Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: kluczyk, mk3, odpalanie, stacyjka

[MK3] Odpalanie przyciskiem zamiast kluczykiem
Autor Wiadomość
fiestek 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: net
Wysłany: 15 Gru 2010, 21:23   [MK3] Odpalanie przyciskiem zamiast kluczykiem

witam mam pytanie jak zrobić ,żeby moja fiesta była odpalana z przycisku ,jaki przekażnik i włącznik zastosować i jak to podłączyć bo ostatnio mam problemy ze stacyjką.

Kod:
Proszę precyzyjniej tytułować wątki.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez bidżej 16 Gru 2010, 08:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 15 Gru 2010, 21:34   

Wymień stacyjkę a nie kombinuj ze przyciskiem.

I popraw temat.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Gru 2010, 22:11   

Identyfikujesz na stacyjce przewód na którym się pojawia napięcie jak włączysz II pozycje, oraz przewód na którym się pojawia napięcie jak przelecisz kluczyk na III pozycje. Pierwszy przewód łączysz do zacisku 30 oraz 86 (musisz je razem złączyć) a drugi do zacisku 87 - dowolnego przekaźnika od świateł. Do zacisku 85 podłączasz masę przez dowolny przycisk chwilowy, czyli jak na zacisk 85 podasz masę i kluczyk będzie na II pozycji to włączy się rozrusznik.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Gru 2010, 07:39   

a co z wciśnięciem przy uruchomionym silniku? śmiem twierdzić, że bez układu, który to uniemożliwi (w stacyjce jest to rozwiązane mechanicznie) czasem ktoś może poszatkować bendiks i/lub zamach :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 16 Gru 2010, 07:46   

Bidzej tak samo mozesz zrobic kluczykiem. Nie mozemy zakladac ze samochodami jezdza tak niekumaci ludzie ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Gru 2010, 08:14   

Qzyn napisał/a:
tak samo mozesz zrobic kluczykiem
W moich fiestach jest tak że jak raz włączysz rozrusznik, to drugi raz już się nie da, trzeba wyłączyć zapłon (cofnąć kluczyk na O) - zaraz zobaczę jak jest w Mk3 :P
bidżej napisał/a:
a co z wciśnięciem przy uruchomionym silniku
Nieprzyjemnie zazgrzyta,,, przez 10 lat może mi się tak zdarzyło 3-4 razy, a trzeba by tak z 5 razy dziennie by jakieś uszkodzenia poczynić po miesiącu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 16 Gru 2010, 08:19   

bidżej napisał/a:
a co z wciśnięciem przy uruchomionym silniku? śmiem twierdzić, że bez układu, który to uniemożliwi (w stacyjce jest to rozwiązane mechanicznie) czasem ktoś może poszatkować bendiks i/lub zamach :-P


musiał się znaleźć jeden, który szuka dziury w całym... :P

sam się zastanawiałem nad takim pomysłem - spodobała mi się ta opcja u Pucia w Białej ;]
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Gru 2010, 08:33   

Qzyn, w sprawnej stacyjce po przekręceniu kluczyka z pozycji II na III nie zrobisz tego drugi raz, najpierw trzeba wrócić do I (czyli w praktyce zgasić silnik).

skoro mówicie, że to takie nieszkodliwe, to spoko - ja tak tylko jebax theoretix :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 16 Gru 2010, 10:27   

bidżej napisał/a:
Qzyn, w sprawnej stacyjce po przekręceniu kluczyka z pozycji II na III nie zrobisz tego drugi raz, najpierw trzeba wrócić do I (czyli w praktyce zgasić silnik).


właśnie sprawdziłem. U mnie właśnie tak jest. Nie przekręce kluczyka na pozycję III jeśli nie zgaszę silnika...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Gru 2010, 19:19   

Miły napisał/a:
U mnie właśnie tak jest. Nie przekręce kluczyka na pozycję III jeśli nie zgaszę silnika...
U mnie też w obu tak jest. A co do takiego pomysłu, to można by wykorzystać przekaźnik od podgrzewania przedniej szyby - szyba działa tylko podczas pracy silnika więc przekaźnik złącza styki (a drugie rozłącza i można by to wykorzystać do tego).
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Gru 2010, 19:21   

jackrzec napisał/a:
szyba działa tylko podczas pracy silnika
Szyba działa jak jest zapłon włączony.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Gru 2010, 20:25   

JoeMix napisał/a:
Szyba działa jak jest zapłon włączony.
Napisałem PRZEDNIA szyba, która działa tylko podczas pracy silnika. Przekaźnik jest tak skonstruowany że jesli dostaje impuls z alternatora że kontrolka gaśnie, tzn że silnik pracuje i może grzać. Wiem, bo mam. Zreszta popatrz na schemat: http://jackrzec.republika...a_ogrz_szyb.jpg
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Gru 2010, 07:06   

jackrzec napisał/a:
Napisałem PRZEDNIA szyba
:ups:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.