[MK6] 1.4 16V - przepływomierz |
Autor |
Wiadomość |
PacMan

Model: Inne auto
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Mikołaj
Wiek: 41 Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 48 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 00:47 [MK6] 1.4 16V - przepływomierz
|
|
|
Witam. Mam pytanie jak w temacie: czy Fiesty MK6 z silnikiem 1.4 16V mają przepływomierz? Jeśli tak to gdzie? A jeśli nie to co innego pełni tu te funkcje i czy warto to przeczyścić (okresowo)...
INFO dla posiadaczy MK6: niebawem pojawi sie moja FOTO relacja z wymiany pompy sprzęgła. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Paź 2010, 10:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 09:24
|
|
|
pokaż fotkę dolotu (rura od sporej czarnej puszki do silnika) to się obada |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
PacMan

Model: Inne auto
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Mikołaj
Wiek: 41 Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 48 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 11:26
|
|
|
nie widać go w rejonie filtru powietrza, może jest gdzieś ukryty pod elektryczną przepustnicą w kolektorze dolotowym?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 20:35
|
|
|
PacMan napisał/a: | nie widać go w rejonie filtru powietrza, może jest gdzieś ukryty pod elektryczną przepustnicą w kolektorze dolotowym?? |
może jego nie być, a wtedy masz na pewno MAPa |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
wtyk
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i16V/80KM
Wiek: 40 Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 75 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 20:15
|
|
|
MK6 1.4 16v nie posiada przepływomierza tylko przepustnicę elektroniczną,
ja to odkręciłem, ale w fordzie zachowuje się zupełnie inaczej niż przy vw,
po przebiegu 80 000 km była czyściutka i nic nie trzeba było z nią robić.
Nie radze odkręcać bo możesz się niepotrzebnie nabawić lewego powietrza
i będziesz musiał jeszcze uszczelkę nową kupować.
Dodam tylko że odkręciłem ją ponieważ myślałem, że szwankowanie z obrotami
było spowodowane brudną przepustnicą (tak jak w VW Golf'ie IV).
i tak jak powiedział Marcin, jest tam map sensor, także niedaleko przepustnicy.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.