|
[MK4] Szalejące obroty |
Autor |
Wiadomość |
pajewski
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 22:12 [MK4] Szalejące obroty
|
|
|
Niedawno kupiłem piękną fiestę, ale ma ona pewien feler. Po nagrzaniu silnika obroty osiągają poziom 4500-5000!. Wymieniłem silniczek krokowy i nic (nawet wzrosły do 5000-5500). Ten "nowy" to używany, ale oryginalny. Prąd raczej do silniczka dochodzi, bo po odłączeniu wtyczki silnik auta gaśnie. Czyżby aż taki niefart, że kupiłem również uszkodzony silniczek krokowy? A może to wina czegoś innego? Bardzo proszę o radę. |
|
|
|
|
drjanusz
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 22:25
|
|
|
pajewski, A skąd w tej fieście znalazłeś 70 kobył
Ja od roku tysz walcze z obrotami i zero rezultatów-silniczek krokowy,CPP,przepływka,cały wtrysk podmienione i
A moje elementy w innej fiestynce śmigają aż miło bez jednego zająknięcia |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
|
pajewski
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24 Wrz 2010, 11:18
|
|
|
Oczywiście 70 KM to wynik bardzo optymistycznego przeliczenia kW na KM. Coś mi się pokręciło z przelicznikiem mili. Powinno być 60. Szkoda bo 70 ładniej wygląda. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 24 Wrz 2010, 11:26
|
|
|
sprawdź wszystkie wężyki dolotu, jak któryś jest pęknięty/spadnięty to silnik ciągnie lewe powietrze i świruje. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
pajewski
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24 Wrz 2010, 23:47
|
|
|
Silniczek krokowy jest raczej dobry, bo dziś założyłem dwa inne i nic się nie poprawiło.Jutro poszukam nieszczelności.
[ Dodano: Pon Wrz 27, 2010 19:36 ]
Trzy godziny czytania forum, trzy minuty pracy przy aucie i zrobione. Okazało się, że nałożyły się co najmniej dwie sprawy. Zabrudzony silniczek krokowy i uszkodzony czujnik VSS. Po umyciu silniczka nastąpiła o tyle poprawa,że wysokie obroty (4-5 tyś) pojawiały się tylko podczas jazdy, kiedy zdjąłem nogę z gazu. Nie było tego kiedy auto stało i gazowałem do ok. 4 tyś. Natomiast po odłączeniu VSS wszystko jest ok. Oczywiście wszystko z obrotami.Ciekawe czy brak czujnika VSS będzie naprawe nieodczuwalny. Dzięki za pomoc. |
_________________ Fiesta Ghia 1.3i '96
Renault Laguna II 1.8 '02 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|