Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Parzych
17 Lut 2014, 17:12
[Inny] Sierra MK2 2.0 DOHC 16V TURBO COSWORTH - "cosi&q
Autor Wiadomość
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Paź 2011, 20:28   [Inny] Sierra MK2 2.0 DOHC 16V TURBO COSWORTH - "cosi&q

1. NICK: van
2. IMIĘ: Krzysztof jarzyna nie ze Szczecina
3. MODEL: Mk2
4. WERSJA: Cosworth
5. ROCZNIK: 89r
6. SILNIK: 2.0 16V Turbo
7. OPIS AUTA: sierra jaka jest każdy widzi, światopogląd zmienia się dopiero po przejażdżce. Kiedyś nie było SUBARU, EVO a ich projektanci łakomie spoglądali na sukcesy jakie ten model osiągał w rajdach. Nam Polakom chyba najbardziej znana osobistość która jeździła takim modelem był vicemistrz Europy Marian Bublewicz.

8. DOKONANE ZMIANY(przez po-poprzedniego właściciela nazywanego "żabojad")
a. wizualne: zwieśniaczenie(nie mam nic do mieszkańców małych miejscowości)
b. mechaniczne: tutaj też trochę popsute, wróć....stjuningowane
c. audio: wieś by potańczyła
d. inne: więcej trytytek !

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: powrót do oryginału na tyle ile się uda a popracować należy nad:
-tragicznie położony lakier, na dodatek w miejscach gdzie powinno go też nie być(klamki, tylne słupki, lotka, ramki halo)
-białe przednie kierunki a fuj, tylne czarne lampy a fuj i jeszcze blenda
-fotele a w zasadzie gąbki i skóra w niektórych miejscach do regeneracji, tak samo kiera
-boczki do kosmetyki
auto ma wyglądać z zewnątrz tak:

b. mechaniczne: powrót do oryginału na tyle ile się uda a popracować należy nad:
- dolot
- borg
- zawias
c. audio: powrót do zestawu ori Ford
d. inne: tu się poprawi tu się doczyści, tu się przetrze i będzie git


10. FOTKI AUTA
dzień zakupu:


obejrzenie co się kupiło






kilka godzin mycia




kilka tygodni temu przed przejażdżką, bez przedniego "pokrowca" :)


wkrótce więcej relacji z tego co się już zrobiło i co jeszcze będzie robione
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
Ostatnio zmieniony przez Parzych 12 Maj 2012, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31 Paź 2011, 20:34   

Jedno z moich ulubionych autek... gratuluje, zazdraszczam i życze powodzenia :ok:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 31 Paź 2011, 20:40   

van81 napisał/a:
Kiedyś nie było SUBARU, EVO a ich projektanci łakomie spoglądali na sukcesy jakie ten model osiągał w rajdach.


dziś zapewne robili by to samo :yes:

van81 napisał/a:
więcej trytytek !


Już jednego na forum mamy co uwielbia trytytki (nie mówię o sobie) :)

Osobiście podziwiam każdą utrzymaną w dobrym stanie i guście jeżdżąca ścierę :ok: Zacne i piękne samochody :twisted:

aha czekam kiedy zdejmiesz dywan, chcę zobaczyć w jakim to jest stanie !
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Paź 2011, 20:50   

z serii before - after
silnik przed myciem


silnik po myciu

zaledwie dwa dni spokojnego mycia ze szczoteczką do zębów

tylny boczek
before

after



Co do powrotu do oryginału to nie wszystko się zmieni, możliwe że zostanie w skrzyni Quaife, QS, maska i obecne wysterowanie silnika z zielonymi wtryskami i chipem.

