Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: obroty

[MK3] Nie wkręca się na obroty - max 5000 obr/min
Autor Wiadomość
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12 Mar 2011, 21:25   [MK3] Nie wkręca się na obroty - max 5000 obr/min

Witam dzisiaj cos stało się mojej fofi, mianowicie gdy jechalem na gazie w net straciły sie obroty , kreci max do 5 tys obrotów i dalej jest odciecie i szarpanie, tak samo jest co jakis czas przy ruszaniu nie umi sie wkrecic w obroty , myslicie ze moze to byc wina zlego gazu?
Dzisiaj po otworzeniu maski zauwazylem ze filtr powietrza był spadniety (stożek) przykrecilem gospowrotem , i fiesta zaczela jakby lepiej jezdzic nawet pol h chodzila normalnie po czym znow to samo z tym ze filtr byl juz na swoim miejscu...moze ktos z was mial podobne objawy i wie o co kaman? z góry dzieki


dodam ze na benzynie ujest wszystko cacy, i prosze mi tu nie wyjezdzac z tekstami ze bardzo dobrze bo teraz bedzie mozna jezdzic tylkko na benzynie , bo gaz to bleee i takie tam :edi:
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Mar 2011, 14:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 13 Mar 2011, 00:05   

wg mnie , zatankuj gazu do pełna na innej stacji to sie dowiesz czy to wina gazu czy czego innego. ja bym obstawiał kijowy gaz jesli nie to może juz filtry do wymiany?
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 13 Mar 2011, 01:06   

dżolero napisał/a:
wg mnie , zatankuj gazu do pełna na innej stacji to sie dowiesz czy to wina gazu czy czego innego. ja bym obstawiał kijowy gaz jesli nie to może juz filtry do wymiany?


Mam pełną butle, a myslę ze jezeli by to była wina filta to wczesniej by były jakies oznaki , a to sie od razu w net stało :-P
 
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Mar 2011, 08:54   

Kusiu:
Kusiu napisał/a:
kreci max do 5 tys obrotów i dalej jest odciecie i szarpanie,
Twój silnik wymaga takiego kręcenia, czy po prostu lubisz, jak pod maską wyje?
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 13 Mar 2011, 09:55   

bojarek napisał/a:

Twój silnik wymaga takiego kręcenia, czy po prostu lubisz, jak pod maską wyje?


Co to za głupie pytanie?
To tak samo jakbyś bojareku, wolał na 3 kołach jeździć bo po co na 4.... :krzesłemgo: :krzesłemgo:


Wyciągnij jeszcze raz filtr powietrza i poskładaj wszystko dokładnie.
Tam pod patelnią filtra powinna być taka czarna uszczelka zwróć uwagę aby była dobrze dopasowana.
A kiedy ostatnio wymieniałeś filtr gazu?
Może być tez juz zapchany i gaz słabo leci.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Mar 2011, 10:02   

drzeniow:
drzeniow napisał/a:
Co to za głupie pytanie?
To tak samo jakbyś bojareku, wolał na 3 kołach jeździć bo po co na 4....
Pytanie nie głupsze, niż pierwsze zdanie w Twoim podpisie... Słowo "bojarek" odmienia się do "bojarku"...zatem popisy o technikum są z lekka nieuprawnione; cienki byłeś w polskim zwłaszcza. :hahaha:
Rozumiem, że Tobie też musi wyć pod maską i z wydechu? :driver:
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 13 Mar 2011, 10:23   

bojarek napisał/a:
Rozumiem, że Tobie też musi wyć pod maską i z wydechu? :driver:


ze strony bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów ważne jest, aby auto wkręcało się na cały zakres obrotów bezproblemowo. W momencie szybkiego przemieszczenia się o kilka metrów zamiast zmieniać bieg to przytrzymać go chwile na wyższych obrotach jest lepiej, a poza tym jak juz mówiłem skoro Ciebie bojareku, zadowala jazda niesprawnym pojazdem to żal.

