[MK3] Wymiana popychaczy w XR2i CVH |
Autor |
Wiadomość |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 27 Paź 2010, 15:06 [MK3] Wymiana popychaczy w XR2i CVH
|
|
|
jak wymienić popychacze? wyciskac je? kupiłem je i są twarde. podobno trzeba je założyć, przekręcac wałem co jakiś czas żeby się nie rozprezyly. to prawda? |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Paź 2010, 15:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Paź 2010, 15:10
|
|
|
odkręcasz koniki i wyjmujesz do góry z kanałów w głowicy |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 27 Paź 2010, 19:39
|
|
|
jak masz wałek ujowy, to nie zmieniaj popychaczy, bo po 500-1000km znów będzie klepać (wiem bo popełniłem ten błąd mając 1.4) |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 27 Paź 2010, 20:27
|
|
|
wałek jest lux. zwymiarowany. chodzi o to że sie boję że mi je rozpręży jak za ostatnim razem po założeniu. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Paź 2010, 20:28
|
|
|
jakim olejem to zalałes |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 27 Paź 2010, 21:59
|
|
|
nic ci sie nie rozpręży. jak kupiles je i byly wsadzone w pudelko plastikowe z olejem, to nie pękaj. po prostu wyjmij stare włóż nowe zakręć odpowiednim momentem dzwignie popychaczy (najlepiej jakbys obracal wal tak zeby nie bylo naprężenia na dzwigienkach) i git.
na początku na bank będą stukały, bo muszą się napełnić olejem.
jak walek masz ok i nie jest wytarty to nic tylko sie cieszyc. jak masz wytarty pomimo dobrych wymiarow to po iluśtam kilometrach zaczną się popychacze wyrabiać. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 28 Paź 2010, 07:32
|
|
|
luki86 napisał/a: | odkręcasz koniki i wyjmujesz do góry z kanałów w głowicy | On ma silnik 1,6... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 31 Paź 2010, 14:24
|
|
|
Zrobione. dałem rade. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.