doładowanie statyczne |
Autor |
Wiadomość |
voo_STP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 36 Skąd: ZG
|
Wysłany: 24 Sty 2011, 14:09 doładowanie statyczne
|
|
|
witam. czy któryś z magików fkp przerabiał to w fordzie z mechanicznym wtryskiem ? |
_________________ Bo na luzie to trzeba żyć a nie jeździć.
SCIROCCO GT2 |
|
|
|
|
ombre888
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 35 Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 39 Skąd: ok Tarnowa
|
Wysłany: 24 Sty 2011, 15:38
|
|
|
W fiescie RST był tylko efi. Ale w Escotcie s1 napewno a w s2 chyba tylko początek produkcji bo dalej był EFi. Ale sa na tym forum ludzie którzy zjedli zęby na doładowanych cvh tak ze moze ci pomoga coś w temacie |
_________________ Escort MK3 xr3i 85r. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Sty 2011, 17:39
|
|
|
nie wiem co powiedzieć , to powiem niewyraźnie
A może doładowanie dynamiczne ? ( tzw pasywne turbo ? ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Sty 2011, 00:53
|
|
|
Pasywne turbo w silnikach z elektroniką, która tego nie przewiduje daje tyle co strumienica, czyli fajny wygląd, +5pt respektu oraz satysfakcję właściciela,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
voo_STP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 36 Skąd: ZG
|
Wysłany: 12 Lut 2011, 03:01
|
|
|
doszliśmy z anjko do wniosku, że nie ma fizycznej możliwości doładowania statycznego. czyt. doładowania z butli ze sprężonym powietrzem, które jest zastosowane m in w autobusach komunikacji miejskiej.
JoeMix napisał/a: | Pasywne turbo w silnikach z elektroniką, która tego nie przewiduje daje tyle co strumienica, czyli fajny wygląd, +5pt respektu oraz satysfakcję właściciela,,, |
montowałeś u siebie w 1.1 ? |
_________________ Bo na luzie to trzeba żyć a nie jeździć.
SCIROCCO GT2 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Lut 2011, 10:07
|
|
|
Tak, ale na gaźniku i z tego co pamiętam to jedyne co mi się udało zwiększyć to spalanie, moc może i wzrosła ale nieznacznie / nieodczuwalnie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Lut 2011, 01:38
|
|
|
voo_STP, - czym byś napełniał butlę i jak dozował powietrze ? - potrzebny by był dużo bardziej skomplikowany , cięższy i większy układ niż kompresor , albo turbosprężarka .
Przy dzisiejszych cenach elektroniki i doładowywaczy , to bezsensowna sztuka dla sztuki .
Pomyśl lepiej o przejsciu na podwójne gaźniki |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.