Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:51
[MK6] Fiesta 1.4 TDCi Drgania silnika
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Cze 2011, 15:31   

dawidwe napisał/a:
po dodaniu w takim stanie leciutko gazu i trzymaniu nieruchomo tak na 1100 to wskazówka obrotomierza zaczyna mi skakać od 800 do tych 1100 obrotów :| czary jakies....
Jest OK, o ile problemu nie ma przy zdecydowanym podniesieniu obrotów np. do 1,5tyś,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 17 Cze 2011, 01:47   

holek6 napisał/a:
Na czym polega ta prawidłowość, bo też mam tak samo w upały ???
Na tym, że idzie większe obciążenie na silnik i muszą się podnieść obroty...
kamil wolski napisał/a:
Parzych, a falowanie obrotów podczas równego trzymania gazu również jest poprawne? Bo wyrwałeś kawałek z kontekstu...
Co do tego to nie wiem... :ups:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
dawidwe 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 9
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19 Cze 2011, 15:25   

jak podniose obroty do 1500 to jest ok, nie falują.. dzieje sie jedynie tak jak napisałem czyli przy około 1100
 
 
ryswil 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4DuratorqTDCi/70KM
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22 Lis 2012, 20:35   

Mój 1,4 TDCI na początku tego roku startował normalnie .Po nagrzaniu silnika tak się trząsł, że nieraz jak stałem na światłach to go wyłączałem. Czasem wystartował dobrze, ale za chwilę znowu się trząsł. Latem trząsł się już zawsze. Podglądałem silnik za pomocą testera autorom i widziałem ciągle różny czas otwarcia wtrysków co powodowało różną dawkę paliwa na wszystkich wtryskach. Wystarczyło podnieść obroty do 1200 i wszystko było ok. Dawki paliwa stałe a silniczek pracował równiutko. Pokazałem wyniki podobno dobremu specowi od diesli. Stwierdził nie w pełni drożne wtryski uzasadniając tym , że w Polsce nie ma czystego paliwa. Wtryski należy wyjąć i oddać do testowania a potem zadecyduje się co dalej. Co do jakoś ci paliwa to pewnie ma rację, reszta nie był dla mnie taka oczywista tym bardziej, że silnik powyżej 1200 obr zachowuje się doskonale. Zacząłem lać do paliwa preparat STP. Buteleczkę 200g na każde tankowanie ok. 37 litrów. Dzisiaj po piątym tankowaniu już czwarty dzień silnik startuje dobrze. Jeżdżę do pracy tak więc przy każdym uruchamianiu i przed zgaszeniem zwracam na to jak się zachowuje. Lada dzień trochę go przegonię, mam nadzieję, że też będzie dobrze.Za jakiś miesiąc napiszę jak się zachowuje mój Fuzon.
Ostatnio zmieniony przez Parzych 22 Lis 2012, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seba1983 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Sebastian
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Gru 2012, 19:12   

Mi te objawy tj. drgania silnika ewidentnie wskazują na problemy z układem paliwowym, konkretnie to obstawiałbym jakieś nieszczelności na przewodach, lub zapowietrzenie ukladu paliwowego. Po wymianie filtra paliwa, tak samo jak po spuszczaniu z niego wody silnik przez jakiś czas wpada w drgania, az trzęsie całą budą. Teraz juz wiem, ze po kazdej tego typu operacji trzeba podpompowac pompką by napelnic filtr i wtedy drgań nie ma.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.