Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:42
Jaki gaźnik do 1.1?
Autor Wiadomość
Flonder 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 24
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10 Sie 2010, 15:45   Jaki gaźnik do 1.1?

Powoli zabieram się za remont mojego 1100, chcę przy okazji delikatnie poprawić fabrykę.
Jaki gaźnik najlepiej zastosować przy prawie seryjnym silniku (mam zamiar obrobić kanały w głowicy, doprężyć, wstawić delikatnie więsze zawory, ostrzejszy wałek, lżejsze koło) ?
Myślę nad dwugardzielowym, dwustopniowym Weberem DGAV, ale może lepiej wstawić coś a`la 32 ICH ?
Nie liczę na przyrosty mocy, byle katalogową trzymał :luzik: dobrze się wkręcał na obroty i nie palił więcej od 1.6 nunu
_________________
Fiesta Mk1 1.1S - TaśTaś
Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
Sierra Mk1 `83 2.0T
Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2010, 15:51   

I zapewne na myśleniu się skończy,,, Kto ci ten gaźnik ustawi i skąd go wytrzaśniesz?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Sie 2010, 17:46   

W stolicy jest bardzo dobry gaźnikowiec na Omulewskiej jakbyś potrzebował:)

Możesz też odezwać się do Loy'a, bo miał jakiś czas temu nigdy nieużywany, dwugardzielowy gaźnik webera.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2010, 18:56   

Ale i tak w 1,1 jest to przerost formy nad treścią,,, mam w 1,1 dwuprzelotowy i kiedyś z musu zajrzałem w trasie takiej 200km w dolot to druga gardziel sucha jak pieprz i się okazało że jadąc 90km/h w ogóle się nie otwierała,,, a w zwykłym 1V się przynajmniej nie ma co popsuć,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 10 Sie 2010, 19:55   

Gdy ja miałem jeszcze 1.1 w swojej - a w sumie brat miał jeszcze ją wtedy - to gdy umarł gaźnik(potrzebna była regeneracja) założyliśmy gaźnik z dużego fiata dwugardzielowy.
Bez żadnej regulacji, specjalnego podłączania itd.
Jedyna rzecz to trzeba było dorobić kruciec do przejścia gaźnika z kolektorem dolotowym.

Druga gardziel się otwierała przy maksymalnym depnięciu w gaz i było czuć dużą różnicę w mocy :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Flonder 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 24
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10 Sie 2010, 21:49   

Spoko, spoko...
JoeMix - DGAV`ów mam kilka, ICH dostępne są na zawołanie.. ustawienie to nie kosmos, ot zwyczajne seryjne gaźniki

w DGAV druga przepustnica otwierana jest mechanicznie, więc czemu ma być sucha???

ICH siada bez filozofii p&p, był to zamiennik 1V,
przejściówka na dgav, to żaden problem, kolektorów do pinto mam trochę

Rkalitka - no i super, 2v dużego fiaciora i poldka, to bliźniaki dgav, więc chyba będzie dobrze.
gdybanie-gdybaniem, a jak widać w praktyce może druga gardziel pomóc,
miał ktoś w ogóle u nas 32 ICH w Fieścinie?
_________________
Fiesta Mk1 1.1S - TaśTaś
Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
Sierra Mk1 `83 2.0T
Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Sie 2010, 22:30   

Flonder napisał/a:
w DGAV druga przepustnica otwierana jest mechanicznie, więc czemu ma być sucha???
U mnie się otwiera nie mechanicznie i efekt jest taki ze praktycznie nie jest używana,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Sie 2010, 22:37   

merytorycznie nic nie pomogę, ale kibicuję :V:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Sie 2010, 01:35   

to już lepiej wstawić mono wtrysk niż lepić przelotki z gaźnika 1 gardzielowego na dwu . Ani to chodzić nie będzie ani mało palić .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Sie 2010, 07:54   

A tam mono to zło bo zbyteczna elektronika, nie ma to jak 1V do 1,1 najlepciejszy gaźnik,,, no ewentualnie VV ale z nimi sa problemy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Flonder 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 24
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11 Sie 2010, 11:40   

Nie chcę tu wchodzić w zbyteczne dywagacje, ale monowtrysk jest beeee (dla mnie przynajmniej),
32/36 dgav były stosowane np w 1300 fordowskich, czemu w 1100 ma nie być ok?
zresztą jak znajdę chwilę, to spróbuję dysze dobrać i coś przyrzeźbić, wtedy zobaczymy czy jest jakiś sens,
myślałem, że ktoś już tu temat badał i nie chcę wyważać otwartych drzwi
_________________
Fiesta Mk1 1.1S - TaśTaś
Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
Sierra Mk1 `83 2.0T
Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Sie 2010, 11:54   

Flonder napisał/a:
myślałem, że ktoś już tu temat badał i nie chcę wyważać otwartych drzwi
;-| Ci pisałem ze to przerost formy nad treścią,,, ktoś wspominał że na 2 gardzielowym czuć było różnicę w mocy, ale to pewnie dlatego że wcześniej nie było jak trzeba,,, albo doputy się druga przepustnica nie uchyli to silnik jest przyduszony,,, jak czuć moc w 1,1, to i czuć spalanie :(

[ Dodano: Sro Sie 11, 2010 11:59 ]
Flonder napisał/a:
32/36 dgav były stosowane np w 1300 fordowskich, czemu w 1100 ma nie być ok?
HCSy na gaźniku maiły wieloprzelotowe,,, efekt jest taki ze jak się jeździ spokojnie to sa oszczędne i to bardzo, ale w drugą stronę, jak się jeździ szybko to palą jak smok,,, problem że granica przebiega w okolicach 90km/h,,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pustek13 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotrek
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Ustroń
Wysłany: 15 Wrz 2010, 12:46   

witam tak czytam i czytam a mam pytanko a ma ktos moze gaznik do 1.1 bo moj poszedl i chetnie bym cos nabył:) jak by sie cos znalazlo w dobrym stanie to prosze o kontakt pozdrawiam:)
_________________
Pustek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jaki czynnik, jaki olej w klimie?
Huk Mechanika ogólna 11 14 Lip 2016, 10:01
tomek_zgr
Brak nowych postów [MK6] jaki GEM do 3D a jaki do 5D FL
TOMASSS Elektryka 9 5 Lip 2013, 09:42
TOMASSS
Brak nowych postów 1.1i na 1.6 gaźnik
adi08 Tuning mechaniczny 18 30 Sie 2006, 11:37
Gość
Brak nowych postów swap 1,1i na 1,4 gaźnik
pytania i mam nadzieje mądre odpowiedzi
Bodziek Mechanika 58 22 Sty 2009, 17:54
mamuten
Brak nowych postów 1,4 gaźnik - spalanie
pawloplus Mechanika 11 18 Wrz 2008, 16:09
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.