Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:39 |
[MK3] Wąż od płynu chłodniczego |
Autor |
Wiadomość |
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 19:51 [MK3] Wąż od płynu chłodniczego
|
|
|
Gdzie się zaczyna wąż chłodniczy który ma wyjście tu:
Zerwało mi go jak się zagotował...
gdzie jest druga opaska która go trzyma? nie chce zbytnio do mechanika dawać auta, bo wywali mi pewnie cene z wyciąganiem silnika... dostęp do kanału będę miał... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 20:22
|
|
|
to chyba pompa wtryskowa i wyjście wody z silnika na chłodnicę, więc tam chyba trzeba szukać drugiego końca,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 20:45
|
|
|
czyli przy chłodnicy... dzięki bardzo... patrzyłem na schemat układu chłodzenia, ale kompletnie nie wiem o co tam chodzi...
[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 21:57 ]
dokładniej jest to wąż idący od pompy wody do chłodnicy... tak się od ojca dowiedziałem, który się uspokoił i wytłumaczył co i jak (był zdenerwowany bo mama puknęła swoją astrą w tira) |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 19:34
|
|
|
Tam jest taka osmiornica zaciaga wode-plyn z chlodnicy na pompe wody, oraz zaciaga wode z nagrzewnicy jak dobrze pamietam. |
_________________
|
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 19:42
|
|
|
dzięki już wszystko wiem |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
dr_Henio
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 127 Skąd: Polska
|
Wysłany: 8 Paź 2010, 22:01
|
|
|
Mam wyciek płynu chłodniczego, coś szczeliło i zmyka. Mokro jest kolo rozrusznika, kapie z silnika po lewej stronie. Domyślam się że to poważne czy trzeba rozbierać cały silnik? Jakie mogą być orientacyjne koszty i o co pytać w warsztacie? Co to nie wytrzymało? |
_________________
Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 02:04
|
|
|
Z takiego jakby kołka okrągłego? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
dr_Henio
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 127 Skąd: Polska
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 08:42
|
|
|
Zdjęcie silnika 1,4 Pb pozwoliłem zapożyczyć sobie od kolegi z forum "Laskosz"
Zaznaczyłem miejsce w którym było widać coś mokrego. Strzeliło coś w trakcie jazdy temp poszła w góre prawie na max obroty silnika o 2 tys w górę. Zaparkowałem Płynu nie było, uzupełniłem po 3km już nic nie było i tak stoi. Dokładnie nie zlokalizowałem jeszcze wycieku bo pogoda nie dopisała.
Uploaded with ImageShack.us |
_________________
Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 08:47
|
|
|
Niestety zdjątko Laskosza mi nic nie daje (nic na nim nie widzę) a nie mam pod ręką swojego CVH żeby zajrzeć pod maskę i zobaczyć co tam jest i co mogło strzelić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
dr_Henio
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 127 Skąd: Polska
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 09:03
|
|
|
mniej więcej w tym miejscu jest wyjście pompy wody do chłodnicy.
Patrzyłeś czy masz pasek klinowy? czy czasem nie zablokowało pompy i spadł albo urwało go.
eeeeeeeee w cvh pompa jest na rozrządzie sorki za wprowadzenie w błąd |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 13:53
|
|
|
tak jak luki pisze - to jest wyjście z pompy wody... może opaska zaciskowa strzeliła?
jeśli chodzi o rozbieranie silnika - jak będziesz uparty - to założysz opaskę bez ruszania czegokolwiek (może coś tam będzie trzeba małego odkręcić - u mnie musiałem rurki wtrysków, linkę gazu odkręcić)... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
dr_Henio
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 127 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 11:42
|
|
|
Wykonałem kilka zdjęć, przewody są całe.
Niestety cieknie z częstotliwością duża kropla co 3-5 sek, na zimnym silniku.
Po kilku minutach już jest mokro, nie znam się na mechanice ale leci chyba w okolicy paska i po misie olejowej, źródła wycieku nie widać:
|
_________________
Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 11:52
|
|
|
Ile razy można pisać to samo: trzeba umyć silnik (są preparaty w sprayu - psikasz, czekasz, lejesz wodą),,, i wysuszyć, i będzie widać skąd leci, zdejmij osłonę paska będzie więcej widać,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
dr_Henio
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 127 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 16:29
|
|
|
Po zdjęciu obudowy nic nie widać, dopiero po zapaleniu silnika pasek rozbryzguje płyn. Tak jakby zbierał się on w dolnej części osłony paska, niestety bez kanału się tam nie dostane. Co mogło puścić? |
_________________
Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 19:41
|
|
|
Wszystko. Wszystkie węże, pompa, skoro nie widzisz skąd i nie masz kanału żeby zobaczyć skąd, to oddaj auto do mechanika - bo i tak nie masz kanału żeby to zrobić. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 11 Paź 2010, 20:20
|
|
|
pompa sie na wałku rozciekła |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
dr_Henio
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 127 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 18:44
|
|
|
Orientujecie się koledzy ile kosztuje robocizna:
wymiany pompy wody na rozrządzie
wymiana łożyska w kole (przód/tył)
sama pompa to koszt 60-90zł
łożyska ok 50zł |
_________________
Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 19:02
|
|
|
dr_Henio, najlepiej podjedź do mechanika i zapytaj... bo każdy może inaczej brać... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 19:03
|
|
|
w Bydgoszczy w AutoCrew łożysko 80 |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
|