| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [MK3] Wyskakujący korek wlewu oleju |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Dariusos   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: L
 Silnik: 1.3i/50KM
 Dołączył: 20 Lis 2009
 Posty: 11
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2010,  18:17   [MK3] Wyskakujący korek wlewu oleju | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich! Jadąc wczoraj autem coś mi strzeliło pod maską.
 Natychmiast zatrzymałem auto zajrzałem pod maskę i zobaczyłem że korek od wlewu oleju wyskoczył. Zdziwiłem się i wcisnąłem korek z powrotem, po czym korek znów mi wybijał.
 Dzisiaj jadąc autem nic takiego nie zauważyłem żeby coś podobnego się działo.
 Czyżby ciśnienie oleju w mojej fiestce nawaliło...?
 
 Będę wdzięczny za udzielenie pomocy.
 
 Pozdrawiam
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 3 Gru 2010,  21:03, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | matrix-1990   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Maciek
 Wiek: 35
 Dołączył: 30 Gru 2009
 Posty: 570
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2010,  18:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | noo bierz odme na chatę i włóż ją do słoika z wrzącą wodą razem z wężem odpowietrzającym (wyczyść ten syf ze środka) |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2010,  18:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wyjmij korek, szmatą nie zostawiająca włosków wytrzyj maź w dziurze co był korek, odczep wężyk z puszki filtra - zabierz do domu, ogrzej, wymyj ciepłą wodą - wysusz, rozbierz obudowę filtra powietrza, usuń maź ze środka, zwłaszcza z okolic podłączenia węza, zamontuj wszystko ponownie, po podłączeniu węza i złożeniu puszki filtra jak dmuchniesz w korek to ma być przejście - wciśnij korek na miejsce, jak lekko wchodzi to wymień uszczelkę na korku (oring), co jakiś czas zaglądaj pod korek, jak będzie majonez to wybieraj, uzupełniaj poziom oleju. 
 (jak chcesz robić extra, to odkręć dekiel zaworów - wyczyść wszystko z majonezu, załóż nową uszczelkę i zamontuj dekiel)
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Dariusos   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: L
 Silnik: 1.3i/50KM
 Dołączył: 20 Lis 2009
 Posty: 11
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2010,  18:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuje za info   
 Pozdro
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2010,  18:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | A tak po za tym, to masz niezłe przedmuchy w tym silniku - pierścienie też powoli mówią "papa". |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |