Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:30
[MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170
Autor Wiadomość
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21 Sty 2012, 23:52   

No ładnie, oby dalej też szło tak szybko :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Sty 2012, 01:20   

Tak jak wyżej, rękawice zabrane nie bez powodu. W końcu nie po to pojechałem, aby gilgotać st'ka po misce olejowej. Poza tym zostało rozwiązanych kilka kwestii nie tylko w moim silniku, ale i w twoim :hihihi: Spotkanko jak najbardziej pozytywne, dowiedzieliśmy się na prawdę dużo, czego w życiu nie przeczytalibyśmy na google. :yes:

Wrócimy na wiosne jak nie będzie ślisko i śnieżnie pokazać okolicznym napinaczom, że ich a3 i land rovery wcale nie odpychają się tak szybko jak o tym piszą w gt tuning :rotfl:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 22 Sty 2012, 09:23   

ciekaw jestem ile Ci sie zejdzie ze zrobieniem wiązki.
fajny poganiacz będzie.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Sty 2012, 13:22   

Wiazka silnika zostaje praktycznie bez zmian, piny wszystkie mam rozpisane, mozliwe ze nie dlugo bede juz kladl instalacje jak tylko skoncze czesc mechaniczna, dalej pozostanie czekac na stand alone, bo bez tego nie poganiam...
Na teraz brakuje mi troche czesci do poskladania tego tak jak bym to widzial no i siana bo teraz zaczna sie o wiele wieksze wydatki, a nakulac od tak 8000... to chwile zejdzie... ;-(

No chlopaki z A3 troche zdziwieni byli :rotfl:
_________________

 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 22 Sty 2012, 13:30   

Fordon napisał/a:
a nakulac od tak 8000... to chwile zejdzie... ;-(


Spokojnie, ja Ci pewnie w tym roku swoje dołożę :rotfl: :D
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Sty 2012, 18:44   

ze ci sie chce tyle razy wkladac i wyciagac silnik......
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 30 Sty 2012, 22:59   

I jak tam, ruszyło coś?

P.S znalezione w necie


Sorki ale nie znalazłem jak dac miniature tego, to niestety nie imageshack ;-(
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sty 2012, 03:08   

phiiii bezimenny, jeżeli wyjdzie wszystko według planu Konrada, to ten widok z pod maski co wkleiłeś to słabo wypadna :-P :-P Będzie grubiej, mocniej, szybciej :ok:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 31 Sty 2012, 10:52   

Silnik wyciagac i osadzac to akurat najmniejszy problem bo jest od tego wyciagarka :hihihi:
Auto stoi pod poznaniem a ja jestem w bydgoszczy teraz wiec narazie nic nie ruszam, raz ze ciumek strasznie a dwa brakuje elementow ukladanki...
Ktos sobie strzelil ladnego babola z kolektorem ssacym bo ST ma o wiele wieksze seryjna przepustnice i zmienna geometrie ukladu dolotowego.
Na + strzal mokrego NX-a ...

Zobaczymy jak to bedzie szlo, bo wszystko robija sie o czas i kase...
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lut 2012, 11:41   

Uaha amorki dwa :)
W koncu mam, wlasnie dojechaly De Carbon Performance, widac od razu ze maja odrobine inna budowe niz seria....



Amorki monotubiczne zbudowane identycznie jak Bisltein B8.

THX Luk-90. :jupi:
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2012, 12:09   

no miałem napisać, zebyś w wolnej chwili pochwalił się paczuszką :devil:

Zacne, jednak baaardzo znajome :devil:

Chcę zobaczyć ten beton jaki bedzie :ok:

Trzeba by sie też zainteresowac tym fantem co go upolowałem w bydzi. Bo coś mi sie wydaje podpasuje do twojego także
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Cristodius 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 119
Skąd: Toruń
Wysłany: 14 Lut 2012, 16:57   

hmmm czy chodziło Ci o te ?

http://sklep.bilstein.net.pl/24-103596.html

czy różną sie bardzo specyfikacja? twoje a te bilsteiny ?
_________________
Zielony demon ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2012, 17:19   

bilstein wykupił patent od deplhi i bardziej zainwestowal w rozwój tej technologii, przez co jets ona teraz bardziej dopracowana.

B8 ma skrócony skok, te delphi w porównaniu do moich starych amorów twon tube są minimalnie krótsze, Ja uważam, ze bardziej im do b6, co nie zmienia faktu, ze są zajebiste jak na możliwości
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14 Lut 2012, 20:35   

Fajowe te amorki :) Jak bede kiedys zmienial to się nimi zainteresuje ;)

luk-90, Twoje nie były czasem pomarańczowe?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2012, 21:28   

heh, pomarańczowe to już w hucie. Przecież jeden pogiąłem przy robieniu poduszkowca i wtedy zawitały nowe, takie same, tylko czarne. Z tą różnicą, ze do Kondzia poszła paczka z amorami do mk3,5 :ok:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Lut 2012, 23:45   

Nijak te delphi sie maja do b6 przynajmniej w wersji sport, b6 sport jest skrocony o 5 cm w porownaniu do serii a te delphi sa prawie o identycznym skoku jak seria :) Nie wspominajac o tym ze sama firma delphi zbyt dobry amortyzatorow nie robi, juz polroczne potrafia sie rozciekac :| Przy kazdych odwiedzinach intercarsu widze ze delphi leza na zwrotach hehe :)
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2012, 23:59   

jeżdże, korzystam, dają rade, nie kosztują tyle co bilstein i to mi wystarcza
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 15 Lut 2012, 00:16   

Marek napisał/a:
Przy kazdych odwiedzinach intercarsu widze ze delphi leza na zwrotach hehe :)

Tez mi jakosto wpadło w oko, ze jak jestem w IC to na zwrotach leza jakies amory delphi, nie wiem nawet dlaczego :-)
Ale tez słyszałem ogolnie dobre opinie o tych amorkach, tak jak luk powiedział-daja rade :-) Ale im faktycznie blizej do b6, bo do b8 nie ma ichnawet co porownywac...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 15 Lut 2012, 01:02   

Widocznie to jest tak jak z narzędziami od Covala, trzeba trafić bo jak nie to zostaje tylko siąść i płakać.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Lut 2012, 02:34   

Panowie zapomnieli o jednym, budowa samego amora delphi de carbon comfort to budowa Twin tube a nie mono tube, jak w przypadku serii 5100 i serii B8 na tor oraz dla aut ciezarowych....
http://www.youtube.com/watch?v=u8ssqkIIjLo
Budowa monotubiczna jest obecna w rajdach jak i off road oraz co najzabawniejsze w autach ciezarowych typu MAC...
Nie robmy tu 2 zwiazku radzieckiego z czegos czego bym nie przetestowal nawet na zawiasie -60mm i nie slyszalem do teraz o zadnym wylanym amorku od 2007r z serii Performance, wiec o czyms to swiadczy... po mimo ze jedzi taka jedna fiesta na -60mm i to na co dzien walac po 20k km rocznie... od 2007r... majac 2012r... karwa 5lat x 20k km 100 tys km, w tym wymienione 2 razy tuleje wahaczy OE forda... podstawa w montazu to nie uzywanie klucza pneumatycznego do skrecania amorkow bo potrafi zerwac tloczyska, i to samo bylo w przypadku KYB... zawsze klucz w dlonie a nie pneumat.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.