Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zawór EGR Problem
Autor Wiadomość
depesz14
[Usunięty]

Wysłany: 22 Paź 2010, 21:39   [MK3] Zawór EGR Problem

Witam. Zrobilem przekladke silnika 1.1 ( obróciła sie panewka ) na silnik 1.3. Zrobiłem to sam lecz mam maly problem nie wiem gdzie podłaczyc zawór EGR (dwu pinowa wtyczka) ten od tych metalowych rurek. Wiem ze jest on nie potrzebny i ze sie go zaslepia lecz mozna powiedziec ze jestem pedantem i bardzo chce se wsadzic gdzies ta wtyczke :tyłek: prosze o pomoc. Pozdrawiam.
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 22 Paź 2010, 21:50   

te silniki są takie same prawie wiec wsadz tam gdzie byla wtyczka od 1.1 ;]
Jesli nie wiesz gdzie to bylo to klops :D
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 22 Paź 2010, 21:56   

W 1.1 chyba niema tych rurek więc może niebyć takiego gniazda, ale to wywniostowałem tak na chłopski rozum :-P
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 22 Paź 2010, 21:59   

wiem ze byla roznica miedzy 1992 a 1994 w budowie wtrysku ale o zaworze EGR nie słyszałem ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Paź 2010, 22:57   

drzeniow napisał/a:
te silniki są takie same prawie wiec wsadz tam gdzie byla wtyczka od 1.1
Może silniki są są takie same, ale w 1,1, nigdy nie było EGR :) ,,, wykręć te rurki, zaspawaj dziury w kolektorze - po problemie, albo poprostu nie podłączaj zaworu,,, jak bez napięcia jest w pozycji otwartej to zaślep wylot i tez po sprawie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 23 Paź 2010, 16:00   

A ja zapytam z ciekawości. Mowa o tych rurkach nad kolektorem wydechowym wyglądających jak jakaś grzałka tak? U mnie ich nie ma. Do czego to w ogóle służy?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Paź 2010, 19:08   

rwiezel, było nie raz o tym, poszukaj poczytaj,,, to się sprowadza do tego ze 20 lat temu fiesta była bardziej ekologiczna,,,, czy teraz jeszcze to komuś działa to nie wiem :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
depesz14
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2010, 19:44   

No i sprawa sie wyjasnila. Dzieki za rady, zaslepie gnoja. Czytalem tez ze ta cala recyrklacja spalin potrafi odebrac pare konikow przez ponowne spalanie tego syfu i ze zdrowiej dla silniczka jest go odlaczyc i zaslepic :-P
Wszystkiego dobrego!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Paź 2010, 19:48   

nie wiem czy u nie to działa ale mam to ustrojstwo :)
I w moim drugim escorcie 1.8 16 zaworowym tez coś takiego jest ;]

I jako pierwszy chyba pytalem co to jest ;]
Uzyskałem wówczas info ze to coś z ekologicznością :D ale i tak to u nikogo nie działa ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
depesz14
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2010, 21:49   

a wlasnie jeszcze jedno mnie zastanawia. Wiem ze powinno sie czyscic siatke ktora jest w korku wlewu oleju, wezyk idacy od tego korka i membrane w obudowie filtru powietrza (czyba sie to zowie odmą) lecz tych metalowych rurek mysle ze nie trzeba czyscic bo to ustronstwo i tak nie dziala. Nie myle sie?
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Paź 2010, 23:20   

a w jaki sposób zamierzasz to wyczyścić?
chyba ze z zewnątrz przetrzeć szmatą.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Paź 2010, 23:53   

depesz14 napisał/a:
tych metalowych rurek mysle ze nie trzeba czyscic
Nie trzeba :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
depesz14
[Usunięty]

Wysłany: 24 Paź 2010, 00:14   

hehe polak potrafi :ok: koniec glupich pytan, dzieki za pomoc :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.