[MK3] Jak ciepły silnik to gorzej jezdzi |
Autor |
Wiadomość |
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2010, 15:56 [MK3] Jak ciepły silnik to gorzej jezdzi
|
|
|
Gaz I generacja BRC. Mam taki dziwny problem - W lato w upalne dni w ogóle nie chce się przełączyć na gaz, tzn naciskam pstryczek, słychać elektrozawór i nic się nie dzieje (samochód zwalnia i gaśnie). Jeśli jednak odpalałem wcześnie rano póki było chłodno to ładnie odpalał i już nie gasł nawet jak się rozgrzał.
Teraz jest zima i im mniej rozgrzeje samochód tym lepiej na gazie jedzie - tzn. przyśpieszenie ma bardzo dobrze, żadnego zamulania, chodzi cicho i równo. Gdy się jednak rozgrzeje to troszkę ma takiego muła, ale jest na tyle zimno, że na rozgrzanym silniku odpali na gazie. Ktoś wie co może być nie tak itd? |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 16 Gru 2010, 17:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 76 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Gru 2010, 18:23
|
|
|
matrix-1990: zjawisko sprawia wrażenie, że filterek gazu masz zatkany... |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 16 Gru 2010, 19:17
|
|
|
czasem tez spuszcza się syf z parownika |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 10:55
|
|
|
próbowałem, ale nie mogę odkręcić korka, nawet kombinerkami... |
_________________
|
|
|
|
|
TomQ
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 14:54
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | próbowałem, ale nie mogę odkręcić korka, nawet kombinerkami... |
Zapuść jakim penetrolem. Dobry jest Wurth.
Odczekaj i odkręcaj. Musi w końcu puścić.
Choć jak korek jest tak zapieczony oznacza to, że nikt tam bardzo długo nie zaglądał.
W takim wypadku cały parownik wymaga serwisu [rozebranie, oczyszczenie, regulacja],
a to zadanie dla gaziarza. |
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 10:27
|
|
|
a nie wiesz ile może kosztować taka regeneracja? bo widzę że nowy BRC parownik na allegro za 250 zł |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 10:30
|
|
|
Myślę że połowę tej kwoty, w sumie po regeneracji zostaje tylko obudowa |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
TomQ
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 61 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 11:28
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | a nie wiesz ile może kosztować taka regeneracja? bo widzę że nowy BRC parownik na allegro za 250 zł |
Zależy jaki parownik.
Zestawy naprawcze parowników kosztują od 30 do 80zł w zależności od typu.
Gaziarz, za robotę nie może wziąć więcej niż 100, a powinien 50-70 zł. |
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 12:11
|
|
|
no ok, dzięki za odpowiedzi, faktycznie nic lepszego na razie nie można wymyśleć póki się nie zrobi podstawowych rzeczy |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.