Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: alternator, ladowanie, mk3

Przesunięty przez: bidżej
23 Lut 2011, 08:42
[MK3] Problem po regeneracji alternatora.
Autor Wiadomość
Karol90 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2011, 10:08   [MK3] Problem po regeneracji alternatora.

Witam! Mam problem z moją Fiestą Mk3 z 95 roku (silnik 1.1, benzyna). Otóż sprawa wygląda tak następująco. Moje Auto miało słabe ładowanie, więc pojechałem do serwisu na regenerację alternatora. Mechanicy wymienili regulator napięcia. Przyjeżdżam po auto, wsiadam, czekam, aż otworzą mi drzwi do wyjazdu, odpalam a tu lipa, silnik nie chce złapać. Zdębiałem. Podszedł Mechanik, coś tam popatrzał pod maską, przyszedł drugi. Posprawdzali świece itp. Nie znam się na samochodach praktycznie w ogóle i nie wiem co oni tam dokładnie robili, ale zdjęli tą taką szarą okrągłą pokrywę (sorry, że nie nazwę tego, ale nie chce czegoś przekręcić, tak jak mówię, nie znam się na autach, dopiero od kiedy posiadam Fiestę coś tam zaczynam kumać, ale jeszcze bardzo mało). Auto w końcu odpaliło. Niestety pracuje strasznie nierówno, jakoś tak dudni i dymi na czarno. Poza tym jedzie normalnie. Samochód od kiedy go mam(czerwiec 2010) spala olej. Zawsze to kontrolowałem i jeździłem z zapasem oleju(nigdy nie zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju). I tu się pytam: o co chodzi. Auto przed odstawieniem do mechaników nigdy, od czerwca nie robiło takich jaj. Pracowało równiutko, o dymieniu na czarno mowy nie było. Olej brało, ale nie było takiego problemu. Jestem nie ukrywam wściekły na mechaników, bo dla mnie to wygląda tak jak by oni spieprzyli coś. Oczywiście ja się nie znam i tutaj mogę gadać głupoty, ale nie powiecie, że tak to mogło wyglądać( a i dodam, że stało jedną noc tam). Mówili mi też, że na dwóch świecach, jest słaba reakcja. I zaprosili mnie do siebie w tygodniu na sprawdzenie auta (i tu mi się odzyw