Prace głównie kosmetyczne ale mocno pracochłonne.
-poprawa boczków(jeszcze chyba je poprawię)

-montaż czarnych klamek
-tylne owiewki czarne

-tylna część spojlera na klapie wróciła do oryginalnego czarnego koloru
-zniknęły czarne kondony na tylnych szybach(czytaj folia)
-znikną pedalski czarny pasek na przedniej szybie(czytaj folia)
-ramki halogenów wróciły do ori srebrnego koloru

-tylne lampy kolorowe(może uda się jeszcze lewą lampę załatwić bez pęknięcia)
tutaj podziękowania dziamdziakom co zamontowali pianki na biały silikon, na początku wydawało mi się, że to spece z polszczy ale po oględzinach możliwe, że było to jeszcze u żabojada bo gąbki nie były ściągane do malowania
trochę czyszczenia przed:

po czyszczeniu i już przyłożone gąbki w stanie b.d:

na razie przyłożyłem czarną blendę bo bez niej niestety widać dziury do jej montażu które dziamdziaki we francji musiały zrobić ;-| , zastanawiam się jeszcze czy łatać te dziury czy może zostawić tą czarną blendę, albo ją polakieruję w kolor auta żeby się nie rzucała w oczy albo kupić kolorową blendę Hella

- trochę nie szkodliwego tuningu, diody w soczewkach

-najbardziej jestem zadowolony z montażu ori radia FORD i wzmacniacza zamiast jakiegoś chińskiego wysococe cenionego radja pjoner ze skaczącymi delfinami

edit. filmik jak wspaniale gra takie audio : http://vimeo.com/31367905
-auto zostało już przerejestrowane(walczę o wpis Cosworth w dowodzie)
-zapalniczka jak nowa, popiałka jak nowa, obudowa kierownicy wyrwana na szrocie ale pęknięta i nie równo leży
-w bagażniku zagościł najlepszy czarny dywan jaki miałem ale coś mi on nie pasi, chyba jest od scorpio

-nowy-stary rozrusznik z nowym bendiksem ori Bosch


Ostatnia przejażdżka zakończona strzałem gumy dolotu(wcześniej spadała przy 1.2 bara z opaski ale teraz opaska nie puściła a rozerwało gumkę), muszę kupić przynajmniej jedną tą między dolot a IC
Po dojeżdżaniu pod dom zgasł cały prąd :? Przerwał się jeden kabelek co do którego miałem wątpliwości czy aby pod izolacją nie był przygrzany za bardzo, a no jednak był(mówiłem już o dziamdziakach skręcających co się da na skrętkę w elektryce ? ;-| )
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
Ostatnio zmieniony przez van 31 Paź 2011, 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 31 Paź 2011, 20:51   

JESTEŚ ZBOCZONY :jupi: :ok:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 31 Paź 2011, 20:56   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
JESTEŚ ZBOCZONY :jupi: :ok:
I to totalnie... :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Paź 2011, 20:57   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
JESTEŚ ZBOCZONY :jupi: :ok:
:hahaha: ty to mnie zawsze potrafisz rozbawić :-P ale dziś mi kolega któremu próbujemy kupić mazdę to samo powiedział :kaput: ale od właściciela kilku fordów takiego stwierdzenia się nie spodziewałem.
Mam nadzieję żółwiu że jednak mi wybaczysz obijanie się przy Mk1 bo jak widzisz inne auta też wymagają "szlifu"
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 31 Paź 2011, 22:30   

ślincznie :D
ale fakt za mało trytytek :D
i standardowe pytanie:
lacia to pali? :rotfl:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lis 2011, 00:47   

W podpisie forumowym od dawna widziałem cossie, ale dlaczego dopero teraz podzieliłeś sie z nami tym kąskiem, DLACZEGO? Nieważne czy sierra czy escort z cossim na pokładzie moje marzenie :serduszka:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Lis 2011, 01:21   

van81 napisał/a:
chyba najbardziej znana osobistość która jeździła takim modelem był vicemistrz Europy Marian Bublewicz
:) to co prawda nie Lancia Stratos w Poldku brakuje tylko naklejki Marlboro.... :) :) :)
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 1 Lis 2011, 01:40   

Super Sciereczka :ok:
..i super Twoje podejscie do niej.

