[Inny] Wymiana błotnika w Escort MK6 |
Autor |
Wiadomość |
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 20 Lut 2011, 22:09 [Inny] Wymiana błotnika w Escort MK6
|
|
|
Mam takowe pytanie, jak każdy pewnie wie błotniki w escorcie są zgrzewane. Ich wymiana nie jest prosta. I mam takowe pytanie czy prościej jest wywiercić dziury po dobrym wymierzeniu i złapać to na nity czy może pospawać migomatem, albo wywiercić i skręcić śrubami?
Bo boje się aby nie było problemu z przeglądem.
Może jakieś rady od tego kto to robił? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
diablo189
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 20 Lut 2011, 22:53
|
|
|
najlepiej zrobic to tak jak bylo czyli pospawac coby niebylo widac ze bylo cos robione przy sprzedazy |
_________________
|
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 20 Lut 2011, 23:12
|
|
|
diablo189 napisał/a: | najlepiej zrobic to tak jak bylo czyli pospawac |
one nie są spawane tylko zgrzewane.
A to juz za duży koszt i nawet nie wiem czy ktoś w okolicy takie cudo posiada.
Jak pospawam to i tak będzie widac ze coś było kręcone.
[ Dodano: Pon Lut 21, 2011 00:12 ]
http://siec.no-ip.com/for...1b35ec27d14ba43
takie cudo znalazłem. Wydaje mi się logiczne ;> |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
diablo189
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 21 Lut 2011, 10:39
|
|
|
dla chcacego nic trudnego
a robi sie to tak. nawiercasz sobie w blotniku te otwory a potem spawasz szlifujesz i jest jak po zgrzewarce a jesli cos tam nie tego to jeszcze mozna troche szpachli i jest z salonu
aha coby ci tam dziory nie wypalalo to przyloz odspodu kolbom miedziana |
_________________
|
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 21 Lut 2011, 20:00
|
|
|
wydaje mi sie to być gra nie warta świeczki bo lakier i tak mam juz na calym aucie nie orginalny i jest on nieco jasniejszy od tego co mam zamiar założyć wiec az takię sprawki nie są potrzebne.
Mi chodzi o to aby było szybko łatwo i przyjemnie, a przede wszystkim bezpiecznie i zgodnie z prawem. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
diablo189
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 21 Lut 2011, 20:36
|
|
|
czyli rob jak ci wygodniej dowodu nikt za to nie zabierze |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.