Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Xr2i, zmiana biegów
Autor Wiadomość
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 8 Paź 2010, 10:45   Xr2i, zmiana biegów

Próbował kiedyś ktoś zmniejszyć skok skrzyni biegów w MK3?? do różnych modeli aut można dokupić tzw short shifter, który zmniejsza ruch drążkiem zmiany biegów. czy ktoś spotkał się z takim czymś do Fiesty?? albo ewentualną przeróbke z czegoś innego??

Pytania czysto teoretyczne
_________________
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47730
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 8 Paź 2010, 11:20   

Sam myślałem, żeby przerobić cały "mechanizm" w tej plastikowej obudowie na uniball'a, wtedy można by dobrać sobie długość rurki od połowy w dół, żeby faktycznie skok był mniejszy. A póki co mam po prostu obciętą górę i też się fajnie wrzuca biegi :)
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Paź 2010, 13:44   

cudujecie jednym slowem
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Paź 2010, 17:11   

Jak wymontujesz drążek którym machasz z auta, to on przy dole ma miejsce w którym pracuje w podłodze,,, wystarczy przedłużyć go od tego miejsca w dół, i już będzie mniejszy skok tej wajchy u góry,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 8 Paź 2010, 17:39   

Mafios napisał/a:
cudujecie jednym slowem


wszystkiego trzeba się wywiedzieć a zbudujemy jeszcze fieste z napędem na tył hehe
_________________
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47730
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 9 Paź 2010, 01:51   

JoeMix napisał/a:
Jak wymontujesz drążek którym machasz z auta, to on przy dole ma miejsce w którym pracuje w podłodze,,, wystarczy przedłużyć go od tego miejsca w dół, i już będzie mniejszy skok tej wajchy u góry,,,


Jak go przedłużysz to średnio będzie pasował do tego "oczka" od cięgna, w sensie może wypaść. No i nijak się go da przedłużyć, bo to głównie plastik fantastik.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 9 Paź 2010, 09:59   

Nigdy tego nie rozbierałem, dlatego pytam, bo jak popsuje i nie naprawie już to będzie lipa i kolejny wydatek, a kasy brakuje ;) w oblokach
_________________
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47730
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Paź 2010, 10:59   

No to nie jest modyfikacja którą można łatwo cofnąć,,, najlepiej na szrocie wytrzasnąć mechanizm zmiany biegów i na nim rzeźbić :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 9 Paź 2010, 16:34   

Shifter miałem- droga opcja jak na Polskie warunki. Prościej jest tak ze pomiedzy dwie czesci obudowy wkładasz dystans paromilimetrowy i masz mniejszy skok- zeby bylo szczelnie, najlepiej z cnc. Musisz jedynie ponownie sprawdzic ustawienia biegow, czy sa dobrze wybierane po takiej zabawie. Inaczej zniszczysz lozyska w skrzyni.
_________________
HyHy:)
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 9 Paź 2010, 17:22   

generalnie wg mnie szkoda zachodu....
Biegi stracją na precyzji wpinania, a w warunkach bojowych wbicie jedynki jest mega ważne, nie mówię już o szybszym wykończeniu skrzyni.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - skrzynie biegów, przełożenia
Marcin Tuning mechaniczny 74 22 Lis 2018, 09:32
lukaszceglarski
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów Zmiana biegów?!?
Gość Mechanika 15 13 Wrz 2007, 22:31
Kolin
Brak nowych postów Problem ze zmiana biegów
Gość Mechanika ogólna 8 7 Kwi 2006, 09:48
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów zmiana skrzyni biegów
lessie Tuning mechaniczny 2 11 Kwi 2011, 09:25
Pele


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.