Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:51
Fiesta mk1 xr2.0
Autor Wiadomość
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Gru 2010, 19:09   

Laskosz napisał/a:
to załóż rozrusznik planetarny i powinno banglać


To jest najlepsze i pewne rozwiązanie . Rozrusznik ok 1kW z przekładnią i musi latać :) /. A co do twojego rozrusznika to może już mu brakować jednej szczotki i tak się będzie zachowywał . Sam to przerabiałem aż potopiłem przewód + między rozrusznikiem a aku . miałem tak że przy -2C czasami było po 2 godzinach auto nie do odpalenia :)
Ja obstawiałem akumulator bo rozrusznik robiłem 3 miesiące wcześniej . jak się potem okazało założyłem wadliwy szczotkotrzymacz i obudowa jednej plusowej szczotki pękła i się rozkruszyła .

A co do łącznika między rurą CO a pompą to norma też mi pękła przy -15 st C pod domem :)
Polecam FSO tam usterki pojawiają się bez uprzedzenia :) Po 2 latach z 125p jestem już pokorny :)
 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 20 Gru 2010, 20:34   

Takie jeszcze foto mi się nasunęło, ale była fajna :D Foto ze zlotu zabytków w Chudowie:

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Gru 2010, 22:03   

a no fajnie wyglądała :)
ale rdza to ją jadła na wskroś
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Gru 2010, 22:05   

ale to była iks erka każdy posiadasz 1,1 patrzył z zazdrością
 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 20 Gru 2010, 22:12   

Ta buda nie ma progów, mocowań zawieszenia ale i tak zniosła wiele. Z zewnątrz może tragedii nie widać ale to pozory. Dzielne autko, tu nocny wypad nad jezioro:

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Gru 2010, 23:16   

tutaj dużo nie widać ;/
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Gru 2010, 23:19   

Van81, bo Mk1 najlepiej wychodzą na zdjęciach w nocy ... gdy ich nie widać :rotfl:
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Gru 2010, 23:33   

Pele napisał/a:
Van81, bo Mk1 najlepiej wychodzą na zdjęciach w nocy ... gdy ich nie widać :rotfl:
bardzo śmieszne :jezdziec: :złośnik: ;)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 2 Sty 2011, 19:05   

Żeby nie było, że porzuciłem fiestę czy coś, sylwester w tatrach przeżyła coś około 500 km podróży w 3y osoby na pokładzie. Pogoniona po górach, zero awarii, pełen lans i wypas.


 
 
 
Gurney89 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 141
Skąd: Bytom
Wysłany: 2 Sty 2011, 20:42   

Pierwsza fota najlepsza !!!
_________________
REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ !
Profil Facebook
 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 3 Sty 2011, 17:11   

Fiesta nadal odpala ciężko - na 900 % nie jest to wina akumulatora chociaż taki o większej pojemności i w miarę nowy pozwala na więcej. Gdy się zagrzeje - przejedzie pare km to juz odpala od strzału więc przyczyna leży gdzie indziej.... być może pokonuje ją gęstość zimnego oleju, być może stan zimnego rozrusznika bo przewody od aku w dalszych kierunkach były sprawdzane.... Na ciepło kręci jak wściekła a po paru dniach postoju kręci z 1/10 mocy ledwo obracając silnikiem mimo dwóch sprawnych aku spiętych kablami.... Ma ktoś jakies pomysły oprócz wymiany rozrusznika , który ma problem tylko na zimnym silniku po 1-3 dniach postoju (po 8 godzinach postoju w zimnie też kręci w miarę fajnie) ...


Pozatym to dzielna bestia ... I dodano jej ostatnio dobry szczegół ... :devil:
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
Sabaku Kyuu 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 76
Skąd: Tymbark | KLI
Wysłany: 3 Sty 2011, 17:13   

pierwsze ujęcie .. artystycznie ;D
_________________

 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 3 Sty 2011, 19:21   

Hm nie chciałeś mi wierzyć to sam się przekonałeś ; ) Jak wypije/wypluje przez wydech obecny olej to zaleję coś rzadszego i zobaczymy co będzie ; ) Byle do wiosny.
Z dobrych szczegółów to podłączyłem radio, umyłem przed świętami i trochę posprzątałem ;p
Reszta to była konieczność ; )

Swoją drogą mina kierowców wyprzedzanych na górskich serpentynach przez starą fiestę bezcenna ; P

[ Dodano: Sob Sty 22, 2011 12:53 ]
Za radą Intela wymieniłem rozrusznik na taki z przekładnią planetarną z fiesty mk 3. Póki co kręci elegancko i odpala bez problemu, poczekamy aż przyjdzie konkretny mróz ale jestem dobrej myśli.

[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 20:49 ]
Przejechane kilometry idą w tysiące, kosztowało mnie to sporo nerwów bo ciągle trzeba coś poprawić, pokręcić żeby jechała. Dzisiaj przyjechały od Mikołaja_r nowe tarcze, klocki oraz łożyska.

[ Dodano: Sro Kwi 13, 2011 00:03 ]
Żeby nie było, że się nic nie dzieje.
Takie tam wiosenne upalanie.


Nieźle zasuwa:


I daje radość (czasem)
 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 13 Kwi 2011, 00:13   

Zabawa na torze była przednia ..... moja Fiesta jest za brzydka żeby jej robić zdjęcia :devil: więc pewnie nie masz nic jak stały razem ....
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 15 Kwi 2011, 14:09   

i elegancko :0 Z tym rozrusznikiem wydaje mi sie ze chyba najlepsza opcja :) gesty olej swoją drogą też daje po dupie ale .... teraz bedzie tylko lepiej :) u mnie niestety nie doczekała sie takiego usprawnienia .
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 13 Cze 2011, 22:40   

Takie tam :

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 14 Cze 2011, 20:30   

gorzej pod maską z porządkiem niż u mnie :ok:

pomysł na łape altka prosze obfotografować bo mnie sie podobie :) i sie sprzyda dalej

ciekaw jestem jak CI to jeździ :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:03   

No u mnie jest jeszcze instalacja gazowa ogólnie strasznie ciasno pod maską ze względu na chłodnicę z escorta, pompa i serwo z xrki są większe niż w zwykłej. Cały ten bałagan będzie systematycznie porządkowany tak żeby było ładnie i czysto pod maską. Póki co trwają testy ale o dziwo wszystko spełnia swoją funkcję.

Takie umiejscowienie zostało podyktowane alternatorem z escorta, wejściem pompy wody oraz mocowaniem drążków zawieszenia z xrki, zwyczajnie nie mieści się tam już nic i alternator musiał powędrować do góry, trzeba będzie to rozwiązanie nieco poprawić ale generalnie jest ok.

Jak jedzie ? Hm jestem zadowolony, jak testy drogowe pokażą co trzeba poprawić fiesta trafi na hamownię i będzie wiadomo co tam tak naprawdę jest ; )
Ostatnio zmieniony przez Maćko 14 Cze 2011, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:07   

co do altka ja mam niżej normalnie na dolnej łapie i nie byłoe problemów
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:16   

Jaką masz łyżwę pod silnik ? mocowania drążków z xrki ? U mnie nijak zmieścić się nie chciał ; )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.