Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, xr2i

[MK3] Problemy z odpaleniem po wymianie popychaczy
Autor Wiadomość
devill1991 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 55
Skąd: KBC
Wysłany: 18 Paź 2010, 11:35   [MK3] Problemy z odpaleniem po wymianie popychaczy

Kolejny problem. Po wymianie popychaczy, nie odpale. Przekręci, szarpnie jakby chciało ale nie mogło, po czym czasem strzeli w filtr i amen. Może to być wina stożka? Ani na benzynie ani na LPG. Przy okazji. Jak najlepiej ustawić zapłon?
_________________
Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Paź 2010, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Paź 2010, 21:49   

devill1991 napisał/a:
Jak najlepiej ustawić zapłon?

zaplon sie nie reguluje,
On ma czujniki i sie optymalnie sam ustawia.


Ustawiłeś zawory :yyy: ??
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 18 Paź 2010, 21:53   

nie zawory
tylko czy wycisnąłes olej z popychaczy....
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
devill1991 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 55
Skąd: KBC
Wysłany: 19 Paź 2010, 21:43   

a jeśli nie wycisnołem?

[ Dodano: Czw Paź 21, 2010 19:38 ]
pomoże ktoś?

[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 19:15 ]
cd. tematu. Na ssącym 1 i 2 garu, i na wydechu 2 wyrwało szpilki od dźwigni z gwintem. Co mogło być przyczyną?
_________________
Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.