17   

Maćko napisał/a:
Czy temperatura na wskaźniku jest wysoka ? Czy masz odpowiednią ilość wody w chłodnicy ? Jeśli Twoje obawy są skierowane tylko w stronę tego węża a reszta jest ok to myślę, że nie ma się co przejmować.



Wody jest ok, temperatura wzrasta bardzo szybko, a wskaźnik mi po chwili spada na dół ale to chyba jest akurat problem czujnika temp. Właśnie muszę sie przejmować bo nigdy tak nie było bike

[ Dodano: Sob Kwi 02, 2011 20:21 ]
kuba87 napisał/a:
uszczelka pod gławicą


a czy oznaką tego nie był by olej w zbiorniczku wyrównawczym??
_________________

 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 3 Kwi 2011, 00:03   

Szpila napisał/a:
a czy oznaką tego nie był by olej w zbiorniczku wyrównawczym??
Chyba raczej płyn chłodniczy w oleju.. Albo w spalinach..



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Kwi 2011, 12:14   

albo będzie czuć spalinami po odkręceniu zbiorniczka, gdy cisnienie w ukladzie wzrosnie ( cieply silnik ).
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 3 Kwi 2011, 12:43   

vegetagt napisał/a:
albo będzie czuć spalinami po odkręceniu zbiorniczka, gdy cisnienie w ukladzie wzrosnie ( cieply silnik ).


no to tego nie ma :jupi: a w zbiorniczku jest cały czas czysty płyn i tyle samo go :hahaha: spóbuje jeszcze dzisiaj sposobu JoeMix-a

a moze bedzie to takie bardziej prostsze rozwiązanie :głowąwmur:

Żółwik Tuptuś napisał/a:
( jeżeli tak nie jest silnik po osiągnięciu tempreatury pracy będzie nam sieprzegżewał co może doprowadzic do jego uszkodzenia , innym objawem będą mocno napęczniałe węże małego obiegu ) .


[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 13:29 ]
Sprawa załatwiona. Nowy Termostat padł. Wymieniony na jeszcze nowszy :hahaha: i hula jak nigdy:P przy okazji czujnik temp. który nareszcie pokazuje jak należy. Dzięki wszystkim za chęci i pomoc
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.