Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Wysokie obroty bieg jałowy oraz przy toczeniu na jałowym
Autor Wiadomość
MarKrak82
[Usunięty]

Wysłany: 5 Paź 2010, 15:52   Wysokie obroty bieg jałowy oraz przy toczeniu na jałowym

Witam na forum. Od niedawna jestem posiadaczem fiesty mk4 99 1,3. Mam problem z wysokimi obrotami biegu jalowego. Utrzymują się w granicach 1400 - 1500 podczas postoju oraz okolo 2000 gdy się samochód toczy na gazie jak i na benzynie. Podczas psotoju gdy obroty chwilę falują az się ustawią na jakims poziomie. Wymienilem krokowca , podmienialem czujnik przepustnicy, czyscilem przepustnice i nic. Na komputerze nie wykazuje bledow. Ostatni mechanik jaki probowal zdiagnozowac usterke stwierdzil ze mam uwalony komputer. Dzwonie do serwisow forda w krakowie ile wymiana kosztoje ale oni jak slysza o przyczynie mowia ze nie mozliwe ze to od tego. Czy ktoś ma jakies sugestie odnosnie takiego zachowania auta? Prosze o pomoc
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 5 Paź 2010, 20:07   

1. zmień w profilu dane na 1.3i/60KM
2. sprawdź wszystkie gumowe wężyki w okolicach dolotu
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 5 Paź 2010, 22:49   

komputer jest git.

Sprawdz czy linka od gazu odbija do konca.
Dodaj gazu i spróbuj nogą podnieść pedał.
Bądź ręką odchylić przepustnicę w kierunku odwrotnym do dodawania gazu.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
MarKrak82
[Usunięty]

Wysłany: 6 Paź 2010, 06:09   

Linka jest OK . Też już sprawdzałem.
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 6 Paź 2010, 10:45   

u mnie takie coś się robiło jak był krokowiec szczelony , robiło się dokładnie to samo przy toczeniu wysokie obroty a jak się zatrzymało to spadły
_________________
Renault Megane 1.4 16V 95KM 01r. , Ford Fiesta MK3 1.1i 91r.
 
 
 
MarKrak82
[Usunięty]

Wysłany: 7 Paź 2010, 21:38   

Panowie czy jest możliwe ze ten krokowiec którego kupiłem jest do d...? Wsadziłem starego krokowca wyczyscilem go i dokrecilem na mak tę plastikową śrubkę która jest pod silikonem w krokowcu. Efekt obroty nie falują , bieg jałowy 500 obrotów nie rośnie przy toczeniu. Te 500 to mało i moze przygasać przy dojazdach na światła ale to nasuwa pytanie czy to jednak nie dalej krokowy? Boję się kupić kolejnego tym razem oryginał a nie zamiennik bo nie wiem co o tym w końcu myśleć. Może jest ktoś z Krakowa kto by mi pomógł i pozwolił wrzucić swojego sprawnego na chwilę do mojej fieścinki by się upewnić w co do teorii krokowca. Czy ktoś z was miał problemy z krokowcami zamiennikami?
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 7 Paź 2010, 22:06   

zrob reset sterownika :) czasami to pomaga :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
MarKrak82
[Usunięty]

Wysłany: 7 Paź 2010, 22:31   

za kazdym razem robie reset jak wymieniam krokowca
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Informacje o zlocie oraz lista zapisów
trzeci VI Jesienny Zlot & III Eliminacja Youngtimerparty / 1-2.09.2012 / Tor Poznań 98 31 Sie 2012, 08:42
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Wysokie obroty na biegu jałowym
przemko12345 Mechanika silnika 32 20 Lis 2022, 20:45
dudu$
Brak nowych postów Wysokie obroty na biegu jałowym
PawelBW62 Mechanika silnika 7 13 Lut 2017, 09:52
radxcell
Brak nowych postów [MK3] Za wysokie obroty na biegu jałowym
wykrecik Mechanika 10 23 Lis 2010, 13:14
Szymcio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.