A
bojarek napisał/a:
wyć
to Ci zaczyna podciśnienie w głowie.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Mar 2011, 10:41   

drzeniow:
drzeniow napisał/a:
ze strony bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów ważne jest, aby auto wkręcało się na cały zakres obrotów bezproblemowo. W momencie szybkiego przemieszczenia się o kilka metrów zamiast zmieniać bieg to przytrzymać go chwile na wyższych obrotach jest lepiej, a poza tym jak juz mówiłem skoro Ciebie bojareku, zadowala jazda niesprawnym pojazdem to żal.
Kto Ci takich plew nakładł do głowy? Lubisz wycie - Twój słuch i silnik, tylko nie pisz za trochę, że Ci się rozsypał...Dlaczego mi wystarcza 3500obr/min do jazdy?
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Mar 2011, 10:45   

bojarek, drzeniow, zaraz dostaniecie czerwone wstązki...
drzeniow Kusiu ma 1.6 tam nie ma uszczelki
co do gazu to bym sprwadził czy zwęzka w dolocie siedzi prawidłowo....
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 13 Mar 2011, 11:09   

bojarek napisał/a:
Twój silnik wymaga takiego kręcenia, czy po prostu lubisz, jak pod maską wyje?


skoro ledwo sie wkreca w obroty, to chcialem ja przelalicprawdaa a wtedy dalem jej ful gazu ;] jakos musialem sprawdzic

kuba87,
pozniej wszystko posprawdzam dzieki ;p
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13 Mar 2011, 11:27   

bojarek napisał/a:
Kto Ci takich plew nakładł do głowy? Lubisz wycie - Twój słuch i silnik, tylko nie pisz za trochę, że Ci się rozsypał...Dlaczego mi wystarcza 3500obr/min do jazdy?



wiekszych głupot dawno nie slyszalem, gdyby nie mozna bylo krecic silnika do 5 lub wyzej to by nie bylo takiej mozliwosci, a do tego jest pelen zakres obrotów aby wykorzystac w pelni jego moc... nie kazdy oszczedza na paliwie
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Mar 2011, 13:48   

Daras84,
Daras84 napisał/a:
wiekszych głupot dawno nie slyszalem, gdyby nie mozna bylo krecic silnika do 5 lub wyzej to by nie bylo takiej mozliwosci, a do tego jest pelen zakres obrotów aby wykorzystac w pelni jego moc...
Ale wytłumacz mi, po co - gdy nie ma potrzeby - kręcić obroty ma maksa? Normalna jazda, to nie próby sprawnościowe na zlotach...?
_________________
Pyrki można gotować, byle nie na gazie...
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Mar 2011, 13:54   

XR-ka powinna się kręcić do jakichś 6500 obr/min.
Jeśli jej możliwości kończą się na 5000, to znaczy że coś jest nie tak i należy to naprawić a nie przejść nad tym do porządku dziennego i jeżdzić max 3500 obr/min.
I to ta niesprawność jest podmiotem wątku a nie styl jazdy poszczególnych użytkowników.
Dlatego proszę się trzymać tematu.
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Mar 2011, 23:29   

bojarek napisał/a:
Ale wytłumacz mi, po co - gdy nie ma potrzeby - kręcić obroty ma maksa? Normalna jazda, to nie próby sprawnościowe na zlotach...?


Powiedział to użytkownik 1.3 :cojest:

Kusiu, nie masz tam przypadkiem kopułki i rozdzielacza ??
 
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Mar 2011, 00:30   

Pele, nie mam pojecia , nie znam sie na tym dzisiaj zauwazylem ze na zimnym silniku jest ok , ale gdy sie zagrzeje to znowu klopot :-( a na benzynie jest git majonez
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Mar 2011, 01:02   

Dobra, znalazłem Twój temat, nie masz, nie było pytania.
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Mar 2011, 09:57   

Kusiu zmień swiece ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Mar 2011, 12:56   

Daras84 napisał/a:
Kusiu zmień swiece ;)


czy świece moga być winowajcą ?? na benzynie jezdzi normalnie
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Mar 2011, 12:59   

Znaczy się coś ze starowaniem gazem, uszczelkami od gazu.
A przypadkiem stożek ci nie spada, bo masz strzały do kolektora? :> Bo tak samom z siebie nie spada ofiltrowanie.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Mar 2011, 13:15   

stożek spadł mi moze z 3 razy odkąd mam fieste , czasamu takze zdarza się strzał z kolektora gdy dostanie za duzo gazu dzisiaj juz obroty spadły do 4 tys :-(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2067 19 Sie 2023, 14:14
bosscarpl
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 17:37
Howser
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.