Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:30
[MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170
Autor Wiadomość
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Sty 2012, 22:01   

Nie wazne gdzie bedzie zlot, ale nie bede robil auta tak zeby pojechalo by pojechac i sie pokazac... nie mam presji na nie bo mam je juz drugi rok...
_________________

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 8 Sty 2012, 00:22   

Fordon napisał/a:
ale nie bede robil auta tak zeby pojechalo by pojechac i sie pokazac... nie mam presji na nie bo mam je juz drugi rok...


Słusznie :yes:

Trzymam kciuki :ok:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 8 Sty 2012, 00:30   

Fordon napisał/a:
nie bede robil auta tak zeby pojechalo by pojechac i sie pokazac... nie mam presji na nie bo mam je juz drugi rok...
Nie to miałem na myśli... Ogarniaj żeby wszystko było ok, nie ważne na kiedy, chociaż myślałem że skoro do zlotu jeszcze z pół roku, to nie tak mało masz czasu... :devil:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Sty 2012, 00:33   

czas jak czas trzeba mieć jeszcze fufu na graty, a podejrzewam, ze jeszcze sporo trzeba. Skoro ssący do budowy oraz wydech do ogarnięcia. Chyba się wybiorę w odwiedziny niedługo do ASO FKP popatrzeć, może dołozyć parę rąk przy pracy :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Sty 2012, 18:05   

Z ogloszen parafialnych, silnik wisi ponownie juz na nowej lapie, troche ulegla koncepcja lapy i jej konstrukcji, do tego trzeba bedzie jeszcze ja rozwiercic na 1 z otworow zeby dobrze wypoziomowac. silnik i miec mozliwosc korekty. Do tego doszla lapa pod wspome z escorta, "nowa" misa oleju, smok oliwy, poprawione sruby zamachu, sprzeglo... Jutro bedza foty, bo dzis mialem juz dosc zabaw przy silniku zeby z nim wywalczyc poprawne ustawienie.
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Sty 2012, 00:52   

gdzie te foty ?? :devil:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:04   

Czekaj przerabialem je zeby nie bylo widac ze to 1.25 turbo z cleen look :rotfl:

Tak sobie wisi pompa wspomagania.


Nic juz nie przeszkadza w tym zeby sobie powiesic silnik


Sprzeglo osadzone i zapiete na test...


Prototyp ulozenia paska klinowego...

_________________

 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:12   

dość ciasno miejscami :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Sty 2012, 17:29   

e tam zdjęcia, przyjadę i sam sobie to obadam :devil:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 18 Sty 2012, 17:34   

Jak na moje to jest git :yes:

Swoją drogą idziesz jak burza :ok:

Powiedz mi tylko czemu wspomaganie?? Myślisz, że tak ciężko będzie się kierować??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 18 Sty 2012, 18:52   

oj bedziesz sie musiał napracował żeby pokonać takim byle ST170 to dzieło:



:rotfl:
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Sty 2012, 18:57   

wspoma zapewne ze względu na ilość obrotów od skraju do skraju 3.5 :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:12   

Stunt_Man napisał/a:
oj bedziesz sie musiał napracował żeby pokonać takim byle ST170 to dzieło

o fak, 1.25 elektroturbo! notw
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Sty 2012, 20:03   

Wspoma bedzie bo mialem to w poprzednim silniku wraz z maglem itp... do tego przelozenie na wspomce jest zajebiste bo od dechy do dechy masz 3,5 obrotu jak juz ktos to dobrze spostrzegl....

Ogolnie mam wywalone na mysl technologiczna forda i chce mi sie puscic pawia bo poraz nie wiem ktory (ale bedzie to 2 cyfrowa liczba) wywalilem motor zeby sobie posprawdzac pasowanie osprzetu itd itd... ale biale "G" zaczelo walic wiec samemu wepchnac to bydle do garazu to masakra, olalem to, olalem tez kwestie mocowania alternatora i powiesze to na wieszaku 1.1 ....

Po za tym zmieniony smok oleju na odpowiednik starego zeteca + misa starego zeteca, ale oczywiscie ford musial odwalic babola i nie mam szpilek od plyty oddzielajacej splywajacy cieply olej od misy :(

http://imageshack.us/phot...5/img2693j.jpg/



Do tego jestem pozytywnie zaskoczony wnetrzem silnika oraz tym ze byl tam zalany syntetyk....

Natrysk oliwy na denka tlokow...


Smok ST-ka jest wymiarowo identyk po za malym szczegolem jest przekrecony pod katem 45* pod mise black topa...


Pierdziele jutro atakuje ze szlifierka hehehehe ....

No i oczywiscie doszly kierunki od Faziego, dzieki wielkie... :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fordon 20 Sty 2012, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 20 Sty 2012, 20:05   

Fordon - ten VIN postaram sie ogarnac Ci jakos jutro
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 20 Sty 2012, 20:12   

Fordon napisał/a:
do tego przelozenie na wspomce jest zajebiste bo od dechy do dechy masz 3,5 obrotu jak juz ktos to dobrze spostrzegl....

A nie czasem 2,75 ? :)

Odnośnie tej miski i smoka, to w końcu uda się załyć od starego zeteca czy niet? :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Sty 2012, 20:16   

MisiekT, Spoko nie pali sie... bo zawalu nie chce dostac w ASO :rotfl:
Smoka sie da, miske sie da, blache zeby zalozyc trzeba niestety sruby mocujace podpore walu z silvera + tulejki + nakretki...
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Sty 2012, 14:21   

2.75 ma wspoma, 3.5 ma RST i RS 1800 :)
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Sty 2012, 18:53   

pozdrowienia od Konrada z garażu. Projekt aproved



Bo się zmieścił.


Impreze sponsorowal.

_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sty 2012, 23:49   

No wiec panowie Łukasz i Maciej wlasnie pojechali do domow... bylo super po za tym nie spodziewalem sie tego ze od razu zaloza rekawice i zaczna pomagac :9:
Jestem zdumiony checia i zapalem do roboty... ale w 20 minut osadzilismy ST pod maske na zad do przymiarek.... jak widac na foto, obudowa rozrzadu (alu) jest juz dorobiona pod bude MK3.... teraz czas na zabawe z czescia laczaca plastikowa strone rozrzadu i mocowaniem.... po tym wywalem silnik z budy i doprowadzam go do stanu wizualnego... po czym dalej mocowania ukladu wodnego + kwasiaki do wody + wspoma i inne rzeczy o ktorych nie pamietam.....

Pozdro i dzieki jeszcze raz chlopaki za odwiedziny... :ok: :devil:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.