Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:39
[MK3] Dziwne zachowanie silnika
Autor Wiadomość
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Lut 2011, 14:44   [MK3] Dziwne zachowanie silnika

Więc tak... stoi od 2 dni nie odpalany... odpalam - jest ok... Jadę 4 km - jest ok... Gaszę, stoi 20 min, odpalam - jest ok... Jadę 2 km - jest ok... I w tym momencie zaczyna szarpać... ale dziwna spawa - szarpie jak przejadę przez jakąś wodę większą... jak normalnie jadę, to raz na jakiś czas raz przerwie i jest ok... w sumie na 15 km 3 razy szarpnął... w benzynowcu to możliwe ale w dieslu? dodam, że od tankowania już jeździłem bez problemów... Nic z silnikiem nie grzebałem... Pompa się kończy? czy może coś innego?
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
TomQ 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 245
Skąd: RZ
Wysłany: 6 Lut 2011, 15:36   

Weź sprzęt do smigusa i sikaj aż znajdziesz winnego.
Stawiam na kabelkologię jakiegoś czujnika, kompa, sterownika etc.
_________________
Pozdrawiam,
TomQ
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Lut 2011, 15:49   

TomQ napisał/a:
kompa, sterownika etc.


ten silnik to konstrukcja z epoki kamienia łupanego... żadnego sterownika, kompa... nawet jak odłączę aku to chodzi bez problemu...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Lut 2011, 18:21   

Kiedy się temat zaczął i ile przejechałeś od pierwszych szarpnięć?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Lut 2011, 18:31   

Problem zaczął się w sumie 2 lata temu... Szarpał jak zaczynałem jechać na zimnym silniku.,. Rozgrzał się było ok... Niezależnie czy padało czy nie... Od tego czasu przejechałem ok 30000km... Później ustąpiło to, było ok do dzisiaj... Po przejechaniu 4 km, zgaszeniu i odpaleniu po 20 min się zaczęło... Z tym, że silnik był rozgrzany już jak drugi raz odpalałem... Na 22 do pracy jadę - zobaczymy co się będzie działo...

Podejrzewam pompę wtryskową że się kończy... mam przeźroczysty filterek powietrza (przed głównym) oraz pompkę gruszkę... W filterku nie widać pęcherzy powietrza...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.