Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cisnienie oleju, olej

[MK3] Ciśnienie oleju
Autor Wiadomość
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 21:01   [MK3] Ciśnienie oleju

Jak silnik spada do niskich obrotów zapala mi sie lampka,
Olej jest, na zakretach ani przy chamowaniu sie nie zapala tylko na wolnych obrotach.
Czy to znak ze nalezy wymienic olej na nowy?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
Ostatnio zmieniony przez bidżej 21 Wrz 2010, 08:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 21:40   

To znak ze ciśnienie jest za niskie,,, jak masz olej czy dzieje się to na zimnym czy na gorącym silniku no i jaki masz bieg jałowy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 21:44   

JoeMix napisał/a:
To znak ze ciśnienie jest za niskie,,, jak masz olej czy dzieje się to na zimnym czy na gorącym silniku no i jaki masz bieg jałowy,,,

to dzieje sie na gorącym silniku.
a obroty spadają za mocno ;]
silnik nie gaśnie ale juz zaczyna nie rowno pracować to takie pogranicze.

Nie wiem jaki mam olej juz z takim silnik kupilem :D
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 22:09   

No to kontrolka Ci się zapala bo gorący olej robi się rzadki (zwłaszcza mineralny), do tego wolne (za wolne) obroty silnika i ciśnienie spada,,, napraw motor by trzymał bieg jałowy jak należy nie będzie problemów z kontrolką oleju :) Takie zachowanie się kontrolki jest dopuszczone przez inżynierów konstruktorów silnika po 1) że silnik jest gorący 2) kontrolka gaśnie po dodaniu gazu,,, jednak u mnie jak mam temperaturę pod czerwoną i na wolnych zaczyna mnie ta kontrolka mrugać to mnie to denerwuje i dodaje lekko gazy by zgasła :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 22:18   

czyli ze moge wymieić olej i to pomoże albo po prostu sie tym sie przejmować :D ??
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 19 Wrz 2010, 10:37   

Czytamy ze zrozumieniem. JoeMix nic nie napisał że po wymianie oleju problem zniknie. Pierw napraw silnik by obroty minimalne były dobre, a potem zastanów się nad innymi rzeczami.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Wrz 2010, 10:51   

Co nie zmiena fakty że nie wiadomo jaki olej o od kiedy tam jest, a na zimę świeży to nie jest zły pomysł :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 19 Wrz 2010, 11:08   

Z tymi "innymi rzeczami" chodziło mi właśnie o świeży olej.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Wrz 2010, 20:42   

drzeniow napisał/a:
czyli ze moge wymieić olej i to pomoże albo po prostu sie tym sie przejmować :D ??

Po kupnie to jest podstawa wymiana oleju( a przy okazji wymień też filtr oleju :cojest: ) -skąd masz pewność że olej ma taki a nie inny przebieg między wymianami :fox:
Od tego zacznij i wtedy mas klarowny obraz :ok:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 20 Wrz 2010, 21:55   

drjanusz napisał/a:
Po kupnie to jest podstawa wymiana oleju


Wiem ze to podsatwa:
-wymiana kabli WN
-Świeczki
-olej
-filtry
-rozrząd (we fiescie akurat jest wańcuch wiec nie koniecznie :D )



Ale przy dzisiejszych zarobkach 1200zl netto
Żonie, synkowi teściowej i dwóch psach ciężko wydać jednorazowo dużą sumę.
po 10 wymienię olej i zobaczę co z tego będzie :)
Odświeżę temat i dam znać ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Wrz 2010, 22:22   

drzeniow napisał/a:
Żonie, synkowi teściowej

Ty to jestes bystrzocha :rotfl: Widze z do roboty pierwszy :-P
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 20 Wrz 2010, 22:25   

a na co ma czekać ;]

Niczego nie załuje :)
no możne tego ze mam teściowa ;/

"szła teściowa przez las pogryzły ją żmije, żmije wyzdychały, a teściowa żyje!"
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Wrz 2010, 22:31   

A skąd byś miał żone i synka gdyby nie ta nieszczęsna teściowa ;/
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 28 Wrz 2010, 15:49   

to znacyz ze padł ci czujnik najpewniej ciśnienie wcale nie za niskie po prostui czujnik je zaniża i zapala, mógł paść od starego oleju, czujnik ze 14zł w sklepie jak nei taniej na alledrogo znajdziesz, wymiana bez spuszczanie oleju, a co do spadku obrotów to mzoę to byc co innego
_________________
nr gadu 5593077
Ostatnio zmieniony przez Bonus 28 Wrz 2010, 15:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 28 Wrz 2010, 15:51   

ok czujnik wymienie bo mam ze starego silnika gdzie wszystko bylo ok. JAk nie pomoże to wymienie olej.

[ Dodano: Nie Paź 10, 2010 19:31 ]
Czujnika nie wymieniłem,
Po wymianie oleju nadmierne świecenie się lampki ustało ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.