Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
11 Wrz 2012, 09:27
[MK3] RS2000 By Kusiu
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Kwi 2013, 21:46   

No czasem parzych są sytuacje, ale to się później wymienia, najpóźniej przed sezonem zimowym
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 24 Kwi 2013, 22:22   

Woda nie była wlana zimą, tylko jesienia, tylko po to zeby dojechac od darasa do domu, pozniej stala i nie odpalała, wiec tam nie zaglądalem, zapomnialem ze byla woda...
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 24 Kwi 2013, 23:45   

A jak jestesmy przy tym temacie, w bloku sa czesto takie jakby zatyczki-zaslepki. Kiedys widziałem jak zamarzła woda w silniku i własnie wypchneło ta zaslepke, ale po co one faktycznie sa w bloku i do czego słuza??
No to Kusiu niestety ale teraz sam zawiniłes, i nawet na fieste nie mozesz tego zwalic... A szkoda bo silnik miałes w dosc dobrej kondycji :|
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Kwi 2013, 06:13   

e tam, mi nie raz zamarzła, czasami zbieg zdarzeń do tego doprowadza;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5646
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Kwi 2013, 09:44   

FiFa napisał/a:
wypchneło ta zaslepke, ale po co one faktycznie sa w bloku i do czego

To są otwory technologiczne w bloku by dało się wyjąć piasek z formy po odlewie, a czasami służą za kanały wlewowe. Zaślepki nazywają się profesjonalnie "brokami"
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Kwi 2013, 17:42   

motor wyjęty, nowy słupek juz namierzony


no i pęknięcie z bliska ;)




_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Kameleon340 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 103
Skąd: Świecie
Wysłany: 25 Kwi 2013, 17:46   

Poxilina i jazda :ok: Macie namierzony już nowy blok?
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 25 Kwi 2013, 18:03   

Daras84 napisał/a:
nowy słupek juz namierzony
Kameleon340 napisał/a:
Macie namierzony już nowy blok?
Czytasz czasami co inni piszą :?:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5646
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Kwi 2013, 19:37   

Daras84 napisał/a:
no i pęknięcie z bliska

Klej epoksydowy wzmacniany opiłkami metalu i by jeszcze polatał motor.
Frezuje się pęknięcie i wypełnia klejem.
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Kwi 2013, 20:12   

diodalodz napisał/a:
Daras84 napisał/a:
no i pęknięcie z bliska

Klej epoksydowy wzmacniany opiłkami metalu i by jeszcze polatał motor.
Frezuje się pęknięcie i wypełnia klejem.



jak by to był motor za 3 koła to byśmy kombinowali, ale tu nie widzę sensu, tym bardziej że podobno coś z uszczelką jest... było... bo wywalało płyn
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Kwi 2013, 13:56   

Daras84, ja chętnie przytulę jeden drobiazg z tego dołu :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
pawel_mk3 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 341
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27 Kwi 2013, 16:39   

diodalodz napisał/a:
Daras84 napisał/a:
no i pęknięcie z bliska

Klej epoksydowy wzmacniany opiłkami metalu i by jeszcze polatał motor.
Frezuje się pęknięcie i wypełnia klejem.


Loctite 3450 tzw. płynny metal, na szkoleniu mówili że kleili tym pompy w LFP i działały kupe czasu a robią konkretne ciśnienia co idzie w parze z temperaturą.
_________________


Auto-Elektryka Zielona Góra


 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5646
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Kwi 2013, 17:02   

pawel_mk3 napisał/a:
Loctite 3450 tzw. płynny metal, na szkoleniu mówili że kleili tym pompy w LFP i działały kupe czasu a robią konkretne ciśnienia co idzie w parze z temperaturą.

Ja kleiłem głowice do Lublina mk2 :)
A czasami gniazda świec w VW TDi , jak ktoś rozwalił głowicę wiercąc szczątki świec żarowych.
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Kwi 2013, 19:01   

my tu gadu gadu,a głowica również pogruchotana... żywioł zrobił swoje
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Kwi 2013, 19:03   

Ja pamiętam jak ze 3 lata temu kosiarka mi zdechła na środku miasta. Okazało się, że woda w wężu zamarzła i silnik się zgrzał. Na szczęście nie przegrzałem głowicy. To był ostatni raz kiedy nie sprawdziłem/zmieniłem płynów przed zimą.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 11 Maj 2013, 11:32   

Wczoraj odebrałem fieste od Darasa, silniczek fajnie chodzi :D , do zrobienia zostały gałki (tak Daras?) zrobić zbieżność i zmienić chłodnice bo cieknie
 
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22 Cze 2013, 12:40   

Przed chwilą przyjechalem od mechanika, fofi ma nowe łozysko gałki, i zrobiona zostala zbieżność tak więc jezdzi w koncu prosto a nie po calej drodze :D trzeba jeszcze tylko wymienic chlodnice, ale to raczej za miesiac (bo juz brak funduszy ^^)


Radość długo nie trwała, chłodnice całkowicie chu* strzelił
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22 Cze 2013, 21:05   

Kusiu napisał/a:
nowe łozysko gałki,
co to?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Kusiu 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22 Cze 2013, 21:20   

zapomniałem dać przecinka :-)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Cze 2013, 21:29   

a guma na wachaczu??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.