A mi sie taka zawsze marzyła:
I zrobic replikę Bublowej rajdówki:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 1 Lis 2011, 09:10   

HEhe Tommi Rs500:) A co do CIebie VAN- jak zobaczyłem ten temat to nie mogłem uwierzyć... Jedno z moich marzeń- nie spie... tego!
_________________
HyHy:)
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Lis 2011, 10:14   

bardzo fajne :ok:
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 1 Lis 2011, 10:20   

A ja widziałem wcześniej, na sierrafan :-P Co nie zmienia faktu że autko jedno z tych klasyków które bardzo cenie, szkoda że jest ich już tak mało...
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Lis 2011, 11:37   

a1topgear napisał/a:
HEhe Tommi Rs500:)
to z foto to akurat nie RS500 tylko cosa mk1, przynajmniej zderzak przedni jest od cywilnej wersji, spojler z tyłu już z RS500(pewnie odlew).

Owszem tych aut coraz mniej można spotkać.

Lacia raczej pali ale nie do tego jest to auto(mimo że to 2WD a nie 4x4). Przyjemność jest z jazdy jak się garecik rozbuja wskakując na 1.2bara i na koła sprawnie przenosi się te 280KM na które ten silnik został wysterowany. Przynajmniej do momentu jak rozwala mi gumę między IC a kolektorem dolotowym(wcześniej tylko spadało z opaski). Teraz właśnie auto po takim strzale stoi w garażu a ja kombinuję jakiś mocny silikon bo standardowa guma też jest już przy tym doładowaniu za słaba.

Auto chciałem pokazać jak coś już przy nim będzie zrobione. Dużo już zostało zrobione ale jeszcze trochę trzeba porobić.
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 1 Lis 2011, 11:43   

jeśli zechcesz to służę pomocą
zamiast owej nieszczęsnej gumki wstaw kawałek węża zbrojonego typu "fagumit" znajdziesz je w każdej "Agromie" czy sklepie dla rolnictwa one są przeznaczone na olej pod cisnieniem ok 5 barów
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 1 Lis 2011, 12:26   

van81 napisał/a:
a1topgear napisał/a:
HEhe Tommi Rs500:)
to z foto to akurat nie RS500 tylko cosa mk1, przynajmniej zderzak przedni jest od cywilnej wersji, spojler z tyłu już z RS500(pewnie odlew).

po czym wnosisz, bo braku wycięcia w zderzaku pod grilem?

280 KM? :9: ...serio?...hamulcował to kto?

Sierra Cossi to mój pierwszy wymarzony samochód z dziedziństwa, miałem jego zdjęcie na piórniku w czasach przedszkola. Nawet szkoda mi go było używać :V: Już wtedy nie byłem normalny :yes:
Stare dziady?, pamietacie takie obustronne piórniki, jakie kiedyś były modne? :hahaha:

chciałbym ja kiedyś mieć, ale czy do tego czasu wogóle się zchowają jakies sztuki nie zżarte rudą? :|
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Lis 2011, 13:10   

tommirs, - masz jeszcze ten piórnik , jak go było żal używać ? :ok:

van81, - załóż osłonę paska rozrządu .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 1 Lis 2011, 13:20   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
tommirs, - masz jeszcze ten piórnik , jak go było żal używać ? :ok:
.

niee...poźniej uczyłem się driftowac tą sierką z piórnika.... i raz nie wydało :hahaha: :fajka:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Lis 2011, 23:11   

tommirs tak zderzak nie ma wcięcia a co za tym idzie nie jest od RS500,
280KM shamowane jako setup "do jazdy" wcześniej na chwilę wrzucone większe turbo, wtryski i program pokazały 415. Silnik jest prawie nowy bo poza blokiem i wałkiem który był w dobrym stanie wszystko jest wymienione i dopiero skończyło się docieranie bo przelot ma 5tyś km.

Żółwik Tuptuś, osłony rozrządu na chwilę obecną brak i z tego co wiem temat mocno deficytowy(przeciera się od paska i idzie do kosza)

a ja miałem piórnik dwu strony ale w jakieś szlaczki z tego co pamiętam :rotfl:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 22:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 01:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.