|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 27 Maj 2006, 20:30 |
Różnice 1.4 CVH vs 1.6 CVH |
Autor |
Wiadomość |
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Mar 2005, 22:26 Różnice 1.4 CVH vs 1.6 CVH
|
|
|
Czy ktos sie orjentuje czy wal korbowy z 1,6 cvh pasuje do 1,4 cvh chodzi mi czy dlugosc jest ta sam i czy podpory walu sa w tym samym miescu.z góry thx za info |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 20 Cze 2006, 20:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Mar 2005, 12:03
|
|
|
tak jesli chcesz zrobic z 1,4 , 1.6 to ci sie uda ale tuleje sa do szlifu bo tloki sa wieksze w 1,6. chcesz uzyskac 90km |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Mar 2005, 09:52
|
|
|
O super tak dziekuje za info,co do bloku moge korby i tloki kupic za 150zl a blok mi gosc zrobi za 150zł,no i jescze glowica z 1,6,docelow chce uzyskac ok 110km,wiemze latwiej by bylo zrobic swapa ale nie che zmieniac nic w papierach no i dopiescic ten silnik zeby wszytko byla jak nowe. |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Mar 2005, 13:35
|
|
|
ALE TEZ POTRZEBUJESZ WAL OD 1,6. niejestem pewny ale wydaje mi sie ze glowica jest taka sama w 1,4 jak i 1,6. mowie o zaworach. sprawdze i sie odezwe po swietach. walek rozrzadu jest inny w xr2i ale tez chyba. polecam zalatwienie kolektora od xr2i 1,6 bo byl on zeliwny ale 4-2-1, a potem zalorzenie wydechu od xr2i ale tej 110. bo tam nie ma katalizatora ktory i tak nie jest ci potrzebny a srednica wewnetrzna jest okolo 55mm. lub cos kolo tego. mysle ze 110km jest jak najbardziej realne. ty chcesz zostawiac ja na gazniku? bo ja bym osobiscie na twoim miejscu wolal gaznik.
na allegro jest silnik z escorta xr3i, i to nie wiem czy to nie jest ktos z klubu bo juz slyszalem o tym ale nie wiem gdzie. zobacz moze cie to zainteresuje a i z wlasnego doswiadczeniaw wiem ze to moze byc tanszy sposob podniesienia mocy.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=45792346 |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Mar 2005, 16:47
|
|
|
Rozwarzałem zostwieniejej na gazniku bo nie musial bym gazu przerabiac,che dopsac caly silnik i przekladac graty po odpowiednim ich przygotowaniu,co do głowicy krzywki walka róznia sie o 2mm |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|