Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Odcięcie przy 2500 obrotów
Autor Wiadomość
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:39   [MK3] Odcięcie przy 2500 obrotów

Po przekładce silników z 1,3 na 1,1 jazda na benzynie jest zmora... na każdym biegu przy 2500 obrotów odcina i spadają obroty do 900 na wciśnietym do końca gazie.... takie odczucie jakby się gaz kończył słabnie i spada do 900 obrotów. Po takim "odcieciu" trzeba znów wbić bieg i dac gazu i wtedy jest ok.. Wydaje mi sie że coś popierdzieliłem przy przekładce. na gazie nie ma problemów.. a na benzynie lipa
Przekładałem tez juz pompę paliwa cały czas to samo :( :głowąwmur:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Kondziu 3 Lis 2010, 09:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:41   

zatkany filtr paliwa?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:42   

ale auto normalnie sie zbiera..na każdym biegu równo 2,5 tyś obrotów i odcina
_________________

 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:45   

co najmniej dziwne.
Zrob reset kompa.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:48   

Przekładałem kompa bez zmian resetowałem oba komputery bez zmian
_________________

 
 
 
cypis290 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 206
Skąd: Radom
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:48   

ccp na 99% przerabiałem to. Odepnij ccp , zresetuj kompa i się przejedź. Jak się poprawi to odpowiedź znasz.
_________________

 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:02   

dobrze wypodpinałeś podciśnienia i inne pierdołki
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:09   

tak juz wszytsko sprawdzałem po kilka razy. na gazie nie ma najmniejszego problemu za to na benzynie koszmar. Jutro jeszcze podmienie filtr paliwa i zobacze na spokojnie ten cpp
_________________

 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:14   

podepnij się pod wtrysk kontrolką i sprawdź czy ci go odcina, tj odpal auto i dodaj gazu zobacz co się dzieje, podczas pracy będzie migać. Na wtrysku powinieneś mieć po stacyjce stałe napięcie 8v a sterowany jest masą.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:16   

najlepsze jest to ze na jałowym moge go krecic do 4500 i nic sie nie dzieje..wbjam bieg i koniec 2500 odcina...
_________________

 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:17   

ale po wbiciu biegu czy podczas jazdy bo jeśli tak to tylko VSS podaje ruch do kompa
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:25   

no wiadomo ze jak wbijam bieg to podczas jazdy.. przecież auto nie stoi na biegu bez wciśniętego sprzęgła :) obstawiam któryś czujnik
_________________

 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:27   

ci napisałem sprawdź VSS to jest ten nakręcany na linkę przy skrzyni odepnij kostkę i przejedź sie.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:29   

pODCZAS JAZDY NIE TYLKO vss DAJE INFO, RÓWNIEŻ map PODEJE SYGNAŁ I INNY JEST NA 2500 NA LUZIE A INNY PODCZAS JAZDY (POD OBCIĄZENIEM SILNIKA)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:01   

a jakieś problemy z zapalaniem?
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:04   

nie ma żadnych problemów jedynym dziwnym objawem jest to że po odpaleniu ma za niskie obroty.. normalnie powinny po odpaleniu wzrosnąć i opaść do 900.. a tutaj mam cały czas 900... chyba skończył sie krokowiec juz sam nie wiem co mam z tym wszystkim zrobić i od czego zacząć..
_________________

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:07   

czujnik położenia wału jest w tym silniku? :D jak tak to sprawdź go ;)
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:10   

najlepsze jest to ze przekładałem juz kilka silników ... a tutaj wyglada tak jakby wszystko padło na raz.. :(
najhlepsze jest to ze sprawnym autem jezdziłem do "konca" po przekładce wszystko sie w nim sypło..
_________________

 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Wrz 2010, 10:12   

Jak wrócę z roboty to zapytam kolegę, on w Toledo miał na benzynie odcięcie przy 4k a na gazie wszystko ok. Coś tam wymieniał, rozdzielacz zapłonu, kopułkę czy coś w ten deseń, zapytam go i popołudniu dam znać.

[ Dodano: Czw Wrz 30, 2010 20:37 ]
Kolega mówi że czujnik Halla był z innego modelu i komputer łapał błąd.
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 1 Paź 2010, 21:39   

filtr paliw-wymieniony..
cpp- sprawny
krokowiec-wyczyściłem dodatkowo- sprawny

teraz jak otworze maske i otworze przepustnice na maxa obroty spadaja do 900 i faluja do 2500 z wciśnietym na maxa gazem, podczas jazdy 2500 i odcina... kur.... nie wiem co dalej

jeszcze jutro podmienię pompę paliwa.. może nie wyrabia z ciśnieniem stad to duszenie się
większe obroty-większa dawka-większe ciśnienie
podejrzewałbym wszystkie inne usterki gdyby tez na gazie tak sie działo a tutaj tylko benzyna szwankuje ;/
_________________

Ostatnio zmieniony przez Kondziu 1 Paź 2010, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.