Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, mk3, obroty

[MK3] Reduktor a wolne obroty
Autor Wiadomość
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 31 Sty 2011, 20:09   

szynszyl, a mówią, że Heńki to fajne chłopaki :hahaha: :hahaha: :hahaha:

:greenpeace:
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 31 Sty 2011, 20:41   

ja temu cieciowi Kenczorfowi czasem coś klaruję, ale on nie słucha :)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31 Sty 2011, 20:45   

nie wiem ktory...nie bede wnikal...nie bede bronil :) Obrotek ktory dostalem do zeteca po zalozeniu pokazywal mi na jalowym 1000. Raczej to nie wina silnika wiec podejrzewam ze obrotek jest po przejsciach :P Idzie juz do mnie inny i zobaczymy jak bedzie pokazywal.
Dowiedzialem sie, ze ta srubka do regulacji to fabrycznie jest ustawiona i obcieta.
Ogialem ta przepustnice i jak pisalem na jalowych na benie trzyma 1000rpm a na gazie faluje. Zobaczylem ze delikatne odchylenie od obecnej pozycji sprawia, ze na gazie jzu nie faluje. Odginanie i zaginanie przepustnicy nie jest zbyt precyzyjne :sad: wiec wzialem jakas ulotke...zgialem na 3, przycialem, i tasma izolacyjna przylepilem do przepestnicy.
Dziwne ale na benie obroty nie podniosly sie...sa dalej na 1000rpm , ale gaz juz nie faluje i tez trzyma ten 1000. Minus tego jest taki, ze jak odpale na benzynie to zaraz zgasnie chyba, ze dodam troche gazu (moze zalany gazem). Wczesnie przekrecalem i od razu trzymal obroty. Mowa o cieplym silniku.

[ Dodano: Pon Sty 31, 2011 20:46 ]
szynszyl, masz racje...moglem popodpinac to sam. Pomyslalem, ze gosciu sie zna...nie wiele bierze i widzisz:P Zycie <8>
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 31 Sty 2011, 21:16   

kenczorf napisał/a:
Ogialem ta przepustnice i (...) Odginanie i zaginanie przepustnicy nie jest zbyt precyzyjne :sad: wiec wzialem jakas ulotke...zgialem na 3, przycialem, i tasma izolacyjna przylepilem do przepestnicy.

kill2 :megafon: :polbie: :trafony: nico :krzesłemgo:
Jak ja kocham partyzantkę.

:greenpeace:
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31 Sty 2011, 21:29   

TomQ, to powiedz jak to zrobic inaczej? Ja tez lubie miec zrobiona porzadnie. Srubka jest na stale. Nie rusza sie....rownie dobrze mozna by powiedziec ze to zwykla wypustka. Zaginanie obcazkami mozna sobie o kant d.. rozbic bo chodzi o dziesiate milimietra. Innych pomyslow nie mam.... :kaput:
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 31 Sty 2011, 21:37   

teraz to kup przepustnice.. i nie rób jak TomQ mówi:
TomQ napisał/a:
ak ja kocham partyzantkę.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 31 Sty 2011, 22:04   

Słuchaj szynszyl'a.
Kup przepustnicę, bo z tej pewnie nie będzie już nic.
Nic z nie nie kombinuj. Żadnych doginań, czy regulacji. Od podawania powietrza na wolnych obrotach jest krokowiec i tylko krokowiec. Nigdy nie uda się wyregulować obrotów przepustnicą. Szczególnie jak masz zasilanie Pb i LPG.
Jak nadal będą jazdy z obrotami to .... nie będę pisał, bo temat znasz. Wałkowany tu x razy.
Dopiero jak ogarniesz temat na 100% to można się zająć LPG.
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 1 Lut 2011, 06:30   

TomQ napisał/a:
Dopiero jak ogarniesz temat na 100% to można się zająć LPG.
niech nie ogarnia :twisted:
odegnie przepustnice, zubozy mieszankę i wypali cudownie zawory w tym rajdowym zetecu
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lut 2011, 07:09   

TomQ napisał/a:
Przepustnica ma się zamykać lub mieć minimalny przepływ, ale za mały by wystarczyło powietrza do pracy silnika [nie wiem jak jest w Fiestach]. Do regulacji jałowego służy SBJ zwany krokowcem.
Z tego co wiem to u niego ma być zamknięta bo powietrze do pracy na wolnych jest podawane bokiem jak pisałem,,, i wystarczy zrobić tak by nie było to podawana czyste powietrze a mieszanka,,, czyli zapewne przenieść mixer z nad przepustnicy gdzie pewnie jest za przed miejsce z którego silnik ciągnie se powietrze na wolne,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 1 Lut 2011, 09:51   

JoeMix napisał/a:
przenieść mixer z nad przepustnicy gdzie pewnie jest

Nie wierzę, że gaziarz mógł tak to zamontować :głowąwmur:
Chyba, że Henio, to naprawdę fajny chłopak i do tego wszechstronnie uzdolniony :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 1 Lut 2011, 17:41   

JoeMix, pod tym wzgledem jest ok...musuialby zamontowac mikser za przepustnica a do kolktora bo inaczej nie mozna ominac doplywu powietrza do krokowca :P
szynszyl, regulacja gazu byla w piatek wiec mieszanka jest ok. Ale, ze teraz jest troszke inacezj to sie pojedzie za jakis czas znow ustawic
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lut 2011, 20:19   

kenczorf napisał/a:
musuialby zamontowac mikser za przepustnica
O to jak byś odpalił to by wszedł na 7tyś i tak by stał :P - mixer musi być przed przepustnicą,,, ustaliłeś skąd jest brane powietrze do wolnych obrotów?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 1 Lut 2011, 23:10   

JoeMix napisał/a:
ustaliłeś skąd jest brane powietrze do wolnych obrotów?
tak, dlatego napisalem
kenczorf napisał/a:
pod tym wzgledem jest ok
:) w "dolocie" przepustnicy czyli w sciance na ktora nachodzi plastikowy dolot, jest otwor do zasysania
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.