Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 22:37 |
[MK2] Szybko się grzeje |
Autor |
Wiadomość |
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 2 Kwi 2011, 13:16 [MK2] Szybko się grzeje
|
|
|
Fiesta bardzo szybko sie grzeje, a po kilkunastu albo kilkudziesięciu przejechanych kilometrach wąż od chłodnicy jest taki twardy ze nie da sie go nacisnąć i jak by miał strzelić. Sprawdzałem wężyk co idzie od termostatu do zbiorniczka i jest przepływ. Nie wiem co może być przyczyną, pomóżcie prosze:) |
_________________
|
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2 Kwi 2011, 15:20
|
|
|
Czy temperatura na wskaźniku jest wysoka ? Czy masz odpowiednią ilość wody w chłodnicy ? Jeśli Twoje obawy są skierowane tylko w stronę tego węża a reszta jest ok to myślę, że nie ma się co przejmować. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Kwi 2011, 18:27
|
|
|
Szpila, odkręć korek na zbiorniczku i się bujnij z otwartym układem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 2 Kwi 2011, 18:29
|
|
|
uszczelka pod gławicą |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 2 Kwi 2011, 20:17
|
|
|
Maćko napisał/a: | Czy temperatura na wskaźniku jest wysoka ? Czy masz odpowiednią ilość wody w chłodnicy ? Jeśli Twoje obawy są skierowane tylko w stronę tego węża a reszta jest ok to myślę, że nie ma się co przejmować. |
Wody jest ok, temperatura wzrasta bardzo szybko, a wskaźnik mi po chwili spada na dół ale to chyba jest akurat problem czujnika temp. Właśnie muszę sie przejmować bo nigdy tak nie było
[ Dodano: Sob Kwi 02, 2011 20:21 ]
kuba87 napisał/a: | uszczelka pod gławicą |
a czy oznaką tego nie był by olej w zbiorniczku wyrównawczym?? |
_________________
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 3 Kwi 2011, 12:14
|
|
|
albo będzie czuć spalinami po odkręceniu zbiorniczka, gdy cisnienie w ukladzie wzrosnie ( cieply silnik ). |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 3 Kwi 2011, 12:43
|
|
|
vegetagt napisał/a: | albo będzie czuć spalinami po odkręceniu zbiorniczka, gdy cisnienie w ukladzie wzrosnie ( cieply silnik ). |
no to tego nie ma a w zbiorniczku jest cały czas czysty płyn i tyle samo go spóbuje jeszcze dzisiaj sposobu JoeMix-a
a moze bedzie to takie bardziej prostsze rozwiązanie
Żółwik Tuptuś napisał/a: | ( jeżeli tak nie jest silnik po osiągnięciu tempreatury pracy będzie nam sieprzegżewał co może doprowadzic do jego uszkodzenia , innym objawem będą mocno napęczniałe węże małego obiegu ) . |
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 13:29 ]
Sprawa załatwiona. Nowy Termostat padł. Wymieniony na jeszcze nowszy i hula jak nigdy:P przy okazji czujnik temp. który nareszcie pokazuje jak należy. Dzięki wszystkim za chęci i pomoc |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.